S Jiminom sme prišli domov neskoro. Boli sme v reštike a potom sa ešte poprechádzať po meste. Došli sme domov. "Jiminie som strašne unavená vidíme sa zajtra,, povedala som a objala som ho. "Tak fajn papa,, povedal a odišli sme kazdy do svojej izby.
Rano ma zobudila Linda. "Vstávaj už tu bol sa Jimin pýtat či už si hore,, povedala a ja som si pretrela oči. Išla som na raňajky ešte v pyžame a stále som zívala. Vošla som do spoločenskej a sadla som si za stôl. "Dobré ranko,, pozdravil ma Jin a položil predo mna raňajky. Zjedla som ich a zívajuc som isla späť do izby. Na chdobe som stretla Jimina. "No dobré ranko princezná,, objal ma Jimin. "Dobré ranko,, zívla som si. "Si niaka unavená,, zasmial sa Jimin. "Ano som a to dosť,, povedala som a oprela som si hlavu o jeho hruď. "Tak to ťa asi nepotešim dnes sem chú prisť TXT neviem prečo,, povedal Jimin a ja som vyvalila oči. "Kedy?,, spýtala som sa. "Neviem niekedy večer,, povedal Jimin. "Aha tak ja idem papa,, povedala som a bola som na odchode do svojej izby. "Pockaj nechceš isť von?,, spytak sa Jimin. "Prepač Jiminie chcem byť aj s babami,, povedala som a usmiala som sa. "Jasne vpohode,, povedal Jimin. "Vidíme sa na obed,, povedal a pobozkal ma. Vošla som do izby a išla som sa prezliecť.
Sadla som si k babám na sedačku. "Tak čo niečo nové?,, spýtala som sa. "Nič také,, povedala Viky. "Myslíte že sa Jungkookovi páčim správa sa divne,, spýtala sa Linda. Ja s Viky a Nikitou sme sa na seba pozreli. "No vieš Linda v tom klube vy ste,, povedala som a Linda vypleštila oči. "My sme čo?,, spýtala sa. "No ty si na nom sedela obkročmo a bozkávali ste sa,, povedala Nikita a Linda si zakryla tvár rukami. "Preboha,, povedala a ja som ju objala. "Neboj myslím že ani Jungkook si to nepamätá,, povedala om jej. "Tak to dúfam,, povedala a ja som sa zasmiala. "A ty nemaš niečo nové?,, spytala sa Vaness. "Um ani nie,, povedala som. "Hej a ta fotka na Jiminovom Instagrame to je kto?,, spýtala sa Vaness. "Aká fotka?,, spytala sa Nikita. "Ukážem,, povedala Vaness a išla na IG. Ukazala im fotku. "Uuuu pockaj to si ty Simi?,, spýtala sa Nikita. "Ano,, povedala som a ona sa uškrnula. "Pockaj chodite spolu?,, spýtala sa Viky. "Dalo by sa to povedať a pochybujem že nam to vydrži,, povedala som a vzdychla som si. "Prečo by nevydržalo?,, spýtala sa Linda. "Keď pôjdem späť na Slovensko nebudeme spolu a ja neznášam vztahy na dialku,, povedala som a Vaness ma objala. "Neboj Jimin ťa ma rád určite za tebov príde,, povedala Nikita. "Pochybujem že bude mať čas Yoongi nemal čas 11 rokov,, povedala som. "Kedy vlastne odchádzaš?,, spytala sa Viky. "Myslím že 23.7 za tri týždne,, povedala som. "Dalši mesiac ale budeme spolu že?,, spytala sa Linda. "Jasne že ano,, povedala som. "A ty maš rada Jungkooka?,, spýtala som sa Lindy. "No ja celkom,, zasmiala sa Linda. Vtedy do izby vtrhol Jungkook a Linda sa začervenala. "Jin vás volá na obed,, povedal a odišiel. "Preboha už som si myslela že ma počul,, povedala Linda a my sme sa zasmiali. Isli sme teda hore do spoločenskej.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...