KARAR

1.9K 36 10
                                    

Uzun bir aradan SONRA bölüm geldi iyi okumalar.

Ne yapma lıy dim ? Aklım karışık, ruhum boşlukta gibi, sahi evlilik böyle mi yoksa? Olmaz, olamaz ben evliliği böyle hayal etmemiştim. Beni çok seven daha önemlisi saygı duyan bir eşim, belki bir kız çocuğu olan sade küçük bir evin içinde yaşayan bir aile,bir evlilik hayal etmiştim. Ne komik, zorla olan bu evlilik öncesinde edilen intikam yeminler'inden  sonra, seni seviyorum la biten bu gün.

Kabul edemem ,bu kelimeyi ne kendim için nede böyle hayatları yaşayan diğer kadınlar için, evlilik şiddetle, hakaretlerle ,zorla olan bir ilişki olmamalı sonrasında herşey için pişman olunup unutulacak bir oyun olmamalı.

Önündeki adam kimdi? Rezan Ağa, güçlü, Kudret sahibi biri . Oysa benim gözümde sadece hayatımı mahveden biri ,bana hakaret eden şiddet gösteren bir adam ,daha fazlası bana karısına zorla sahip olmuş biri.

Ayaklarım benden bağımsızca yol almaya başlarken karşımda duran adamın şaşkın bakışlarıda her hareket'imi izliyordu,

Bir elimle tuttuğum kırmız elbisemin eteğini sanki canını almak istercesine  sıkarak yürürken,kalbimdeki o üzüntü beni mahvetti ,bende oluşan bu üzüntüyü hak etmeyen bu adam için olması'da cabasıy'dı.

- Zilan!?

Sesi ruhumu incitiyordu  . Duyduğum o kalın ses bana sadece geçmişi hatırlatıyor du,  benim gücüm Yokmuş meğersem , nasıl ona inanıp devam edebilirim ki ,?

Hala yürümek te olduğum Sahil yolunu yüzüme çarpan o hafif rüzgarla , adımlarımı daha çok hızlandırmayı seçerek devam ettim.

Ama etmekle kaldım çünkü kolumda hissettiğim ellerle durmak zorunda kaldım.
Sağ tarafa dönmem'le bana anlamayan ve şaşkın bakan iki çift kahverengi gözlerle kalka kaldım.

-Nereye gidiyor sun? Zilan lütfen yapma bunu.

Neyi? Yapıyordum ben daha önce gitmem gerekirken gitmeyip, şimdi gitmem mi?.

-Rezan ne olur bırak gideyim. Ben yapamıyorum unutamıyorum olanları, yaşadıklarımızı. Bu ağır yarayı iyileştirme yorum.

Yanaklarıma süzülen göz yaşlarımla, kolumu da hissettiğim boşluk la benden ayrılan eller bir oldu. İçimde bir şey koptu ,o an.

- Yaşadıklarımız zor ve unutmak kolay değil biliyorum sana yaptıklarım ağır şeyler bunlarında biliyorum. Fakat herşeyin ve herkesin ikincisi bir şansı yok mu?

Bana göre hayat  bize bir çok kez bu şansı verdi. Sen ölümden dönerken, beni karın olmak kabul ederken , bir çok kez ama biz yapamadık. Bedenim ruhumu taşıyamıyorcasına bitkin bir hal almıştı. Hala benden cevap beklen adama döndüm tekrar.

-Evet herşey ikinci bir şansı hak eder belki   , ama biz hak etmıyoruz .Rezan  ben öyle düşünmüyorum.... Be-
ben boşanmak istiyorum.

Ağzımdan zorla çıkan cümle belki'de bu evliliği bitirecekti.  Sakin bir hayat yaşamak istiyordum. Rezan'siz bir hayat nasıl olurdu?  daha sakin ve huzurlu. Peki mutsuzluğun olduğu kadar mutluluk olacak mıydı?

-Ne diyor sun Zilan kendine gel böyle bir şey asla olmayacak anladın mı?!.

Kulaklarımda çınlanan gür sesle, bir kez daha bana sert yüzünü göstermiş ti Rezan Ağa. Yüzünde oluşan belirgin yüz hatlarıyla sinirlendiği belli oluyor du Rezan'in lakin kararım'dan vazgeç'miyecektim. Sonu ne olursa olsun.

-Beni duydun Rezan . Yapamıyorum yapamıyoruz görmüyor musun ? Aşiret dediğin o Topluluk kuma kararı aldığı gün biz zaten bittik. Sen bana ne kadar öyle bir şey yok desende . Var ! Biliyorum Rezan hayat bize mutluluğu vermeyecek . En önemli si ben istemiyorum seninle olmayı bu hayatı yaşamayı istemiyorum.

- Sen benimsin. Benim karım boşanma diye bir şey yok .seni buraya birşeyleri düzeltmeye, kendimi affettirmek için getirmiş Ken böyle saçma birşey söylüyor sun . Kendine gel !

"Saçma ?"  Rezan'a göre saçmaydı benim boşanmayı istemem . Değil kendim için kadınlık gururum için değildi ki ben çok geç kaldım bu kararı almakta.  Mardin beni korkuttu , aşiret ,ailem hepsi beni korkuttu . Bu karar ya benim sonum olacaktı.yada ailemeden birinin bu düşünce bu baskı beni korkuttu.

-Kendim'deyim  ben korkuyordum biliyor musun? Senden ayrılmayı binlerce kez düşündüm . çektiğim onca acı bana o kadar çok şey öğretti ki,  senin hakkaret'lerine şiddetine boyun eğdim. Ya ben kendi kadınlık gururumu unuttum bana zorla sahip oldun. Bundan ötesi varmı? De bana

Bana çok uzaktan bakıyormuş gibiydi sanki dili lal olmuş gibiydi , karşımdaki adam. Herşeye cevabı olan adam susuyordu. Devam.ettim konuşmaya.

-Seni sevmeyi denedim gerçekten ama gerçekten. Sen denememe bile izin vermedin, Rezan sen beni kendinden sadce uzak tuttun . Hani dedim ya korkuyordum diye ben bu gün buraya gelerek korkumu yendim. O uçağa binerek  neden biliyor musun? Mardin yasakların şehri orda ne olursa olsun bir kadın susamlı. Ben susmıyacam .beni anla dinle ne olursun. Bırak gideyim çünkü bu saatten sonra bizden olmaz.

Sağ elimle gözünden düşen yaşları sildim. Karşımda kalbime ihanet edercesine  gözleri dolmuş olan adamın benden gidişini görüyor dum sanki. Bir şey demiyorudu  Rezan Ağa' nin sivri dili yok olmuş gibiydi. Ama biliyorum bende yok oldum .. arkama dönerek yarıda bıraktım yolu yürümeye başladım , hissetmediğim ayaklarımla. Belki'de yeni bir hayata...

                     REZAN'IN Ağzın dan

Bir taş parçası gibiydi içimde atan kalp , şimdi hissettiğim bu duygular beni hayata döndürüyor. Eziyet'ime, hakaret'lerime ,boyun eğen kadın
Beni nefessiz bırakıyor du. 

Boşanmaktan bahsediyor,gitmekten bahsediyordu, haklıydı benim kalın kafam ve taştan olan kalbim çok gec'ken anladı herşeyi . Yaptığım onca kötü şeyden sonra. Peki ne faydası var ki. Sevdiğim kadın bana yaşadıklarını , hissettiklerini söylerken bile yeşilin en sevdiğim tonunda ki gözleriyle beni mahvetti.

Ağlıyor du ,bir çok kez benim yüzümden ağlamış Ken bu sefer yine benim yüzümden belkide bırak'malıydim onu . Peki ben nasıl dayanacağım onsuz'luğa ? Yüzündeki durmak bilmen yaşlar lar bana cümleler sarf eden kadın'ımın benden bıktığını dinlemek , bir hançer'in yüreğimi deşmesiyle eş değerdi.

Sana yemin ederim Zilan her şeyi düzeltiçem yeni bir sayfa açmamızı sağ'lıycam SÖZ.

AYNİ ANDA EDİLEN İKİ FARK'Lİ SON SÖZ .

PEKİ KİMİN SÖZÜ DAHA GEÇERLİ OLACAK...

BÖLÜM SONU.

Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin bekliyorum 🥰

Teşekkürler 🌹💙  görüşmek dileğiyle
,🙏













Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

/~KELEPÇE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin