Nastúpili k nám do výtahu a vyviezli sme sa na najvyšie poschodie teda do spoločenskej miestnosti. Sadli sme si na gauč. Sadla som si vedla Lindy a z druhej strany vedla Nikity. Jimin si sadol oproti mne a zamračil sa. Vytiahol mobil a niečo tam písal. Vtedy mi pípla správa. Jasne písal mne.
Jimin_shi: prečo si si nesadla vedla
mna teraz vedla mna bude sedieť tá
krava:(Simča_Min<3: prepač večer
ti to vynahradím;)Jimin_shi: tak bez toho
žiadny film;)Položila som mobil a pozrela na ostatných. Nemali tak velký gauč takže Yoongi, Hobi, Tae a Jungkook ležali na koberci. Namjoon sedel vedla Jina na gauči a z druhej strany sedela Jisoo. Na tejto sedačke sme sedeli iba mi baby a oproti na sedačke sedel Jimin a vedla neho Jennie a Rosé. Lisa sedela v kresle. "Takže sme velmi radi že ste prišli baby,, povedal Namjoon. "Aj my sme velmi radi,, povedala Jennie a nalepila sa na Jimina. Jimin sa zamračil a ja som sa mala chuť zasmiať. "No a vidim tu nové tváre,, usmiala sa Lisa. Yoongi sa postavil a prešiel ku mne. "Baby toto je moja užasna sestra Simi,, povedal Yoongi. "Ahojte,, pozdravila som a Lisa hneď vystartovala aby mi podala ruku. "Ahoj ja som Lisa a dufam že budeme kamošky. "Ahoj ja som Rosé a tiež dufam že budeme kamaratky,, povedala Rosé a usmiala sa na mna. "Ja som Jisoo rada ťa spoznavam,, podala mi ruku. "A ja som Jennie velmi rada ta spoznavam,, a objala ma. Usmiala som sa na nu no namiesto toho Jimin sa mračil. "Tiež vas velmi rada spoznávam,, povedala som a potom sa postupne popredstavovali aj baby a potom sme sa len tak rozprávali. Sedela som vedla Jennie a rozprávali sme sa. "Bola si moja idolka,, povedala som jej a ona sa usmiala. "Dúfam že sa ešte uvidime velmi dobre sa mi s tebov rozprava. "Tak teraz sa znova usadte a pozrieme si film,, povedal Namjoon a všetci sme si posadali. Znova každý sedel tam kde predtým. Zhasli svetlá a pustili niaky film. No ja som velmi filmu nevedela venovať pozornosť lebo stále som citila Jiminov pohlad na mne. Snazila som sa to ignorovať ale nešlo to. Pozrela som nanho a on sa usmial. Ustami som mu naznačila že čo chce. On to zjavne pochopil a usmial sa. Poslal mi pusu. Nadvihla som jedno obočie. Jimin sa zamračil. Poslala som mu pusu späť a on sa usmial. Pozrel sa na film. To vazne len toto potreboval? Znova som pozerala film. Prešlo pár minut ked Jimin zvrieskol. "Jennie sakra prestaň!!,, zahučal.
Jimin pov
Ked mi Simi poslala späť pusu bol som spokojný. Prečo mi to Namjoon spravil. Dnes som mal pozerať film iba ja a Simi. Pozeral som ten film. Bola to niaka komédia. Vtedy sa na mna nalepila Jennie. Zamračil som sa. Uskrnula sa. Dala si hlavu na moju hruď a pozerala dalej. Asi po dvoch minútach sa poobzerala okolo seba. Potom sa ku mne nahla a pobozkala ma. Odtrhol som ju od seba. Fuj nebude ma bozkavať dal som jej koniec už davno. Potom spravila niečo čo ma tak nastvalo že som sa neovladol. Znova sa na mna nalepila a teraz ma začala bozkávať. Neovladol som sa. "Jennie sakra prestaň!!,, zahučal som a vsetci pozreli na mna. Vedel som presne čo spravím.
Simi pov
Nevedela som preco zahučal ale kazdý pozeral nanho. Zamračil sa a vstal. "Jimin hneď si sadni a ospravedln sa,, zvišil hlas Namjoon. Jimin neodpovedal a namieril si to ku mne. Zaklipkala som očami. Chytil ma za ruku a ťahal ma von z izby. Nastúpili sme do vytahu. Vošli sme do jeho izby a on zavrel dvere. Sadla som si na sedačku. Sadol si ku mne. "Prepač že som tak zahučal ale ja Jennie ma vyprovokovala a ja som si chcel aj tak užiť večer pri filme s tebov,, povedal a sklonil hlavu. Ja som ho objala. "Tiež som chcela byť a tebov a nebuď smutný,, povedala som a pobozkala som ho. Bozk mi vrátil a potom sa odtiahol. "Počkaj tu idem pre niečo k filmu,, povedal a vstal. Odišiel z izby.
Jimin pov
Vošli sme do mojej izby a ona si sadla na gauč. Sadol som si k nej. "Prepač že som tak zahučal ale Jennie ma vyprovokovala a ja som si aj tak chcel užiť večer pri filme s tebov,, povedal som a sklonil som hlavu. Ona ma objala. "Tiez som chcela byť s tebov a nebud smutný,, povedala a pobozkala ma. Nevedel som si pomôcť a bozk som jej vrátil. "Pockaj tu idem zobrať niečo k filmu,, povedal som a vstal som. Odišiel som z izby a išiel do spoločenskej. Vošiel som dnu a nakráčal do kuchyne. Všetci ma sledovali. Hladal som čipsy. Kolu som našiel ale čipsy nie. "Jimin okamzite prídite aj so Simi sem,, povedal Namjoon. "Na to zabudni už davno sme si spolu chceli pozrieť film,, povedal som. Vtedy ku mne prišiel Jin. "Ak hladaš čipsy tak su tam hore,, pošepkal mi Jin a tváril sa že si napúšta vodu. "Ďakujem,, povedal som potichu. "Nemaš zač užite si to,, povedal Jin a odisiel. Zobral som čipsy kolu a isiel som do izby. Vošiel som dnu a videl Simi ležať na gauči. Ked ma videla usmiala sa a posadila sa. Zobral som poháre a nalial do nich kolu. Nasypal som do misky čipsy a dal to na stolík. Sadol som si vedla Simči a ona sa usmiala.
Simi pov
Jimin si sadol vedla mna a ja som sa usmiala. "No tak už to pustiii,, povedala Simi. "Ešte si mi niečo slúbila,, uskrnul sa a ja som hneď vedela o čo ide. O tie spravy. "A čo by si chcel?,, spytala som sa. "Pusinku,, povedal a ja som sa zasmiala. Dala som mu detskú pusinku na pery. Potom hneď zobral ovladač a začal pústat niaky horor. "Pozerala si komediu a teraz budeš pozerať horor,, povedal Jimin. Ja som sa k nemu pritúlila a polozila som si hlavu na jeho hruď.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...