Prišli sme ku nim domov. Usmiala som sa. "Tu som nebola už dlho,, zasmiala som sa. "Tak sestrička mohla si nám aspoň napísať pretože sme sa o teba strašne báli,, povedala Yoongi a postrapatil mi vlasy. "Ano prepač,, povedala som. Vošli sme dnu. Vyviezli sme sa výtahom hore. Jimin ma celý čas držal za ruku. Vystúpili sme a išli sme do jeho izby. Posadila som sa na gauč a poobzerala som sa. "Chýbalo mi to tu,, zasmiala som sa. "Všetko je to moja vina,, povedal Jimin. "Prečo by bola?,, spýtala som sa. "To kvôli mne si utiekla,, sklonil hlavu. "Ako mi povedal jeden človek: je to minulosť musime sa sústrediť na prítomnosť a našu budúcnosť spolu,, povedala som a chytila som mu ruku. On na mna pozrel. "Môžem ti to aspoň vysvetliť?,, spýtal sa. "Jimin to je zbytočne,, povedala som. "Aj tak ti to vysvetlím,, povedal Jimin. "Vieš keď si bola ešte v Londýne išli sme raz do klubu aj s ostatnými skupinami a opil som sa, niako som sa dostal k Jennie a pravdu povediac neviem čo sa stalo,, zamyslel sa Jimin. "Potom asi dva dni na to Jennie na ich Interview povedala že sa nás vztah obnovil a HYBE a YG potvrdilo že spolu môžme byť len na základe toho že to povedala Jennie,, povedal Jimin. "Jennie sa odvtedy tvárila ako by som jej patril a furt mlela o tom že môžme byť spolu ako pred tým,, hovoril Jimin. "Ale ja som vždy veril že možno sa ešte niekedy vrátiš,, povedal Jimin. "Ja sa nehnevám,, povedala som. "Nemôžeš za to,, povedala som a objala som ho. "A ešte sa chcem niečo spýtat,, povedala som a Jimin pozrel na mna. "Fake love ste spievali náhodne alebo kvôli mne?,, spýtala som sa lebo ma to zaujímalo. "Veľmi som to nechcel spievať ale chalani vybrali,, povedal Jimin. Zívla som sa. "Vyzeráš byť unavená,, povedal Jimin. "Mimochodom stále tu máš veci,, zasmial sa Jimin. "Aha a ja že čo si na seba dám,, zasmiala som sa. "Prinesiem ti pyžamo,, povedal Jimin a postavil sa. "Ďakujem,, povedala som. Jimin zachvílu prišiel späť do izby aj s mojim pyžamom. Zobrala som si ho a išla som sa osprchovať. Dala som si pyžamo a odlíčila som sa. Vyšla som s kúpelne a sadla som si vedla Jimina. On išiel tiež do sprchy. Bola som strašne unavená. Oprela som si hlavu o sedačku a zavrela som oči. Bola som možno v polospánku keď som pocítila ako ma zdvihol a položil ma do postele. Pootvorila som oči. Jimin v izbe nebol. Vstala som s postele. Otvorila som dvere od spálne a išla som do obývačky kde bol Jimin. "Ty nejdeš spať?,, spýtala som sa ho. "Ešte som nechcel isť,, usmial sa Jimin. Ja som k nemu prišla a chytila som ho za ruku. "Poď,, povedala som. On sa zasmial a postavil sa. Išla som do izby a lahla som si. On si sadol na postel vedla mna a hladil ma po vlasoch. Následne som cítila ako si lahol vedla mna. Prisunula som sa bližšie k nemu a on ma objal. Zaspala som.
Sedela som na stoličke a utierala som si oči od sĺz. Poobzerala som sa okolo seba. Sedela som ako keby v čakárni v nemocnici. Vtedy si ku mne sadol Yoongi. "Yoongi je to všetko moja vina to kvôli mne sme tu,, plakala som. Yoongi ma objal. "Nie je to tvoja vina neboj sa bude vporiadku,, povedal Yoongi a hladil ma po chrbte. Vtedy za nami prišiel doktor. Postavila som sa. "Je vporiadku?,, spýtala som sa hneď. "Nevieme či to prežije ma veľmi malú šancu,, povedal doktor. "Môžme ho apsoň vidieť?,, spýtala som sa. "No môžte,, povedal doktor. Viedol nás do izby. Vošli sme. Naskytol sa mi pohlad na bezvedomeho Jimina. Slzy mi stekali po tvári. "Toto sa nemalo stať,, plakala som. "SIMI ZOBUĎ SA!,, kričal na mna niekto. Zobudila som sa. Znova mi slzy stekali po tvári a dych som mala zrýchlený. "Čo sa stalo?,, spýtal sa Jimin. "Len zlý sen,, povedala som a znova som si lahla. Jimin na mna hladel. "To bol asi dosť zlý sen,, povedal a objal ma. Snažila som sa znova zaspať. Prečo sa mi snívajú takéto sny. Čo ak je to fakt varovanie? Niak sa mi podarilo zaspať
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...