Časť 37.

110 7 4
                                    

Odišla som s Jiminovej izby a išla na raňajky. Na raňajky boli waffle. Zjedla som ich a išla som do svojej izby. Sadla som si na postel a premýšlala som. S Jungkookom sa cítim dobre a je pekný a musím sa priznať že keď som sem prvý krát prišla páčil sa mi. Ale zas Jimin je Jimin. Dobre musím brať ohlad na to že som sa s nim rozviedla. Fajn kašlem na to. Nebudem ani s jednym. Aj tak to skonči presne tak ako pred tým. Vstala som s postele a rozhodla som sa isť trocha sa prejsť. Zobrala som si mikinu a vyšla som von. Prechádzala som sa po meste a zastavila som pri Starbuckse. Kávu som už nemala dlho. Som na káve závislá. Vošla som dnu a sadla som si ku stolu. Pozrela som si čo majú a obiednala som si. Keď mi doniesli kávu vyzerala tak dobre že som si ju musela odfotiť.

Milujem kávu a najviac ladovú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Milujem kávu a najviac ladovú. Viem že je momentálne vonku tak 10 stupnou ale proste ja si potrebujem dať ladovú kávu. Pila som kávu a pozerala som Instagram. Vtedy mi zazvonil mobil. Viky. Zdvihla som. "Ano?,, spýtala som sa. "Ja len že kde si,, povedala. "Som v Starbuckse a za chvílu idem už domov,, povedala som. "Okay tak ťa čakáme,, povedala Viky a zrušila. Dopila som kávu, dala som na seba mikinu, zaplatila som a išla som von. Prišla som domov a namierila som si to do svojej izby. Na sedačke sedela Viky s mobilom v ruke. Sadla som si k nej. Znova som sa ponorila do svojich myšlienok. Jimin alebo Jungkook? Bože prečo nad tým furt premýšlam? "Haló Simi?,, uvedomila som si že na mna Viky hovorí. "Č-čo?,, spýtala som sa. "Že ako bolo nad čim tak dôležitým rozmýšlaš?,, spýtala sa Viky. "Nad ničim,, povedala som. "No tak viem že niečo ta trápi,, povedala Viky. "Dobre fajn,, povedala som nakoniec a porozprávala som jej o mojom probléme. "Hm zaujímavé,, povedala Viky a ja som sa zamračila. "Toto mi na to povieš to fakt?,, spýtala som sa. "Koho by som si mala vybrať?,, spýtala som sa zrazu. "Prečo sa pýtaš mna?,, spýtala sa Viky. "Ja neviem proste potrebujem poradiť,, povedala som. "Vieš čo nechajme to tak tvoje srdce si vyberie toho správneho,, povedala Viky. "Okay no,, povedala som a začala som tiež pozerať mobil.

Prešiel týžden od toho ako som sa rozprávala s Viky a zatial sa toho vela nezmenilo. Práv teraz ideme do študia kde chalani idú nacvičovať. My sme s babami tancovali a potom som si povedala že pôjdem za Jungkookom. Zaklopala som na dvere jeho študia. Otvoril mi. "Ahoj,, povedal a pustil ma dnu. "Ahojky,, povedala som a sadla som si na stoličku. On si sadol vedla mna k počitaču. "Teba to baví tu sedieť a pozerať?,, spýtal sa ma po chvilke ticha. "Ano páči sa mi ako si do toho uplne zažratý že ani nevnímaš okolie,, zasmiala som sa. "Nechceš si niekedy skúsiť niečo napísať?,, spýtal sa. "Nie mne by to nešlo,, povedala som. "Ako to vieš musiš to skusiť,, povedal Jungkook. "Mimochodom spievať predsa vieš,, povedal Jungkook a ja som nadvihla obočie. "Ako to vieš?,, spytala som sa. "Sledoval som ťa keď si mala Interview a aj ked si bola v niakych reláciach a v tej jednej keď si speivala bolo to užasne,, povedal Jungkook. "Ja som vedela že to niekto z vás bude určite pozerať,, povedala som. "Pozerali sme to ja, Jimin a Yoongi,, povedal Jungkook. "Um ešte lepšie,, povedala. Chvílu som len pozerala keď som si len tak zo zvyku položila hlavu na Jungkookove rameno. Pozrel na mna a ja som sa začervenala. Zdvihla som hlavu a chvílu sme na seba len hladeli. Potom Jungkook spravil niečo čo by mi nenapadlo ani vo sne. O-on m-ma...

Ahojte tak príbeh sa nam začina znova rozvýjať. Koho by ste chceli aby si Simi vybrala? Jimina či Jungkooka? Môžete hlasovať v komentároch. Ešte jedna vec. Rozhodla som sa že spravím zmenu vtom ako bude vyzerať Simča pretože. No necháte sa prekvapiť. Každopadne bude vyzerať ako Somi (sólistka).

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now