Zajtra je ten deň kedy mám svoje prvé vystúpenie. Práve teraz ležim sa sedačke vedla Soobina a aj s babami pozeráme film. Film skončil. "Dúfam že to zajtra zvládnem,, povedala som. "Jasne že ano,, povedal Soobin. "Vystupujeme tam aj my a aj Soobin takže hocikedy budes niečo potrebovať určite nás najdeš,, povedala Chaeryeong. "Tešim sa ale zároveň mám aj strašný stres,, povedala som. "Aj ja som na svojom prvom vystúpení mal stres ale ako som začal spievať hned zo mna opadol,, povedal Soobin a usmial sa na mna. "Mala by si isť už spať lebo budeš zajtra unavená,, povedala Yeji a usmiala sa. "Ano už idem,, povedala som. Postavila som sa a išla som do kúpelne. Pozrela som na seba. Zmenila som sa. Vlasy som si prefarbila na blond.
"Min Simona ty to zvládneš,, povedala som si. Umyla som si zuby a išla som do svojej izby. Zobrala som si mobil a pozerala som IG. Vyskočila mi fotka od Nikity.
Usmiala som sa. Isla som na jej profil a pozerala som si jej fokty.
Nikita bola vždy gymnastický typ. No Hip Hop jej ide strašne dobre. Pozrela som na profil Viky. Skoro som ju ani nespoznala. Zmenila sa. "Mala by som ich už nikedy navštíviť,, povedala som si. Prezrela som si Viky. Vyzerala užasne. Važne by som ju asi nespoznala.
Tak isto aj Linda.
Nemala by som to robiť ale spravila som to. Napísala som Vikine. Polozila som mobil a lahla som si na postel. "Neviem čo som to práve spravila ale asi som to mala spraviť,, zasmiala som sa. Prikryla som sa perinou a snažila som sa zaspať. Vtom mi pipol mobil. Vystrelila som s postele. Zobrala som mobil. Važne to bola Viky. Začala som si s nou písať.Chce so mnou volať. Začal mi zvoniť mobil. Zapla som v izbe svetlo a zdvihla som to. "OMG Simona ahoooooj,, zakričala Viky. "Ahooooj,, zakričala som aj ja. Bavili sme sa čo mámo nové a ja som jej porozprávala že sa stanem Kpop idolkou. "To je užasne dúfam že ti to vyjde,, povedala Viky. "Kde vlastne teraz bývaš?,, spýtala sa Viky. "S babami s ITZY a sem tam idem ku Soobinovi,, povedala som. "Aha takže si znova so Soobinom?,, spýtala sa Viky. "No neviem či sme zrovna spolu ale odpustili sme si,, povedala som. "A s chalanmi už nie si v kontakte?,, spýtala sa Viky. "Nie,, povedala som. Ešte chvílu sme sa rozprávalia ale potom sme skončili lebo som musela isť spať. Lahla som si do postele a zaspala som. Sedela som na sedačke v uplne inej izbe. Vtom som počula klopanie na dvere. Postavila som sa a išla som otvorit. Stál tam Yoongi. "Ano?,, spýtala som sa. "Jungkook ťa volá,, povedal a ja som išla do jeho izby. Zaklopala som a vošla som. Jungkook sa opieral o stenu a pozoroval ma. Usmiala som sa. On ku mne prešiel. Dal mi môj pramienok vlasou za ucho a pozrel mi na pery. Pomaly sa ku mne naklonil a spojil naše pery. Začala som spolupracovať a on ma pritlačil o stenu a natlačil sa na mna. Ruku mi dal na líco a hladil mi ho. "Hej Jungkook nevidel si,, vošiel do jeho izby Jimin a pozrel na nás. "Jimin ja,, nevedela som čo povedať. "Ako si mohla?!,, vykrikol a zabuchol dvere. Pozrela som na Jungkooka a do oči sa mi tlačili slzy. Jungkook mi dal ruky na pás a chcel ma pobozkať ale ja som sa odtiahla. "Nemala som to robiť,, povedala som a ušla som z jeho izby. Jiminova izba bola zamknutá. Búchala som na dvere. "Jimin otvor!,, kričala som. Nič sa neozývalo. "Jimin!,, plakala som. Vtedy tam prišiel Yoongi. "Čo sa tu deje?,, spýtal sa a bežal ku mne. "Jimin o-on n-n-nechce otvoriť,, plakala som. "Ustúp Simi,, povedal Yoongi. Kopol do dveri a tie sa otvorili. Rozbehla som sa dnu. "Jimin kde si?!,, kričala som. Vtrhla som do kúpelne. Zakryla som si usta dlanami. Vtedy tam prišiel aj Yoongi. Jimin ležal na zemi s podrezaným krkom. Čupla som si k nemu. Pri nom ležal papierik napisaný červenou farbou alebo krvou. MILOVAL SOM ŤA. Rozplakala som sa ešte viac. Postavila som sa a objala som Yoongiho. "Je ti moja vina,, plakala som. Vtedy som sa zobudila. Dýchala som strašne rýchlo a slzy mi stekali po tvári. Posadila som sa. Bol to tak živý sen. Utrela som si slzy. Vtedy som dostala zlé tušenie. Čo ak ten sen bol varovanie? Lahla som si späť do postele. Nevedela som už zaspať. Pozrela som na mobil. 4:26. Otvorila som okno a sadla som si na parapetu. Chvílu som len pozerala. Potom som si vzala sluchadlá, dala som si ich do uši a pustila som si nahlas hudbu. Zavrela som oči. Vietor mi fúkal do tváre. Myslím že toto je užasný pocit.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...