Časť 54.

96 5 0
                                    

Zobudila som sa a zistila som že stále som strašne unavená. Sa ani nedivím veď sme boli do jedenástej vonku a spať sme išli tak asi možno okolo pol noci. Pozrela som vedla seba. Jimin tam nebol. Išla som do kúpelne a upravila som si trochu vlasy. Nechcelo sa mi ešte prezliekať s pyžama tak som išla rovno hore. Vošla som dnu a tam rozvoniavali palacinky. "Dobré ráno,, povedala som zívajúco. "Dobré ránko,, povedal Jin a nakladal mi palacinky. Jimin a Tae hrali videohry a Jungkook bol na mobile. "Ako môžte byť tak skoro hore veď ja som unavená aj ked vstanem o dvánastej,, povedala som. "Sme hladný,, povedal Jungkook. Ach bože preto nikdy nechcem radšej bývať s Jiminom sama. Ja ktorá vie spať aj do dvánastej a potom je tu on ktorý vstáva už o šiestej a žobrá jedlo. Nikdy! Jin mi dal palacinky a ja som sa do nich pustila. "Jin ja ťa lutujem,, povedala som a Jin si sadol vedla mna. "Musiš variť pre šiestich chalanou,, zasmiala som sa. "No čo už,, zasmial sa Jin. "Keby potrebuješ s niečim pomôcť som tu,, povedala som a išla som si umyť tanier. "Tak ďakujem,, povedal Jin. Umyla som si tanier a sadla som si vedla Jimina. "Mi nehovor že Yoongi ešte nie je hore,, povedala som. "Yoongi? "Veď to je obrovský spáč len si ho ešte nevidela tak dlho spať,, zasmial sa Jimin. "Ale teraz je u Namjoona a počúva prednášku o tom že Namjoona zobudil svojim smiechom skoro o pol noci,, povedal Jimin a ďalej sa sústredil na hru. Zachvílu do izby prišiel Yoongi a za ním Namjoon. Sadol si ku mne. "No ako?,, spýtala som sa. "Zle,, povedal a položil si hlavu na moje rameno. "Som unavený,, povedal a zavrel oči. "Tak si pospi ale poobede ideme na to Interview,, povedala som ale Yoongi mi už neodpovedal. Asi fakt je taký spachtoš. Ved zaspal za 5 sekúnd. Pozerala som ako chalani hrajú videohry. Potom som Yoongimu dala hlavu na gauč a išla som do izby. Vybrala som si niake veci a obliekla som sa.

Potom som si spravila hygienu a išla som späť za chalanmi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Potom som si spravila hygienu a išla som späť za chalanmi. "Tae môžem su doniesť čokla?,, spýtala som sa. "Jasne kludne choď,, povedal Tae. "Okay ďakujem,, povedala som a odišla som. Taeho psa Yeontana som pomenovala Čokel. Vošla som do Taeho izby a Yeontan ku mne hneď pribehol. "Awww si taký zlatučký Yeontan,, povedala som a on ma oblízal. Zobrala som si ho na ruky a išla som späť. "Ahoj Yeontan,, pohladkal ho Jimin ked som si s nim sadla na gauč. "Bože Yeontan si taký zlatučký,, rozplívala som sa nad ním.

"Nechaj si toho parchanta Simi,, zasmial sa Tae

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nechaj si toho parchanta Simi,, zasmial sa Tae. "Prečo parchant?,, zasmiala som sa. "Každé božie ráno mu kradne oblečenie a najradšej ma moje tričká,, zasmial sa Taehyung. "Aha tak to si ho radšej len požičiam,, zasmiala som sa. "Dobre robíš,, povedal Tae a dalej hral videohry.

Deň rýchlo ubehol a zachvílu sme sa už chystali. Stála som pred zrkadlom a vyberala som si outfit na Interview. "Ach Jimin pomôž mi!,, povedala som a Jimin sa zasmial. "Daj si toto,, povedal nakoniec Jimin a ukázal mi niečo. "Skúsim,, povedala som. Zachvílu som prisla do izby.

"Môže byť?,, spýtala som sa neisto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Môže byť?,, spýtala som sa neisto. "Jasne si nadherná ako vždy,, povedal a žmurkol na mna. "Potom som si ešte zobrala outfit v ktorom budem vystupovať a bola som hotová. Jimin mal na sebe jednoducho košelu a kravatu. "Hotový?,, spýtala som sa a on prikývol. "Tak ideme,, povedala som a išli sme  k autu. Tam už čakali ostatný. Ešte sme čakali na Namjoona kým prinesie niake veci a isli sme.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now