"Viete už niekoľko mesiacou mávam zle sny,, povedala som. "O čo v tých snoch ide?,, spýtala sa Lindina mama. "Zomeira jeden môj blízky,, povedala som. "O akého blízkeho ide?,, spýtala sa. "Môj priatel,, povedala som. "Porozprávate mi jeden s tých snov?,, spýtala sa Lindina mama. "Ano skúsim,, povedala som.
Som vo svojej izbe keď v tom ku mne príde môj brat. Povie mi že ma volá kamoš. Idem k nemu do izby. Začneme sa bozkávať. Do izby vtrhne môj priateľ. Zbadá nás a otoči sa na päte. Pozerám rozpačito a vyčítam si čo som spravila. Rozbehnem sa za ním. Búcham na jeho dvere a plačem. Pribehne ku mne môj brat a rozkopne dvere. Vtrhnem dnu a bežim za ním. Nájdem ho v kúpelni na zemi s podrezaným krkom a pri nom leži papierik. MILOVAL SOM ŤA
Otvorila som oči. Lindina mama na mňa smutne hladí. Utrela som si oči. "Môže to byť varovanie?,, spýtala som sa. "Určite ano,, povedala. Rozplakala som sa. Nemôže zomrieť. "Takéto sny vznikajú keď si si neistá,, povedala Lindina mama. "Ako neistá?,, spýtala som sa. "Jednoducho váš mozog si je v niečom neistý,, povedala. "V týchto prípadoch si je neistý vo vašej láske,, povedala. Rozpačito som na ňu pozrela. "Vidím tvoj zmätený výraz ale musiš si povedať či ho naozaj miluješ,, povedala. "Ale ja ho milujem,, povedala som. "Tvoj mozog si tým nie je istý,, povedala. "Možno miluješ toho druhého chlapca ale kvôli niečomu si s týmto,, povedala Lindina mama. "Ja ho ale milujem,, povedala som. "Presvedč o tom tvoj mozog,, povedala. Zavrela som oči. Milujem Jimina. Po lícach mi stekali slzy. Je pravda že sa mi Jungkook páčil ale ak by som bola s Jungkookom tak chcem aby to Jimin chápal a nie aby sa zabil. Otvorila som oči. "No?,, spýtala sa. "Nejde to,, rozplakala som sa. "Ja len chcem aby to Jimin chápal,, rozplakala som sa. Lindina mama ma hladila po vlasoch. "Láska je niekedy krutá,, povedala Lindina mama. "Vždy,, povedala som. "Si momentálne so svojim priatelom?,, spýtala sa. "Nie,, plakala som. "Vedela by si sa s ním niako spojiť alebo sa s ním stretnúť?,, spýtala sa Lindina mama. "No mala by som isť znova za ním niekedy,, povedala som. "Musiš ho poriadne objať a povedať mu" prosím nikdy ťa nechcem stratiť,, povedala Lindina mama. Prikývla som. "Keby niečo príd znova,, usmiala sa a ja som odišla. "Podravuj Lindu!,, zakričala ešte za mnou. "Jasne,,zakričala som späť. Išla som na autobus. Prišla som domov a baby ma už vyčkávali. "Kde si bola?,, pýtala sa Viky. "Um len vonku,, povedala som. Nechcela som im hovoriť že som bola na psychiatrii. "Bola si na psyvhiatrii?,, spýtala sa Nikita. "Nie,, povedala som. Sadla som si ku stolu a zjedla som večeru. Išla som si rovno lahnúť. Našla som si na mobile nové správy. Jimin, Yoongi. Vzdychla som si. Neodpísala som a lahla som si do postele. Rozplakala som sa. V plači som aj zaspala.
Sedela som v škole. Bol to prvý deň na mojej novej škole. Pozerala som po triede. Do triedy prišlo dievča s niakou partiou. Smiali sa a potom si ma všimli. "Aha niake nové dievča,, zasmialo sa to dievča. "Máme radi nové dievčatá,, uškrnula sa druhá. Zlakla som sa. Prešlo vyučovanie a ja som bežala zo školy. Zrazu ma niekto podkol a všetko mi popadalo. Počula som smiech a pozrela som nad seba. Stála tam partia dievčat a smiali sa. Do oči sa mi tlačili slzy. Rýchlo som si pozbierala veci a bežala som domov. Zavrela som sa v izbe a plakala som. "Simi si v poriadku?,, počula som hlas za dverami. "Choď preč,, povedala som. Otvorili sa dvere. Hlavu som mala schovanú v dlaniach. Cítila som ako ma objal. "Povieš mi čo sa stalo?,, spýtal sa. "Ja nechcem chodiť do tej školy Yoongi,, plakala som. "No tak si silná to zvladneš,, povedal. Zdvihol mi bradu a pozrel mi do oči. "Moja sestra sa nikdy nevzdáva,, povedal a usmial sa. "Ale ty tu budeš navždy so mnou však,, povedala som. Yoongi zosmutnel.
Stála som na letisku a po lícach mi stekali slzy. Mama ma držala za ruku. Za chvílu prišiel Yoongi. Mala som 11 rokov. Yoongi ma objal. "Neodchádzaj,, plakala som. "Musim sestrička,, povedal. "Nie ja nechcem aby si odišiel,, plakala som mu do hrude. "Slubujem že ma ešte niekedy uvidíš,, povedal. Odtiahol sa. Objal ešte mamu. "Maj sa sestrička,, povedal. Mama ma objala.
Brala som si veci do skrinky a dávala som si ich do tašky. Vyšla som pred školu kde bol velký huf študentov. Zaujímalo ma čo sa tam deje. V strede kruhu stála partia dievčat a bili jedno dievča. Dievča malo ústa od krvy. Rozbehla som sa tam. "Prestaň s tým,, povedala som. Otočili sa na mna. "Inak čo,, zasmiala sa. Rozbehla som sa k tomu dievčaťu a pomohla som jej vstať. Rozbehli sme sa preč a keď sme boli dosť daleko pozrela som na ňu. "Ďakujem,, povedala. "Nemaš zač,, usmiala som sa. "Som Nikita Doktorová,, usmiala sa. "Min Simona,, usmiala som sa tiež.
Otvorila som dvere do môjho bytu. Uvidela som zbalené kufre a letenky do Kórei. Volala som mame. "Čo to má znamenať?,, spýtala som sa. "Tvoj brat ťa pozval do Kórei,, povedala mama.
Zaklopala som na dvere. Počula som kroky. Zatajila som dych. Dvere sa otvorili. Stál v nich môj brat. "Simi prišla si,, objal ma.
Sedela som na kuchynskej linke. "Máš niaky problém?,, spýtala som sa. "Prečo by som mal mať,, spýtal sa. "Prečo na mna furt pozeraš?,, spýtala som sa. "Nemôžem,, spýtal sa. Priblížil sa ku mne. Vtedy sa rozsvietili svetlá. Zoskočila som s kuchynskej linky.
Stála som v dlhej rade s babami. Už sme boli skoro na rade. Dala som si viac klobúk na oči. Presla som okolo Taeho, Jina a Jungkooka. Prešla som k Yoongimu. "Yoongi,, pošepkala som. "Simon,, vykríkol. "Pšššššt!,, povedala som. Rozprávali sme sa. "Chceš autogram?,, spýtal sa. "Robiš si srandu jasne že ano,, plesla som ho po hlave a rozosmiala som sa. Yoongi sa natiahol že mi tiež plesne. Začali sme sa rehotať.
"Chýbala si mi,, povedal a pobozkal ma. "Aj ty mne,, povedala som a bozk som mu vrátila.
Čakali sme na radu v zábavnom parku. Smiali sme sa všrtkému. Boli sme ako malé deti. Bol to najlepši deň môjho života.
Zobudila som sa. Mala som slzy v očiach no napriek tomu úsmev na perách. V sne neboli vraždy. Boli najhoršie alebo najlepšie zážitky môjho života. Pozrela som na budík. Bolo pät hodín ráno. Vzala som mobil a napísala som Jiminovi. Vzala som kufor a nahádzala som donho svoje veci. Počkala som kým sa zobudia baby. Vyobímala som ich na rozlúčku. Zavolala som si taxík a išla som na letisko. Myslím že dovolenky stačilo. Celý môj život som hladaľa osoby ktoré by mi pomohli keď budem v úskych. Myslím že som ich našla.
•Linda
•Viky
•Nikita
•Vaness
•Yoongi
•Jimin
•Jungkook
•Jin
•Jhope
•RM
•Tae
•baby s ITZYDúfam že som nikoho nezabudla😂
O 2 roky neskôr
Sú to už dva roky. Ten čas letí neskutočne rýchlo. Ostala som v Kórei. No momentalne sa nachádzam v New Yorku. Išli sme sem s chalanmi s BTS na dovolenku a aj na turné. Veľa sa toho zmenilo. Vydala som svoj prvý album. Yoongi a Rosé oslavuju 2 roky spolu. A to hlavné. Ja a Jimin sme stále spolu. Veľa krát mi kladie otázku prečo mu furt hovorím že ho nikdy nechcem stratiť ale to nepotrebuje vedieť. Milujem ho a on to vie. Nikto nevie svoj osud no aj keby sa hocičo pokazilo mám ludí ktorých milujem najviac na svete. Preto prosím každého. Nikdy sa nevzdávajte. Verte mi. Radšej sa s problémami zverte hocikomu ale nevdávajte sa a neubližujte si. Mam s tým skusenosti. Uživajte si svoj život naplno! Máte len jeden<3. Ja a Jimin sme si zažili svoje no vždy sme sa dali naspät dokopy. A myslím že ani jeden z nas si nevie predstaviť život bez toho druhého. Plánujeme spolu naspievať niaku pesničku. Som zvedavá čo s toho vyjde. Stále sa však správame ako deti. Myslím že môj život sa stal s hrozného na najlepši. Toto by bolo odo mňa všetko<3.
The end
Tak sme na konci. Dúfam že ste si tento príbeh užili. Dúfam že sa vám páčil. Mala som v pláne ho predĺžiť ale musela som sa začat venovať aj dalšim príbehom takže som ho niako skrátila. Začnem písať môj príbeh I find you. Tak isto už mám premyslený dalši príbeh ktorý budem písať po dopísaní príbehu I find you. Nechcem veľa prezdrádzať ale bude o mafií dá sa tak povedať. Ďakujem každému čitatelovi na nesmiernu podporu<3. Veľmi si to cením. Tento príbeh ma už okolo 2,52K prečitaní a ja vážne neverím ako ste to dokázali. Tak isto je 3. v príbehoch BangTan a druhý v príbehoch o BTS. Ale toto všetko som dokázala len kvôli vám<3. Preto vám patrí jedno veľké ďakujem<3.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...