Pozerala som ten horor ale niake extra strašidelné to nebolo. Jedla som čipsy. Posadila som sa a zobrala si kolu. Napila som sa a lahla som si späť na Jimina. Vtedy práve tam naskočila scena pri ktorej som sa trhla. Jimin sa zasmial. Pohladil ma po vlasoch a ja som sa upokojila. Film skončil a ja som už pomaly zaspávala. "Idem odložiť tie veci hore a prídem za tebov,, povedal a odišiel. Ostala som sama. Nebolo mi dvakrát do smiechu. Po horore ostať sama v tme v izbe. No neodvážila som sa isť zasviestiť.
Jimin pov
Isiel som hore a dúfal som že tam už nebudú Blackpink. Vosiel som dnu a boli tam. Dal som čipsy a kolu na svoje miesto a znova všetci pozerali na mna. "No čo Jimin už sa k nam pridáte?,, spytal sa Namjoon. "Nie Simi je už unavená a ja pôjdem tiež spať,, povedal som a odišiel.
Simi pov
Naštastie som už počula ako Jimin otvára dvere. Vošiel dnu a sadol si ku mne. "Nabudúce ma tu už po horore nenchavaj samú,, povedala som a on sa zasmial. "Okay tak mala si isť somnou,, povedal a ja som sa usmiala. "Ale mne sa nechce som už unavená,, povedala som a lahla si na gauč. "Poď odnesiem ťa k tebe do izby,, povedal a zdvihol ma. Nohy som mu obmotala okolo pásu a ruky okolo krku. Odniesol ma do izby a položil ma na postel. Prikril ma perinou a sadol si ku mne. Hladkal ma po vlasoch a ja som zaspávala. Keď už som bola v polospánku citila som len jemný bozk na pery a zavretie dverí.
Ráno som sa zobudila a všade bolo podozrive ticho. Vždy je ti ticho ale toto bolo velmi velké ticho. Vstala som a išla som do kúpelne. Vodou som si opláchla tvár a vyšla von z izby. Išla som ešte v pyžame do spoločenskej miestnosti. Vošla som dnu a nikto tam nebol. Našla som len raňajky na stole a papieriky na stole. Prvý bol zjavne od Viky.
Ahoj Simi odišli sme s chalanmi
do štúdia Jin ti spravil raňajkyViky
Dalši bol od Taeho.
Ahoj Simi odišli sme lebo
si ešte spala ale prosím ak
by sa dalo v mojej izbe je
Yeontan mohla by si ho
prosím vyvenčiť nestihol
som ráno ďakujemTae
No a ten posledný bol Jimina. Jasne on mi musel napisať aj keď nič nepotrebuje že.
Dobré ranko Simi chcel som
ostať s tebov ale nemohol som
pockaj ma v mojej izbe a ak
chceš môžme si písať na IG
lebo sa tu dosť nudím:) doma
budeme asi okolo 12:30.
Posielam bozkJimin♡
Ako vravím nič nepotreboval ale musel mi napísať. Zjedla som raňajky a išla som sa do izby prezliecť.
Isla som teda von s Yeontanom a potom som išla do Jiminovej izby. Sadla som si na gauč a zapla mobil. Zapla som IG a napísala Jiminovi.
Simča_Min<3: ahoj chcel si
si písať môzeš teraz?Samozrejme som ani nevipla mobil a hned mi odpísal.
Jimin_shi: jasne ze môžem aj
keď Namjoon nesúhlasí ale to
je mi jedno;)Simča_Min<3: tak napríklad kedy
už prídete?Jimin_shi: už koncime čize
tak asi za 15 minut;)Simča_Min<3: aha tak super
tešim saOdpísala som mu a položila som mobil. Chvílu som ešte pozerala IG. Vtedy pridala Viky fotku.
Pouzivatel Vikuš_slovak pridal/a
príspevokIn dance studio
Aj ja tam už musim isť. Chvílu som ešte čakala ale potom som počula ako Jimin otvára dvere. Rozbehla som sa k dverám a objala som ho. Vlepil mi bozk na pery a vyzul si topanky. Naobedovali sme sa vsetci spolu a potom sme išli do Jiminovej izby. "Podme von,, povedal Jimin a vzal ma za ruku. Ani som sa nenazdala a už sme sedeli v aute. Zachvilu sme stále pred reštauráciou. Sadli sme si za stôl a Jimin vytiahol mobil. "Chce to fotku,, povedal Jimin a nahol sa ku mne. "Pockaj takuto fotku?,, spytala som sa. "No a nech každy vidí aku peknú kamaratku mam,, povedal Jimin. "Ze kamaratku,, zamračila som sa. "Ešte som sa ta nespytal či budeme spolu tak poď,, povedal Jimin a nastavil mobil.
Pouzivatel Jimin_shi pridal/a
príspevok1670 likes
"Bože Jimin čo na toto povedia ARMY'S,, povedala som a on sa zasmial. "Nech sa s tým zmieria,, povedal a usmial sa. "Tak budeš so mnou chodiť?,, spytal sa a ja som sa usmiala. "Ani sa pýtať nemusiš odpoveď vieš,, povedala som a pobozkala som ho. "Beriem to ako ano,, povedal a usmial sa.
Prajem vam všetkým Veselé a pokojné Vianoce💕☺️
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...