Časť 41.

124 8 7
                                    

Do vystúpenia zostava 1 hodina. Práve som dopozerala ako baby trénuju. "To date mate talent,, povedala som. "Ďakujeme,, povedala Yuna. "Dobre Simi miesto maš v prvom rade,, povedala Yeji a ukazala mi kadial mam ist. WTF oni ma tam pustili len tak? Ok. Sadla som si na svoje miesto a čakala som kým vystúpenie začne. Prešla hodina a pol. Viem že mali začat pred pol hodinou ale na vsetkých koncertoch čo som bola meškali. Ale za niekolko minút už ohlásili že sa vystúpenie začina. Prvé išli Blackpink so skladbou Ddu-du-ddu-du.

Zatlieskala som keď skončili a celé publikom jasalo. Poklonili sa a odišli. Dalej ohlásili skupinu Aespa. Tie som velmi nepoznala ale z podla mena pesničky som vedela. Pesnička sa volala Black Mamba.

Tiež mali obrovsky potlesk. Dalej išla chalanská skupina Enhypen. Ich som poznala. Zaspievali pesničku Fever.

Tu pesničku zbožnujem takže keď som tlieskala som sa aj postavila. Ďalej išli TXT. Tý išli spievať pesničku Good boy gone bad.

Keď spievali som ich vnímala uplne inak. Do teraz som si myslela že sú uplne hrozný aj keď som ich počula spievat ale teraz sa mi otvorili oči. Boli uplne zažratý do hudby. Spievali a tancovali užasne. Keď dospievali postavila som sa a tlieskala som ako o dušu. Nakolko som bola strašne blízko pódia vsimli si ma a zakyvali mi. Zakyvala som im naspät a Soobin mi poslal pusu. Zasmiala som sa. Dalej išli Twice s pesničkou The feels. Tu pesničku som tiež zbožnovala a vedela som ju naspamäť.

Spievala som si celý čas. Taktiež som im zatlieskala. Dalej išli Stray kids. Keď prišli na scénu všetci začali jasať. Stray kids som počuvala takže som bola strašne zvedavá. Pesnička bola Case 143.

Dospievali a všetci tlieskali ako o dušu. Išlo ešte veeeelaaa skupín. Ostávali 2 skupiny. Itzy a BTS. Na pódium prešli Itzy to znamená že posledný pôjdu BTS. Itzy spievali pesničku Wannabe ktorá bola moja najoblubenejšia.

Keď dospievali dala som im najväčši potlesk. Usmiali sa na mna a odišli. Potom prišlo na scénu 7 chalanou. Celé javisko začalo výskať. Nadýchla som sa. Dúfam hlavne že si ma nevšimnú. Spievali pesničku Fake love.

Bože prečo práve Fake love. Viem preklad tej pesnicky a príde mi to blbé. Hlavne ked spieva Jimin. Mám pocit ako by tu pesničku spievali kvôli mne. Dospievali. Nemohla som si pomôct musela som zatlieskať. Yoongi si ma všimol. Zakýval mi. Odkývala som mu. Potom si ma všimol aj Jungkook. Pozrela som do zeme. Poklonili sa a odišli. Vyšla som von z budovy. Zachvilu prišli aj baby. "Simi dohodli sme sa že s TXT a s Twice pôjdeme na večeru pôjdes s nami?,, spytala sa Yeji. "Ano jasne pôjdem,, povedala som a nasadli sme do auta. "No čo ktoré vystúpenie sa ti najviac páčilo?,, spýtala sa Yuna. "Jasne že to vaše,, povedala som. "Dakujem moc si to ceníme,, povedala Yeji. "Nemohla som si nevšimnúť to ako si pozerala na chalanou s BTS stalo sa niečo?,, spytala sa Ryujin. "Um nie vpohode,, povedala som. "Teda no stalo ale nechecem o tom hovoriť,, povedala som. Nemohla som im klamať. "Dobre nebudeme ťa nutiť,, povedala Lia. Zastavili sme pred luxusnou reštikou. Vystúpili sme a zachvilu prišli aj Twice a TXT. Sadli sme si k stolu. Vedla mna si sadol Soobin. "Páčilo sa ti naše vystupenie?,, spýtal sa. "Jasne že ano,, povedala som. "To som rád,, povedal a usmial sa. Doniesli nam jedlo. Zacali sme jesť. "Inač rada spievaš?,, spytal sa Soobin. "Um celkom,, povedala som. "A tancuješ výborne,, povedal a ja som sa usmiala. "Dakujem,, povedala som. "Nechceš byť Kpop idolkou?,, spytal sa Soobin. "No ak mám pravdu povedať rozmyslala som niekedy nad tým ale neviem či by mi to šlo,, povedala som. "Prosím ta čo keby sme išli napriklad do JYP sa popýtať či by si nemohla isť?,, spýtal sa. "Mysliš že by som sa im pačila?,, spýtala som sa. "Tak za prvé si nadherné dievča, za druhé maš nadherný hlas a za tretie užasne tancuješ JYP môže len snívať o takej idolke,, povedal Soobin. "Aww ďakujem,, povedala som a cítila som že som červená. "Yuna Simi ide skúsiť do JYP či ju prímu ako Idolku,, povedal Soobin. "OMG Simi to nemysliš važne,, povedala Yuna. "No tak to teda skúsim keď všetci mi to navrhujete,, povedala som. "Výborne ale budeš Solistka?,, spytala sa Ryujin. "Asi hej,, povedala som. "OMG super pôjdeme tam hneď zajtra ráno,, povedala Lia. Neviem prečo ale asi musím začať uplne nový život. Objala som Soobina. "Ďakujem,, povedala som. "A za čo?,, spýtal sa a objatie mi opätoval. "Za všetko,, povedala som a pozrela som mu do oči. Pozerali sme si do očí a ani jeden sme nič nehovorili. Potom mi Soobin dal bozk na líce. "Chýbala si mi,, usmial sa. "Ty mne tiež,, povedala som a sadla som si normálne na stoličku. Začali sme jesť.

Hiii dalšia čast je na svete. Dúfam že sa vám zatial príbeh páči. Túto časť venujem Sami0028 za užasnu podporu počas písania.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now