Sevgili okurlarım bu büyük gecikmeden dolayı tüm kalbimle özür diliyorum .Bilmenizi isterimki ben 15 yaşındayım hem okula gidiyorum hemde calışıyorum sabah saat 4te kalkıp 2 saatlik bir yolun sonunda calışmaya başlıyan ve saat 5te eve gelen bir kızım anlıyacanız hayatım az cık zor geciyor bu yüzden bölüm atamadım beni anlıyacanızdan hiç şüphem yok .🙂
Uzun bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz lütfen oy ve yorumlarınızı esirgemeyin 😍😃
-B ben kahvaltıya hazırlamaya yardım etmem gerek.
Kollarını yavaşca benden ayrıldığında bende hızlı bir şekilde ondan ayrılıp banyoya girdim.yüzemü yıkayıp odaya döndüğümde oda kıyafatlerini giyordu ona bakmadan kıyafetlerimi alıp tekrar banyoya girdim .Üzerimi değiştirdikten sonra aşağayı inip kahvaltıya yardım etmeye başladım .elimdeki tepsiyi masaya götürmeye devam ederken karşıma birden cıkan Berat Abiyle az daha tepsi düşecekken Berat abi tepsiyi tutuğu için düşmemişti içim rahatladığında ona dönüp hafif bir şekilde tebesüm ettüm
-Günaydın Abiy.
-Günaydın Zilan Rezan uyandımı?
-Evet abi hazırlanıyordu.
-Tamam .
Masaya tepsidekileri yerleştirdikten sonra merdivenlerden inen ev halkıda yavaşca yerlerine geçmişlerdi bende son işlerimi yapıp oturdum .Cemil beyin komutuyla kahvaltı yapmaya başladık .her kes kendi aralarında konuşuyordu .
-Zilan kızım dahada iyisin değil?
Dilber ananın sorduğu soruyla bakışlarımı ona cevirdim oda samimi bir şekilde sordu sorunun cevabını bekliyordu.
-İyim anne sağ ol.
-Gelin hanım tek başına o ısız yerde ne yapıyordun de hele ?.
Gülüstan xanımın sorusuyla herkes bana dönmüştü bu utanmama ve yalan söylemek zorunda kalacağım için içimdeki korku ve pişmanlık duygusunu biyoturdu.
-I ı Şey bben yanlız kalmak i icin gitmiştim .
-Ne yanlızlığıymış bu gelin hanım.
Tam cevap verecekken duyduğum ses ve cevapla şaşırmış bir şekilde kocama baktım ne yani ilk defa beni ailesine karşı koruyormuydu .
-Bu seni ilgilendirmez Gülüstan ana bir daha Böyle bir imada bulunma.!
Hayat bu olsa gerek önce her acıyı tatıran ve tatırmaya devam etirecek hemde her güzeliği tatıracak bişy olsa gerek, bana her zülmu eden ailesinin önünde hakaret ve şiddet eden kocam beni ailesinin karşısında koruyor bu gün üzülüyordum keşki bu eve gelin geldiğim gün beni böyle korusaydı o zaman her şey değişik olabilirdi .Mutlu ve huzurlu ama adı üstünde keşki benim hayatım hep keşkilerle dolu .
-Zilan kızım yarın düğün var biliyorsun ki ama bence bu halinle gelme dinlen nedrsin?
-Şey ben gelicem hem yarına kadar bişyim kalmaz .
-sen bilirsin kızım.
Rezan'ın catalını birden tabağına koymasıyla korkarak ona döndüğümde sinir dolu bakışlarıyla karşılaşmayı beklemiyordum. Nolmuştu ki birden?herkes şaşkına ona bakarken birden beni kolumdan tutarak odaya cıkarmaya başladı. Kapının önüne geldiğimizde bileğimi ondan kurtarıp durdum.
-Ne yaptığını zannediyordun orda ailenin yanında böyle davranmamalıydın sagısızlık oldu.
-Sanamı sorcam lan istediğimi yaparım şimdi sus.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/~KELEPÇE ~
Ficción GeneralKİTAP İSMİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR!! Zorla evlendirilen iki genç. Zilan 'ın kaderi neydi? Abisinin hatasının bedelini ödemek mı ? Yoksa her şeye rağmen dim dik durup o yaşadığı hayatı güzel kılmak mi? Rezan Ağa ; Hırsı, korkusuzluğuyla cesaret timsali o...