İNTIKAM

10.2K 329 15
                                    

Arkadaslar bir onceki bölümden devam ediyorum kisaca kesiti buraya aktarmiyorum ve devam ediyorum...

Zilan hala korkunun ve heyecanın verdiği rahatsızlıkla yerinde oturuyor karşısında ona kaçamak bakışlar atana adamın bir an önce gitmesi icin dualar ediyordu. İcindeki sıkıntının buyumesiyle hizla yerinden kalkmasiyla bütün gözler ona dönmüştü bu yüzden utanarak başını eğdi.

_Şey benim mutfakta yapmam gereken işler varda müsadenizle.

Başını evet anlaminda sallayan Dilbe anayala yerinden kalkıp büyük adimlarla ayrılmıştı Rezan Ağa karısının arkasinda bakarken neden bu kadar tedirgin olduğunu merak ediyordu .Neyse diyerek tekrar konuşmaya dahil olmuştu .

Hazar Zilan'nın gidişiyle simdi doğru zaman olduğunu düşünüyordu eger şimdi onunla konuşmasa birdaha konuşmayabilirdi aklina gelen ilk seyle konuştu.

-İzninzle ben lavaboyu kullanabilirmiyim?.

-Tabi oğlum hemen alt katta sağda .

Merdivenleri teker teker inerek alat kata indiginde etfarafi kolacan ettikten sonra büyük adimlarla mutfağa dogru yol aldığında karşısinda arkasi dönük şekilde otaran sevdiğiyle kalbi hızını en üst seviyeye artırmıştı bir yani acirken diger yani sevincliydi .karşısindaydi şimdi gidelim dese hic düşünmeden onu alıp giderdi bu karanlık şehirden lakin oda biliyordu ki haramdi ona bakmak gönlünde yaşatmak haramdi sevdiğinin haram olmasiyla kalbide intikam atesiyle yaniyordu bitirecekti bu kokata yaşayan herkesi her seyi bitirecekti and inmişti sevdiğini ondan alan herkese bunu ödetecekti .

Zilan arkasinda birini hissetmesiyle hizla arkasina dönmesiyle bir nefes kadar yakininda olan adamla ne yapacağını bilemiyordu ürküyordu daha fazlasi ölüyordu bu kadar yakinlik yasakti onlara gozleri şaşkinliktan açılan Zilan bu durumdan kurtulmak icin başını eğip sert sesini cikarnaya  çalışıp  konuştu.

-Ne isin var burda hemen git !.Biri gorecek.

-Umrumda değil anliyormusun? Ben seni seviyorum ve birakmiycamda en sonunda benim olacaksin o kadar !.

Korkuyla etrafına bakaya basliyan zilan titriyordu resmen ya kocasi görürse öldürdü ikisinide şimdi ise dua bile edeniyordu kendini ondan uzaklastirmak adina adim atacağı sirada kolunu sert şekilde tutan adama dahada mümkünmüş gibi sinirli gozlerel bakaya basladi.

-Kolumu birak ya ! Sana seni sevmediğimi söylemiştim ben seni artik sevmiyorum sen gittikten sonra hayat gibi bende değiştim. Bak ben evliyim evli!sen bana harmsin anliyormusun ben seni gömdü o ucurum kenarinda .Git!

Gözlerinden düşen damlaları silip kolunu büyük bir hızla ceken zilan sevipte haram olan adama bakti yukarda onun helali ama azrailide olan kocasini düşünüyordu unutmuyacakti kocasinin ona yaptıklarını lakin kalbi acidigi kadarda icinde basliyan intikam da büyoyordu  evet intikam almak istiyordu kocasindan ona yaptikari yüzünden bunun icinde yapması gerekeni yavaş bir sekilde yapacakti .
Daha fazla orda durmamk icin ordan ayrildi.

Gördekleriyle hen şaşırmış hemde zaferin artik onun olduğunu  biliyordu düşmanını yenmek icin eline gecen bu kozla yüzündeki sevincle bir haftadir ayri olduğu odasina doğru gitmişti. Yarin Taşkıran Konağı'nda yer yerinden oyniyacak taş üstünde taş birakilyicakti bu yıkım ise zilan icin olacakti onu yenecekti bu aksam gordukleri ve duyduklariyla kendini yataga sırt üst atan şilan  akilna o adamin kim oldu takili kalmıştı bunu ögrenmeliydi hemen ayaga kalkip üstünü duzeltip terasa dogru çıktı.

Herkes ayni şekilde keyifle konuşurken terasa giren şilan'la gozler ona dönmüştü şilan adinlarini ev alahakisine doğru atmasiyla Cemil bey ayaga kalkip onun ona doru gelmesini bekledi. Karşısinda duran kizin onun elini opmesi icin  ekini uzatiginda silan hemen öpüp başına koymuştu.

/~KELEPÇE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin