Časť 10.

169 8 8
                                    

Vošla som za Jungkookom do izby a on si sadol ku babám na sedačku. Konkretne sadol si vedla Lindy. Možno sa mu páči ona. Moja najlepsia kamarátka? Bože tak dobre hodia sa k sebe. Sadla som si vedla Viky. "Tak čo vyriešila si to?,, pošepkala mi Viky. "Ano vyriešila,, povedala som a zobrala som si mobil. "Poďme von,, povedala som a vzala Viky z izby. Vyšli sme z izby a išla som privolať výtah. Keď prisiel vystúpil z neho Jimin. "Och čaute baby,, pozdravil nas. "Čauko,, pozdravili sme. "Chystate sa niekam?,, spytal sa Jimin. "Ano ideme von niekam do mesta,, povedala som. "Môžem vas odviesť,, povedal Jimin. Prečo vždy musí isť tam kde ja? "Jasne kludne,, povedala Viky. Všetci traja sme nastúpili do vytahu a isli sme do garáže. Prišli sme k čiernemu BMW. Nasadli sme. Jimin za volant ja na miesto spolujazda a Viky dozadu. Celú cestu sme mlčali. Zaviezol nas v meste. "Moje čislo mas tak ked budete hotové tak zavolaj,, povedal Jimin a ja som prikývla. Vystúpili sme a išli do kaviarne. Objednali sme si a sadli sme si k stolu. Za chvilu nam kávu doniesol niaky chalan možno v našom veku. "Nech sa pači,, povedal keď predo mna položil kávu. Usmial sa na mna. Potom odišiel a išiel obsluhovať. "Mam pocit že si sa mu páčila,, povedala Viky. "Nehovor,, povedala som sarkasticky a pozrela smerom na cašnika. Furt na mna pozeral. Prišlo mi to divné. Ani neviem koľko sme tam sedeli ale začalo sa stmievať. Išla som zaplatiť. Zaplatila som a vyšli sme s Viky von. Ten čašnik na mna divne pozrel. Trochu ma to vylakalo. Vytiahal som mobil a zavolala Jiminovi. "Je na ceste,, povedala som a pozrela na toho čašnika. Stále na nas pozeral. Vtom som ho videla ako ide smerom von. Naštastie práve vtedy zastavil pri nas Jimin. Rýchlo som nasadla. "Myslel som že tam aj prespíte,, zasmial sa Jimin. "Ano zdržali sme sa prepač,, povedala som a zachvilu sme boli pred domom. Vystúpila som. Nastúpili sme do výtahu. Vystúpili sme a ja s Viky sme išli do mojej izby. Tam nas ale čakalo prekvapenie. Na sedačke sedela Linda a Jungkook a boli dosť blízko seba. "Ulalaaa,, zakričala Viky a išla do kúpelne. "Nie je to tak ako to vyzerá,, povedal Jungkook. "Dobre tak choď už,, povedala som a Jungkook sa postavil. Odišiel s izby a ja som isla do sprchy. Osprchovala som sa a isla som do obývačky kde už Viky vypočuvala Lindu. "Vravím ti že sme tu nič nerobili,, povedala Linda. "Tak dobre verím ti,, povedala Viky a zívla si. "Poďme spať,, povedala som a isla som do postele. "Dobrú noc,, povedala som a lahla som si do postele. Vtom mi pipla správa.

Jimin_shi;): dobrú noc

Prečo mi píše? Važne sa ku mne správa divne. Možno sa mu pacim. Možno aj on mne. Vlastne nie. Dobre idem spať. Dobrú noc.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now