Časť 27.

112 7 0
                                    

Ráno sme vstávali skoro. Yoongi, Jungkook a Jimin nás mali odviezť na letisko. Vstala som a išla som sa obliecť.

Spravila som si hygienu a išla som na raňajky

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Spravila som si hygienu a išla som na raňajky. Raňajky boli tiché. Keď som zjedla Jin ma objal. "Jaj Simi budeš nam chýbať a aj vy baby,, povedal a ja som sa usmiala. Namjoon, Hobi a Taehyung nas tiež objali a rozlúčili sa s nami. My sme si zobrali kufre a išli sme na letisko. Yoongi šoféroval a ja som mala hlavu na Jiminovi. Vystúpili sme a oni išli s nami až do vtedy do kým mohli. Zastavili sme. "Budeš mi chýbať sestrička,, povedal Yoongi a objal ma. "Maj sa Simi,, povedal Jungkook a tiež ma objal potom išiel objat baby. Rad prišiel na Jimina. Hodila som sa mu okolo krku a on ma objal okolo pása. "Budeš mi strašne chýbať,, povedala som a do očí sa mi tlačili slzy. "Aj ty mne,, povedal. "Lúbim ťa,, povedala som a pobozkala som ho. "Aj ja teba,, povedal a bozk mi vrátil. "Už chodte lebo sa rozplačem,, povedala som a oni odišli. Hneď ako sme nastúpili do lietadla sa to spustilo. Plakala som do vtedy do kým som nezaspala. Zobudila som sa a utrela som si slzy. Za hodinu sme pristáli a ja som hneď išla domov. Hodila som sa na postel a začala som premyslať. Musím to urobiť. Zobrala som mobil a napísala som Jiminovi že takto to nepôjde nemam rada vztah na dialku a je po vsetkom. Ked som to dopisala spustili sa mi slzy.








O 2 roky

Sú to už 2 roky od vtedy čo som nebola v Kórei. Momentálne bývam v Londýne lebo mna, Lindu a Viky a Nikitu vybrali ako najlepšie tanečničky a museli sme sa prestahovať do Londýna. Práve sa na seba pozerám do zrkadla a pripravujem sa na Interview. Zavolali ma ze už mam isť a ja som išla. "Držim palce,, povedala Viky. Sadla som si oproti moderátorke a ona začala. "Takže vitajte pri dnešnom Interview dnes tu vítam Min Simonu,, privítala ma moderatorka. "Som veľmi rada že tu môžem dnes byť,, povedala som. "Takže zacneme prvou otázkou,, povedala moderatorka. "Vieme že ste tretia najlepšia tanečnička Londýna a Anglicka takže kedy ste začala s tancom?,, spytala sa moderatorka. "S tancom som začala keď som mala deväť rokov hneď ma to nadchlo a moje prve vystupenie bolo uspesne a s tancom som pokračovala,, povedala som. "Aký štyl tancu mate rajradšej?,, spytala sa. "Trénujem balet, moderný tanec a Hip Hop ale najviac ma baví Hip Hop,, povedala som. Ešte chvilu sme sa bavili o tanci a potom prešli otázky na mna. "Ale u vás v rodine máte talenty na tanocvanie veď vas brat je v slavnej Kpopovej skupine BTS vsak?,, spytala sa moderatorka. "Ano je to pravda obdivujem ich choreografie a aj piesne podla mna si tú slávu zaslúžia,, povedala som. "Stretávate sa pravidelne?,, spytal sa. Nadýchla som sa. "Nie naposledy sme sa videli pred dvoma rokmi,, povedala som. "Máte v pláne sa s nim niekedy najbližsie stretnuť?,, spytala sa ma. Zarazila som sa. "Nie,, povedala som nakoniec. "Vporiadku,, povedala moderátorka. "Poznáte sa aj s ostanýmy členmi ake mate s nimi vztahy?,, spýtala sa ma. To nemyslí vážne na tuto otázku nechcem odpovedať. "No ja mam s nimi celkom dobre vztahy,, povedala som. "Donieslo sa nam že ste mala krátky vztah s Park Jiminom s BTS je to pravda?,, spytala sa. Zavrela som oči a zhlboka som sa nadychla. "Ano je to pravda,, povedala som. "Prečo už nemate?,, spýtala sa ma. Môže sa ma už prestať pýtať na Jimina. "Lebo bývame od seba ďaleko,, povedala som. Naštastie už s tým potom prestala a pytala sa normálne otázky. "Dobre ďakujeme ze ste prišli,, povedala a ja som odišla. Sadla som si k Viky. "Bože to bolo strašne,, povedala som. "Viem ale musiš sa naučiť hovoriť o BTS a hlavne o Jiminovi,, povedala Viky a išla na Interview. Ale to pre mna nie je lahké lebo vždy ked o nom hovorím vrátia sa mi tie krásne spomienky a s nimi aj slzy.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora