Ráno som sa zobudila skôr. Bola som strašne nervózna. Ano kto by nebol ked ide na konkurz do JYP. Pozrela som na mobil. 6:45. To nie je zas tak skoro. Pozrela som na IG. Každý druhý príspevok bol s toho vystúpenia. Lahla som si znova na postel a odložila som mobil. Môj najhorši problém je že vždy keď neviem nad čim rozmýšlať rozmýšlam nad nim. Myslím že pri ich vystúpení sa nám stretli pohlady. No ja som odvrátila vždy zrak. Potom keď dospievali a kývali mi Yoongi s Jungkookom sa na mna ani nepozrel. Ach musím isť niečo robiť lebo sa zas sa rozplačem. Čo sa týka vztahov som citlivý človek ale ak mi niekto ublíži viem si ho vymazať zo života. Vstala som z postele a prezliekla som si čisté veci ktoré mi požicala Yuna. Boli to tepláky, tričko a čierna mikina. Obliekla som sa a išla som do kupelne. Keď som sa pozrela do zrkadla zlakla som sa. Poumývala som sa. Urobila som si niečo s vlasmi a išla som dole. V kuchyni ešte nikto nebol tak som si povedala že spravím raňajky. Idem robiť asiii palacinky viem najlepšie. Zobrala som si čo potrebujem a začala som robiť. Do pol hodinky som mala hotové a všetko som upratala. Zachvílu do kuchyne prišla Ryujin, Yuna a Yeji. "Dobré ránko,, povedala som. "Dobré ranko,, povedali naraz baby. "Ooo palacinky mňam,, povedala Yuna a sadla si za stôl. Musela som sa zasmiať. Sadli sme si k stolu a začali sme jesť. O 10:00 k nám má prisť Soobin lebo chce isť s nami. Zachvílu do kuchyne prišli Chaeryeong a Lia. Zjedla som umyla a umyla som riad. "Inač dala si chalanom vôbec vedieť že si tu?,, spýtala sa Ryujin. "No um nie,, povedala som. "Vážne nám o svojom probléme nechceš povedať?,, spýtala sa Chaeryeong. "Ano radi by sme ti pomohli,, povedala Lia. "Tažko sa mi o tom hovorí,, povedala som. "Ja asi viem o čo ide,, ozvala sa zrazu Yuna. Všetky sme pozreli na nu. "Ide o teba a Jimina však,, povedala Yuna. Prikývla som. "Vieš s Jiminom som kamarátka od detstva a často si píšeme,, povedala Yuna. "No lenže pred pár dnami som mu pisala a povedal mi že nemá náladu si písat a to u neho nepoznám,, povedala Yuna. Bože ak sa tu rozplačem bude to trapas. "Písala som Jungkookovi čo sa deje a on povedal že Jimin ani nechce vyliezť z izby lebo si vraj na seba za niečo dáva vinu,, dovysvetlovala Yuna. "To niečo som ja,, povedala som potichu. Pretrela som si oči. Ano má pravdu je to jeho vina. Mám zlomené srdce. "Baby požičiate mi prosím niake pekné oblečenie?,, spýtala som sa. "Jasne pod,, povedala Yeji. Išla k sebe do izby a ja som ju nasledovala. "Je mi lúto to s Jiminom,, povedal kým niečo vyberala. "Môže byť?,, spytala sa a ukázala mi to. "Jasne že ano,, povedala som a zobrala som si to. Isla som do svojej izby a prezliekla som sa.
Potom som išla do kupelne a nalíčila som sa. Pozrela som sa do zrkadla. To by mohlo stačiť. Odišla som si kúpelne a išla dole. Baby sa zjavne tiež prezliekali a upravovali. Sadla som si sedačku a pozrela na hodiny. Za pol hodinu ideme?! Bože ja mám stres. Vybrala som si že pôjdem spievať Wannabe od Itzy. Ešte pred týždnom by som rozmýšlala nad DNA od BTS ale momenatálne na to nemám náladu. Viem aj choreografiu ale Yeji povedala že nakolko som uspešna tanečnička tak to by odo mna nemali chcieť. Tá pol hodina prešla strašne rýchlo. Zazvonil zvonček pri dverách. Išla som otvoriť. Stál tam Soobin. "Ahoj Soobin,, objala som ho a dala som mu bozk na líce. Viem že spolu už nie sme ale zistila som že je to važne užasný chalan. "Ahoj Somi,, povedal Soobin. "Somi?,, spýtala som sa. "Tak by mohlo znieť tvoje Kpop meno,, povedal. Somi znie fajn. "Vymyslel som ho včera nahodne,, zasmial sa. "Je to fajn,, povedala som. Zachvilu prišli aj baby a isli sme. Soobin zaparkoval pri JYP. O môj bože je to tu.
Ahojky túto časť venujem Vivi3nka29 tiež za velkú podporu pri tvorbe tohto príbehu💕
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...