Kalbi atmayı bırakmıştı her şey iyi oluyor derken karşısındaki kişiyle erken sevindiğini anlamıştı neden hayat onun mutlu olmasını izin vermiyordu ki? Yoksa harammıydı mutluluk ona acı vardı evlendiğinden beri kocası ona evliliklerini kabusa ceviriken aileside buna yenilerini eklemişti şimdi karşısındaki adam ona korku veriyordu ya kocasının ailesi öğrenirlerse daha önemlisi kocası bilmiyormuydu kafısındaki düşünceleri bölen Zelal 'a baktı.
-Zilancım orda niye duruyorsun ki hadi gel .
Farkında olmadan halla merdivenlerin son basamaklarında olduğunı farkettiğinde korkusunu saklamaya calışarak ürkek adımlarla yanlarına yaklaşmaya başladı.Her adımında sanki yer kayıyor gömülmek istiyormuş gibi hissediyordu .
Tüm gözler güzeliğiyle yanlarına yaklaşan Zilan kaydığında bazıları beğeniyle bakarken bazıları ise kıskanclıkla bakıyordu .Rezan karısının bu kadar güzel olmasına içten içe sinirlense bile ondaki gerginliği hissediyor ve hareketlerindeki cekingenlikten anlıyordu iyi ama bu gerginlik ne içindi bunu merak ediyordu.
Adımları sonunda durduğunda karşısında ona hem kırgın hemde kızgın şekilde bakan adama bakmak bile ona harmdı bunun farkında olmasıyla bakışlarını kocasına cevirdi .Rezan zilan'ı gösterek arkadışına tanıtı arkadışınıda karısına tanıttı bilmiyordu ki fırtına haber vermeden gelir.
-Bu karım Zilan.
Zilan başını eğmesiyle Rezan arkadaşını tanıttı belkide bilse oracıkta öldürürdü o adamı lakin hayat bazı şeyleri tesadüflere sakladığı gibi yalanlarıda saklıyor.
-Buda Ortaklarımdan bir olan Ve arkadışım HAZAR YAMAN.
Başınk duyduklarıyla kaldıran zilan şaşkınlıktan ne yapacığını bilemiyordu kocası az önce ortaklıktanmı bahsetmişti evet doğru duymuştu sevdiği adam kocasıyla ortaktı şimdi ise yanyana duruyorlardı.
Kendini ucurumun dibinde hissediyor du eyer atlarsa kurtulacak bu hayattan atlamassa içinde yanmaya devam ettiği bu hayatı yaşamaya devam edecek peki ya kardeşi nolucaktı onu bulmalı dimi bunun içinde yaşmalı ve yanmayada devam etmeli.
-Hoşgeldin oğlum .
Cemil beyin konuşmasıyla karşıaındaki adam yana dönerek ev ahalisiyle konuşmaya başladı herkes dama cıktığımda Zilan halla aynı yerinde durıyordu başını üstü acık olan avludan gökyüzüne kaldırdığında yoldızlar ve ay onu hızur dolu bir bekleyiş altında orda duruyordu düşünüyordu o ne zaman huzur bulacaktı kalbi korkoyla atarken şu anda inanmıyordu kocasının yanındaki adamın sevdiği olduğuna bu gecenin zor geceğini biliyordu bunun içinde dualar etmeye başladı kötü bişy olamamsı için .
Kendini zozlukla mutfa atığında derin bir nefes aldı .onun bu halini gören evin hizmetlisi hanife abla ona doğru gitti.
-Gelin kızım iyimisin.?
-İyim Hanife abla şey sen kahveri bana ver ben götüriyim.
Başını salayıp tekrar işine dönen Hanife hanım hazırladıktan sonra zilan'a verip mutfaktan ayrıldı. Zilan ne yapacağını düşünüyordu halla eli ayağı titriyorken kahveleri nasıl dağatacağını düşünüyordu.
Dama yaklaştığında derin bir nefes alıp adımlarını attı üzerinde gezinen haram gözlerle kahveleri dağıtıktan sonra kocasının yanına oturdu .
Sevdiği gözleri önünde başka bir admın yanında oturuyordu yediremiyordu hem kalbi hemde iradesi sevdiğinin arkadaşı Rezan'nın karısı olduğunu öğrendiği gün dunya ceheneme dönmüştü gönlünde yanan kor alevlerle kendini sakin tutmak adına cok uğraşlar verdi en sonunda başarmış ve şu an burda her şeyi göze alarak Taşkıran konağındaydı
Bu gecikmeden dolyı tüm kalbimle özür dilerim biliyorum bu attığım kesit en azından benim içimi rahat ettirecek cünkü yorumlarınzdaki o merak bekleyiş beni bölüm atamadığım için üzüyor bu kısa kesit içinde özür dilerim en yakın zamanda uzun bir bölüm gelecek .
Seviliyorsunuz😍
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/~KELEPÇE ~
Ficțiune generalăKİTAP İSMİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR!! Zorla evlendirilen iki genç. Zilan 'ın kaderi neydi? Abisinin hatasının bedelini ödemek mı ? Yoksa her şeye rağmen dim dik durup o yaşadığı hayatı güzel kılmak mi? Rezan Ağa ; Hırsı, korkusuzluğuyla cesaret timsali o...