Večera prebiehla nezvyčajne potichu. Neviem čo dnes s nimi je. "Chalani ja pôjdem asi do štúdia,, povedal Jungkook a vstal do stola. "Môžem isť tiež?,, vyšlo mi z ust ani sama neviem prečo. "Jasne kludne,, povedal Jungkook a ja som išla za nim. Za chvílu sme boli v študiu. Sadla som si vedla Jungkooka a on zapol počitač. Boli sme len ticho. "Prečo si chcela isť so mnou?,, prerušil ticho Jungkook. "Sama neviem jednoducho všetci sú dnes niaky bez nálady,, povedala som. "Ano hej všimol som si prave preto som chcel aj isť,, povedal Jungkook. "Inač nechcela by si byť Kpop idolka?,, spýtal sa Jungkook. "Ja neviem nie som dobra v spievani,, povedala som. "Prečo ved aj ked normálne rozprávaš maš krásny hlas,, povedal ale potom sa zacervenal. Zasmiala som sa. "Nemyslím si,, povedala som. "Spochybnuješ moje schopnosti ja viem rozoznať dobrý hlas od zlého,, povedal a pritom sa na mna usmial. Začervenala som sa. Bože čo sa to so mnou deje? Chvílu som ešte pozerala ako Jungkook píše text a potom ma premohol spánok. Položila som si hlavu na Jungkookove rameno a zaspala som.
Zobudila som sa prikritá dekou. Pošuchala som si oči a poobzerala som sa. Stále som bola u Jungkooka v študiu. On sedel pri počitači a zatial si ma nevšimol. Postavila som sa a sadla som si k nemu. "No dobré ranko,, povedal a usmial sa. "Kolko je hodin?,, spýtala som sa. "Je desať hodin večer,, povedal Jungkook. "Ideme domov!,, povedala som a ťahala ho preč. "Počkaj vypnem počitač,, povedal Jungkook a išiel preč. Vypol počitač zamkol študio a išli sme von. Vonku bolo krásne vidieť hviezdy. Pozerala som na oblohu. Jungkook pozrel tiež na oblohu. Ja som chytila jeho ruku a on na mna pozrel. Ruku som mu pustila a pozrela som do zeme. "Prepač neviem prečo som to spravila,, povedala som. Jungkook mi chytil ruku a išli sme. Bože vazne čo je to so mnou? Prišli sme domov a ja som išla do spoločenskej miestnosti pre mobil. Mobil som nevedela najsť. Nehám to na zajtra. Išla som do svojej izby a osprchovala som sa. Viky už spala takže som sa snažila byť potichu. Prezliekla som sa do pyžama a išla som spať.
Ráno som sa zobudila a Viky uz nebola v izbe. Asi uz išla na raňajky. Prezliekla som sa.
Spravila som hygienu a vyšla som von z izby. Ešte musim najsť ten mobil. Išla som smerom k výtahu ked vtom sa otvorili dvere od Jiminovej izby. "Och ahoj,, povedala som. "Simi mam tvoj mobil poď,, povedal a ja som isla za nim do izby. Vošla som. Vyzerala presne taká istá ako pred dvoma rokmi. Jimin išiel pre môj mobil a ja som sa poobzerala. Pohlad mi padol na fotku v ramčeku na poličke.Chvílu som len pozerala na tu fotku kým som nepocitila niečo mokré na svojom líci. Bože ved ja plačem. Jimin na mna hladel. Rychlo som si utrela tvár a zobrala si mobil. Jimin zobral foktu do ruky a tiez na nu hladel. Prečo mam pocit že som sa zalúbila do dvoch chalanou na raz. Ach Simona ty si čislo:(
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...