Vošla som do svojej izby a zobudila som baby. Oni sa išli prezliecť a ja som zatial sedela na gauči. Zachvilu prisli baby.
Linda
Viky
"Vaness spí u Jungkooka?,, spytala sa Linda. "Ano mala by,, povedala som. "A kde spí Nikita vlastne?,, spytala som sa. "Niky spí u Jimina,, povedala Viky. Pockaj veď som ju tam dnes nevidela. Bože dufam že spala u niekoho. "Tak ideme na raňajky?,, spytala som sa. "Poďme,, povedali baby a isli sme von z izby. Nastúpili sme do výtahu a vyviezli sme sa na najvyšie poschodie. Vošli sme do spoločenskej miestnosti kde už rozvoniavali raňajky. Sadli sme si za stôl. Zatial tu bol len Tae, Jungkook, Nikita, Vaness a Yoongi. A samozrejme my. Jin pred nas položil taniere s raňajkami. Keď som to videla začali sa mi slinky zbiehať.Hneď som sa do toho pustila. Zachvilu prišiel aj Jimin a samozrejme si sadol vedla mna. Nikita ktora sedela predo mnou sa začala vyskierať. Síce mala hlavu do taniera ale vsimla som si to. Bože dufam že sa nestalo to čo si myslim. Zjedla som a umyla som po sebe tanier. "Umyl by som to ale ďakujem,, povedal Jin. Ja som odisla do svojej izby. Spravila som si hygienu a sadla som si na gauč. Vtom niekto zaklopal na dvere. "Ďalej!,, zakričala som. Myslela som že je to Jimin ale stal tam Yoongi. "Ano?,, spytala som sa. "Len že ako sa ti ru zatial páči,, povedal Yoongi. Čakala som niečo zaujímavejšie. "Je tu celkom fajn,, povedala som. "Tak fajn,, povedal a odisiel. Ako važne? Kvôli tomuto prišiel? Presla som ku kuchynke a napila sa vody. Teraz niekto do mojej izby vošiel. Prisla som do obyvačky a tam sedela Nikita. "Ahoj Simi poď sem,, povedala Niky. "Ahoj potrebuješ niečo?,, spýtala som sa. "Ano vazne nemas nič a Jiminom?,, spytala sa Nikita. Vedela som že sa to spyta. "Na raňajkach si k tebe sadol aj keď si najprv planoval sadnut k Taemu,, povedala Niky. Tak jej ide len o raňajky? Okay tak to poviem. "Nie medzi nami nič nie je,, povedala som. "Važne?,, spytala sa Nikita. "Prosím ťa neklam mi videla som to,, povedala a ja som si sadla k nej. "Ak to vies na čo mi to hovoriš?,, spytala som sa. "Fajn tak prepač,, povedala a objala ma. "Počkaj nikto sa to nedozvie,, povedala som a ona prikývla. Sadla som si na gauč a pozerala mobil. Vtedy mi zaklopal znova niekto. Ty vole ako važne teraz ma vsetci potrebujú? Isla som otvoriť. Stal tam Jimin. "Ahoj môžem dnu?,, spytal sa. "Jasne poď,, povedala som a zavrela som za nim dvere. "Prepač že rušim ale ten večer budeme musieť prehodiť,, povedal a mne zmizol usmev. "Prečo?,, spytala som sa. "Namjoon chce aby sme dnes isli na niaku party aj s TXT,, povedal Jimin. "Aha a musime isť?,, spytala som sa. "No ty asi nemusiš ale rozmyšlal som žs Namjoon povedal že môzme ist v pároch ci by si isla so mnou,, povedal Jimin a ja som sa usmiala. "Jasne kludne pôjdem,, povedalal som. "Len musím mať šaty?,, spytala som sa. "Ja neviem ale Namjoon by asi chcel aby sme sa pekne obliekli,, povedal Jimin. "Jasne ale dam si košelu,, povedala som a Jimin už bol na odchode. "Kedy ideme?,, spytala som sa. "O 19:30,, povedal Jimin. "Okay a ešte niečo vieš o tom že Nikita spala v spoločenskej miestnosti a videla nas,, povedalal som a Jimin zaklipkal očami. "To nemysliš važne ja debil veď mi to hovorila,, povedal Jimin.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...