ARKADAŞLAR DUYURUUUU!!!
BİLİYORSUNUZ Kİ KİTABIN İSMİ ÖNCEDEN ("BERDEL") Dİ DEĞİŞTİRDİM ARTIK İSMİ
"(KELEPÇE") DİR
-Rezan Ağa beni öldürmek için mi buraya ketirdin.
Ağlıyarak söylediğim kelimelerle bana bakmıştı ama değişen hiç bir şey olmamıştı aksine gülerek cevap verdi.-Korktun mu?yoksa .
-Hayır! Diyebilmiştim güclü olmaya calışan sesimle beni kendine daha cok yaklaştırdı ve konuştu.
-seni öldürerek elimi kirletemem!o gün geldiğinde sen burdan kendin atlıyacaksın ! Dedi
beni yere iterek arabasına doğru yürümeye başladı arabasına binip son gazla gitti.ben ise olduğum yer de bağırarak ağlamaya başladım içimde tutumadığım her şeyi var olan güçümle mardine haykırdım.
-Dinle beni MARDİN bak Zilan ben burdayım senin bu acımasız topraklarında büyüyen ben .Neden bana bunu yaptın söylee ! Dayanamıyorum o adama evet dayanamıyorum canımı al Allahım yoksa ben bu günahı işliycem !
Artık sesim kısılmıştı yerden kalkacak gücüm bile yoktu .ayağa kalktığımda başıma şıddetli bir ağrı girmişti olduğum yere bakma ya başladım etraf sesiz ve ısıszdı korkuyordum hemde cok o beni burda bırakmıştı tek başıma yavaş yavaş adım atmya başladım ağlıyarak ana yola cıkabilmiştim halla kimse yoktu uzaktan gelen arabaya bakmaya başladım ya kötü biriyse ben napcaktım off daha da yaklaşmıştı araba gelip önümde durdu camı acmaya başlamıştı o yüzü gördüğümde tekrar yürümeye başladım hem burda bırakmıştı hemde geri dönmüştü dengesiz nolcak .
-Zilan dur!
Arkamdan yine o sert sesiyle bağırmıştı onu duymazlıktan gelerek yoluma devam ettim. Arabayla yanımdan gecip az ilerde durdu arabadan inip sert adımlarıyla bana yaklaştı kolumu tutarak arabaya götürdü sesimi cıkarmadım cünkü cok korkmuştum bir an önce eve gitmek istiyordum .Konağa geldiğimizde direk odama cıktım saat gec olduğu için kimse yoktu .odama girip yatağıma girip ağlamaya başladım ve gözlerimin kapanmasıyla rahatsız bir uykuya daldım.
Sabah gözlerimi actığımda koltukta uyuyan rezanı gördüm bu odaya niye gelmiştiki ona karşı nefretim her gecen gün büyordu bana yaptıkları sınırsız gibiydi sonu olmayan bişy gibi ben buna katlanmaya mahkumdum. Yataktan kalkıp banyoya girdim sıcak bir duş aldım ve mavi cicekli uzun elbisemi giydim .
(Zilanın elbisesi)
aşağıya indidiğimde fatma abla ve hanife abla kahvaltıyı hazırlıyordu onlara yardım etmek istedim ama onlar izin vermenişlerdi bende konağın en üst katına cıkıp hafif esen rüzgara karşı oturmaya başladım burası güzeldi ferhalıyordum her şeyi unutuyordum acılarımı ailemden ayrılmamı bu evdeki sorunları hepsini yanımda oluşan harektlilkle yanıma kardeşim Dilan yaşlarında olan yakışıklı biri oturdu on karşı dödüm anlamaz bakışlar atmaya başladım.o ise sanki anlmış gibi konuştu.
-Ay yenge ya tanımadınmı ben kayın biraderin Bartın . Alındım acıkcası böyle bir yakışıklığı nasıl tanımasın ya .
Hmm demek rezanın kardeşiydi cok samimi birine benziyordu bende ona karşı samimi davranarak cevap verdim.
-Hakılısın ama gec kalmadım galiba haa bak tanıştık bende böyle yakışıklı bir kayınbiraderim olduğu için mutlu oldum doğrusu. Gülerek bana baktı bende tebesünle ona baktım rezanın aksine sakin ve neşeli biriydi .
-Ee yenge napıyon burda abim nerde ?
-abin odadaydı en son . soğuk bir şekilde verdiğim cevapla bana üzüngün bir şekilde baktı .
-Abim sana kötü davranıyor dimi? Ama merak etme kısa sürcektir bu öfkesi o Rojine kızgın sana değül.
-Ama benden cıkarıyor öfkesini acımadan hem kötü davranmasına alıştım artık neyse ben aşağıya iniyim tmm.
-Tamam yenge .
Soluna girecekken rezan ve basının konuşma seslerini duydum tam gideceken duyduğum şeyle resmen oraya mühürleniştim.
-Oğul ya bu eve bir erkek torun gelcek yada KUMA okadar!
Ben daha yeni bu eve gelin gelmiştim ama bunu unutmuşlardı ve üstüme kuma getirmeyi söylülorlardı böyle susamazdım asla böyle bişy olmıycaktı asla hızla iceri girdim.
-Siz ne diyorsunuc Cemil Bey ben bu eve daha yeni gelin geldim sizde burda oğlunuza yeni bir eş diyorsunuz asla bu eve ikinci bir kadın gelmiyecek gelirse ben bu evden giderim sonu ölüm bile olsa !. Hizla odama cıktım göz yaşlarım akmaya başlamıştı sonu olmayan bu evlilk beni mahfediyordu ne ölebiliyorum nede kurtulabiliyordum .
Akşam olmuştu ve ben öğlen nede akşam yemeğine inmemiştim nasıl inebilirdimki? Beni istemeyen bir aileyle aynı masaya oturmak istemiyordum .iceriye rezan girdi beni yanına cağırdı sinirli gibiydi-Zilan gel!
On doğru gitmeye başladım elini belime koyarak beni kendine cekiti napıyordu bu .
-R rezan napıyorsun .?
-Aşiret artık cocuk istiyor .
-Ne cocuğu ben seni sevmiyorum bırak beni!
O ise beni daha da kendine cekerk dıdaklarını boynuma sürterek konuştu.
-Senin beni sevmen önemli değil!bende istemiyorum ama zorda olsa bu gece kadınım olcaksın !
Asla olamazdı bu kendimi kurtarmak için daha cok debelenmeye başladım
-bana dokunma !
Bölüm sonu😊
Oy ve yorum atın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/~KELEPÇE ~
General FictionKİTAP İSMİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR!! Zorla evlendirilen iki genç. Zilan 'ın kaderi neydi? Abisinin hatasının bedelini ödemek mı ? Yoksa her şeye rağmen dim dik durup o yaşadığı hayatı güzel kılmak mi? Rezan Ağa ; Hırsı, korkusuzluğuyla cesaret timsali o...