Časť 38.

110 5 3
                                    

Sedeli sme vedla seba a hladeli sme na seba. Potom Jungkook spravil niečo čo by mi nenapadlo ani vo sne. Pobozkal ma. Celá som stuhla. Citila som že som celá červená. Odtiahol sa. "Prepač ja neviem prečo som to spravil,, povedal Jungkook a pozrel do zeme. "To nevadí vpohode,, povedala som a začala som znova pozerať do počitača. Čo sa to práve teraz stalo? Je toto len sen? Deje sa to naozaj? Mala som tolko otázok. Nemohla som tam dalej sedieť. "Idem ešte tancovať,, povedala som a rychlostou svetla som vybehla von. Bežala som do tanečnej sály. No ani neviem ako ocitla som sa nq zemi. "Och prepač,, povedala som keď som sa postavila. Narazila som do Jimina. Prečo práve teraz? "To je vpohode,, povedal a usmial sa. Ja som sa mu zadívala do oči. Pozerali sme na seba. Vyrušil nás Jungkook. "Nechcela si isť tancovať?,, spýtal sa Jungkook. "Um ano idem,, povedala som a odišla som. Vošla som za babami do tanečnej sály a sadla som si k stene. "Deje sa niečo?,, spýtala sa Viky. "Ano deje,, povedala som. Viky si sadla ku mne a Linda s Nikitou na nas hladeli. "Čo sa stalo?,, spytala sa. "Pobozkal ma,, povedala som a zakryla som sa tvar dlanami. "A to je zlé?,, spýtala sa Viky. "Ano,, povedala som. "Prečo?,, spýtala sa Nikita. "Lebo ja nechcem zažiť znova to čo pred tým,, povedala som. "Veď nezažiješ,, povedala Linda. "Ako to mysliš?,, spýtala som sa. "Ostaneš tu,, povedala Linda. "Tak to nikdy,, povedala som. Zachvílu pre nás prišli chalani že už ideme a aj ked sa ma Jungkook spýtal či nechcem s nim ostať odmietla som. Prišli sme domov a ja som si lahla do postele.

Prešlo niekolko dní od toho bozku s Jungkookom. Práve teraz sedíme na obede v spoločenskej miestnosti. Dojedla som a umyla som svoj tanier. Potom som jednoducho odišla a išla som do výtahu. Išla som do svojej izby. Sadla som si na gauč a pozerala mobil. Vtedy mi niekto zaklopal. Postavila som sa a išla som otvoriť. Stal tam Jimin. "Ano?,, spýtala som sa. "Ja len že chalani idú do studia a ja dnes nejdem či by si si nechcela pozrieť niaky film?,, spýtal sa. "Jasne tiež sa dosť nudím,, povedala som. "Okay tak poď,, povedal a ja som išla do jeho izby. Sadla som si na gauč vedla neho a on zapol niaky film. Dopozerali sme ten film a ja som sa chystala na odchod. Jimin ma chytil za zapästie. Nadvihla som jedno obočie. "Ja len že chcem aby si vedela že ťa stále mam rád,, povedal. Pustil mi ruku, otočil sa a chcel isť preč ale tentokrát som ho chytila za zapästie ja. "Aj ja teba,, povedala som. Usmial sa. Chvílu sme na seba hladeli. Potom Jimin prerušil naš očný kontakt s pozrel mi na pery. Zavrela som oči. Zachvilu som pocítila na svojich perách tie jeho. Toto bolo iné. Tento bozk bol plný lásky a vašne. Odtiahli sme sa. Pozrela som mu do oči. "Chýbal si mi,, povedala som a znova som ho pobozkala. "Aj ty mne,, povedal a bozk mi vrátil. "Musím isť,, povedala som a odišla som. Vosla som do svojej izby a lahla som si na postel. Je možne aby sme znova boli spolu? Ani neviem ako ale zaspala som.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now