Začalo pomaly svitať. Stále som sedela na parapete. Pozrela som na mobil. 6:37. Vošla som do izby a zavrela som okno. Dala som si dole sluchadlá a išla som dole do kuchyne. Skoro som sa zabila na schodoch. Prišla som do kuchyne a napila som sa. Sadla som si na linku a pila som. Vtedy som dotala nápad. Veď na to vystúpenie ideme až poobede. Isla som do svojej izby a obliekla som sa.
Išla som do kúpelne a dala som na seba jednoduchý make up. Zobrala som si ešte mikinu a išla som von. Prechádzala som sa po Kórei. Už to tu celkom poznám. Išla som do kaviarne. Pre tento krát si dám raňajky v kaviarni. Prišla som ku kaviarni a sadla som si. Objednala som si croissant a kávu. Zapla som mobil a pozrela som na IG. Nikita pridala niečo nové.1134 likes
5 comments
Viky_slovak: HELLOU;)
Niky_ARMY: Čaukooo
Viky_Slovak: od kedy je Nikita
ARMY?
Linduš_Lovely: aj mna by
zaujímaloNiky_ARMY: Od vždy:\
Musela som sa usmiať. To sú čísla. Priniesli mi jedlo a kávu a ja som sa do toho pustila. Vtedy do kaviarne prišiel niekto koho som ja na prvý pohlad nespoznala. No bol mi niaky povedomí. Pozorovala som ho ako si objednáva. Som si istá že som ho už videla. Pozrel aj on na mna. Zamračil sa. Nevedela som čo si mám myslieť. Potom sa postavil a išiel smerom ku mne. Keď prišiel bližšie usmiala som sa. Bol to Lee know. "Čauko Simi,, povedal a posadil sa oproti mne. "Ahoj Lee,, pozdravila som ho. "Ako sa maš?,, spýtala som sa ho. "Výborne dnes máme vystúpenie,, povedal Lee know. "Inač asi by to malo byť prekvapenie ale ja ho dnes budem mať tiež,, povedala som. "Čo že?,, spýtal sa. "Budem Kpop idolka,, povedala som. "To je užasné!,, vykríkol Lee. "Ešte stále bývaš s BTS?,, spýtal sa. "Um už nie,, povedala som. "Bývam s babami s ITZY,, povedala som. "Aha tak super,, povedal a usmial sa. Ešte chvílu sme sa bavili a potom už Lee odišiel. Ja som ešte chvílu sedela v kavirani a potom som už išla domov. Prišla som domov. Baby sedeli v obývačke. "No konečne si sa ukázala,, zasmiala sa Ryujin. "Od 4 ráno som hore,, zasmiala som sa. "To čo tak skoro,, zasmiala sa Lia. "Zlý sen,, povedala som a sadla som si k nim. "Tak to poznam,, zasmiala sa Yeji. Yuna pustila niaky film a spravili sme si také babské doobedie. Naobedovali sme sa a išli sme sa prezliecť.
Potom sme nastúpili do auta ktoré šoférovala Yeji. Počas cesty sa u mna prebudila nervozita. Vystúpili sme. Bolo tam dosť rušno. Vstúpili sme do budovy a išli sme do Dance štúdií. Ja do svojho a baby do svojho. Na skúšanie sme mali hodinu a pol. V mojom dance študiu ma čakali už baby ktoré tancujú okolo mňa. Pozdravila som ich a začali sme nacvičovať. Ked som dotancovala postavila som sa pred zrkadlo. "Simona to dáš,, povedala som. Potom som si zobrala veci a vyšla som z Dance študia. Tam už stáli baby. Takže teraz následuje prezliekanie a make-up. Išla som do svojej šatne. Prezliekla som sa a spravila som si učes.
Potom som išla k maskérke a tá ma nalíčila. Pozrela som na seba. Dúfam že to bude zažitok na ktorý nezabudnem. Vyšla som zo šatne kde boli baby. "OMG Simi vyzeraš užasne,, povedala Yuna. "Všetci s teba odpadnú,, povedala Chaeryeong. "Hlavne chalani,, zasmiala sa Lia. "Držime ti palce,, povedala Ryujin a museli sme sa rozlúčiť. Pozrela som na rozvrh. Idem až posledná. Sadla som si na svoje miesto a čakala kým sa začne vystupovať.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...