Časť 7.

193 9 0
                                    

"Odkial sa vy dvaja vlastne poznate?,, spýtal sa Tae po chvíli. "No um my,, začala som no Soobin ma prerušil. "My sme spolu chodili,, povedal. Všetci stíchli a len Soobin sa usmieval. Jimin prevrátil očami. "A čo tu vlastne robiš Simi nikdy som ta tu nevidel,, spýtal sa Soobin. "Som tu za bratom,, povedala som. "Bratom?,, spýtal sa Soobin. "Ano Yoongi je môj brat,, povedala som a Soobin otvoril ústa. "Nikdy si my nepovedala že je tvoj brat,, povedal Soobin a ja som sa zamračila. "Vieš ja sa nepotrebujem chváliť svojim bratom,, povedala som. "A ty tiež nebud velmi štastný lebo tiež si ako Yoongi nikdy ma neprídeš pozrieť na Slovensko,, zamračila som sa a prekrižila som si ruky na prsiach. "Tak ale ja mam prácu prepač,, povedal a potom sme už prišli pred reštauraciu. Vyzerala dosť luxusne. Soobin vystúpil ale nepodržal mi dvere zabuchol ich. Akože važne? Potom mi ich otvoril Jimin a podržal mi ich. Nič nehovoril no konečne sa mi podarilo s nim nadviazať očný kontakt. Nevien koľko sme na seba hladeli no vyrušil nas Soobin. Jimin zavrel dvere a išli sme dnu. Sadli sme si za velký stôl. Dam si len niaku polievku lebo važne sa nepotrebujem strápniť kvôli paličkám. Lenže zistila som že tu si objednávaš len pitie a jedlo robili oni a donesú nam ho. Z jednej mojej strany sedel Jungkook a z druhej Jimin. Soobin si sadol k Namjoonovi a bavili sa spolu. Trochu som sa naklonila ku Jungkookovi. "Jungkook čo je na večeru?,, spýtala som sa ho potichu. "Um neviem preco ou aha,, povedal Jungkook. "Nechcem sa strápniť,, povedala som. "Neboj sa niečo vymyslíme,, povedal a začal si nieco robiť s vlaasmi. "Jungkook celé si si ich rozstrapatil,, povedala som a zasmiala som sa na nom. "No a čo neznášam spoločenské oblečenie ale Namjoon na tom trvá,, povedal Jungkook. "Tak to sme dvaja najradšej na seba dam dlhé rifle alebo tepláky tričko mikina a ide sa,, povedala som a Jungkook sa usmial. "Presne tak,, povedal a dal si dole sako. "Jungkook daj si to sako,, povedal Namjoon hneď ako ho videl. "Nie budem v košeli,, povedal Jungkook. "Bože ty sa maš ja musim mať šaty radšej si nabudúce dam košelu,, povedala som a Jungkook sa zasmial. "Musíte furt kecať,, povedal Jimin a my sme sa nanho pozreli. Neviem aký ma problém. Vstala som od stola a naklonila som sa k Jiminovi. "Poď za mnou,, povedala som a Jimin prevrátil oči. Vstal a odišli sme von pred reštiku. "Takže co si chcela?,, spýtal sa Jimin. "Aký mas problém?,, spýtala som sa. Jimin si vzdychol. "Je to vpohode nemam žiadny,, povedal Jimin. "Keby niečo mne môžeš povedať hocičo,, povedala som a vošla som späť dnu a Jimin išiel za mnou. "Hej zlato kde si bola a prečo s ním ved Jimin ty mas Jennie nie,, spýtal sa Soobin a ukazal na Jimina. Vtedy mi praskli nervy. "Nevolaj ma zlato!,, zvrieskla som. Všetky oči boli na mne. "Prečo nie?,, uskrnul sa. "Nevieš coho som ja schopná,, precedila som po medzi zuby. "Čo ty by si take urobila,, povedal Soobin. "My dvaja spolu už nie sme a ak si mysliš že po 3 rokoch čo sme sa videli budeme stále spolu tak si na omyle,, povedala som a sadla som si k Jungkookovi ktorý na mna s údivom hladel a Soobinovi padla sánka. "To bolo dobré,, povedal Jungkook a zasmial sa. "Nenávidim ho,, povedala som. Jungkook bol na mobile a niako ma moc nevnímal. "No dobre už by sme mali isť,, povedal zrazu Namjoon a všetci sme sa postavili. Namjoon a Yeonjun išli zaplatiť a mi ostatný sme išli k autám. Soobin mi zavrel vchodové dvere pred nosom ale Jimin mi ich otvoril. Tak isto mi otvoril aj dvere od auta. Sadla som si vedla Jungkooka a z druhej strany bol Jimin. Bol už večer a bola som dosť unavená tak som si položila hlavu na Jimina. Soobin ktorý sedel predo mnou sa na mna len mračil. Vyhodili nas pred našou bytovkou a oni odišli. Dala som Jungkookovi jeho sako a išla som do izby.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now