Flašu sme hrali: Ja, Viky, Linda, Nikita, Yoongi, Jimin, Taehyung a Jungkook. Celý čas som bola ako na ihlách. Prvý točil Jungkook. Padlo to na Viky. Jungkook si k nej sadol a pobozkal ju. O môj bože ja nechcem hrať. Keď točil Jimin ani som nedýchala. Falša sa pomaly točila ku mne ale potom sa ešte stihla otočit na Nikitu. Vydýchla som. "Dobre myslím že by ste si mali dať posledné max 3 kolá a idete spať,, povedal Jin ktorý nas pozoroval. Vydýchla som si. 3 kolá hádam zvládnem. No bolo to sto krát horšie. Najprv točil Taehyung. Padlo to na mna. Tae ma pobozkal. Bože pomoc. Potom točil Jungkook. Znova ja. Jungkook si ku mne sadol a pobozkal ma. Toto bol ale iný bozk. Tento bol plný vášne a romantiky. Poledný točil Jimin. Myslela som že už nič horšie byť nemôže ale bola som to znova ja. Aj keď bol už Jimin opitý videla som na nom že je nervózny. Po niekolkých sekundách ku mne prešiel. Ja som celý čas mala sklonenú hlavu. Jimin mi chytil bradu a zdvihol mi hlavu hore. Chvílu sme si len pozerali do oči a potom ma pobozkal. Odtiahla som sa. Potom som sa postavila. "Dobrú noc,, povedala som a odišla som do svojej izby. Lahla som si do postele. Bože dúfam že si to ráno nebudú pamätať. Nedalo sa mi dlho zaspať ale nechcela som vychádzať z postele. Nakoniec som zaspala.
Ráno som sa zobudila a tipovala som že na raňajky prídem prvá lebo všetci budú spať. Tipovala som správne. "Dobré ranko,, pozdravila som Jina. "Dobré ráno,, povedal a podal mi raňajky. Zjedla som ich a potom som išla do svojej izby. Keď všetci spia a neni čo robiť mohla by som isť k Yune. Vošla som do izby a zavrela som sa v spálni aby som nezobudila Viky. Zavolala som Yune. "Ahoj Simi potrebuješ niečo?,, spýtala sa. "Ahoj Yuni maš čas môžem prisť som v Kórei,, povedala som. "Aha super a jasne prídi,, povedala Yuna a ja som sa usmiala. "Okay stretneme sa v parku za 20 minút?,, spytala sa Yuna. Velmi som to tu nepoznala ale aspoň park som vedela kde je. "Okay,, povedala som a zrušila som. Prezliekla som sa.
Spravila som si hygienu, zobrala som si mikinu a išla som von. Vonku bolo chladno ale nie velmi zima. Za chvílu som bola v parku kde už sedela na lavičke Yuna. Rozbehla som sa k nej. "Ahoj Simi,, objala ma. "Ahoj konečne ta vidim,, povedala som a tiež som ju objala. "Aj ja ta rada vidim,, povedala Yuna. "Nemyslela som že bude tak zima nechceš isť k nam?,, spytala sa Yuna. "Jasne rada pôjdem aj za babami,, povedala som a už sme išli. Rozprávali sme sa o všeličom. Velmi si rozumieme. Yuna je odomna o 4 roky mladšia a je ako moja sestra. Ja mam 23 a Yuna 19. Zachvilu sme tam boli. Zvítala som sa s babami. Celý čas ma rušil mobil ktorý mi furt zvonil. Niak som to neriešila tak som ho stíšila. Bola som u nich asi 2 hodiny potom som išla domov. Prišla som do svojej izby. Viky tam nebola. Vyzliekla som si mikinu a išla som hore do spoločenskej. Tam boli skoro všetci. Ked som vošla všetci pozreli na mna. "Kde si bola báli sme sa i teba,, objala ma Viky. "Ou prepač,, povedala som a sadla som si na gauč. Zobrala som mobil a zvyšok poobedia som bola na mobile.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...