ZİLANIMM

11.6K 380 25
                                    

Oturduğum yerden kalkıp elimi yüzümü yıkayıp karşımdaki aynaya bakmaya başladım yüzümde özlem vardı.Ailemi özleme duygusu vardı.Eski neşe ve mutluluk dolu o günleri özleme duygusu vardı.Tekrar yüzüme su carpıp odaya döndüm Rezan yatakta uyuyordu bende koltukta hazırladığım yere uzanıp gözlerimi kapattım.Aradan kac saat gecmesine rağmen hala uyuyamamıştım.Cünkü koltuk hem serti hemde rahatsız ediyordu en son dayanamıyıp yavaşca koltuktan kalkıp yatağa doğru sesiz adımlarla yürüdüm.Karşımda uyuyan Rezana baktım acaba bişy dermiydik ki aman ne diyecek ki burda yatmak benimde hakkım yavaşca yorganı kaldırıp içine girdim.Yüzümü Rezan a cevirmiştim cünkü arkası dönüktü bana,gözlerim istemsizce geniş sırtına ve omuzlarına kaydığında hemen bakışlarımı geri cektim daha fazla bunları düşünmemek için gözlerimi kapatım.yüzümde hissetiğim hafifi esintiyle gözlerimi tekrar actığımda karşımda uykulu gözlerle bana bakan Rezana baktım.

-Senin ne işin var bu yatakta?

-Ş şey aslında koltuk uyutmadıda ben-birden dudaklarımın üzerinde hissetiğim yumuşak dudaklarla gözlerim sonua kadar acılmıştı ne yapacağımı bilmez halde duruyordum Rezan ise dudaklarımı büyük bir aclıkla öpmeye devam ediyordu buna izin vermem lazımdı  ama ben hala duruyordum ellerimle onun sert göğüsünden itmeye calıştım ama o koca elleriyle ellerimi tutarak beni durdurmuştu.Yavaşca dudaklarımdan ayrıldığında nefesiz kalmıştım.

-Sen ne yaptığını sanıyorsun ya sakın !Bir daha deneme sakın!

-Karımı öpmek benim en doğal hakkım şimdi kapa ceneni!

Tekrar öpmeye başladığında gözlerim dolmaya başlamıştı onu itmeye calışıyordum ama milim kıpırdamıyordu dudakları yavaşca boynuma yöneldiğinde yaşlarım benden bağımsız şekilde akıyordu.

-R rezan yapma!

beni duymuyordu bile hızlı bir şekilde üzerime cıkmasıyla üzerimdeki ağırlığını hissetmiştim.Allahım bana yardım et onunla olmak istemiyorken o yine bana zorla sahip oluyordu.

-Bırak beni!

-Sus lan!

-Lütfen istemiyorum bırak beni.

Kelimelerim kifayetsizdi onun için bu her zaman böyleydi zaten ama bu gün bunu bir kere daha olmasına izin vermiyecektim .Rezan boynumu öpmeye devam ederken ben debelenmeye devam ediyordum ellerimi onun ellerinden kurtardığımda onu itmeye calıştım tekrar yine bir işe yaramamıştı .Elimi yatağın yanındaki kücük masanın üzerindeki vazuya uzatmaya calışmaya başdım kendimi azcık daha Rezan'nın altından kaydırdığımda elim vazoya değmeye başlamıştı.yanaklarımdan süzülen yaşlara rağmen dudaklarıyla yüzümü öpmeye başladığında elimde hissetiğim sert cisimle anladım ki vazuyu tutuyordum derin bir nefes aldım bitmiş olan gücümle vazuyu Rezan'ın kafasına vurdum .üzerime yığılan bedene baktığımda elimdeki vazo yatağa düştü .elimle hemen göz yaşlarımı silip onu üzerimden kaldırıp yan tarafa attım.gözlerim onun bedeninde ve kapanmış gözlerinde gezinirken ellerimi kaldırıp onlara baktım.Ne yapmıştım ben? Ya ona bişye olduysa !Allahım ben naptım yardım et bana ama o bana başka care bırakmamıştı ki ellerimle yüzümü kapatıp ağlmaya başadım hıckırıklarım odada yayılırken .yüzümdeki ellerimi cekip tekrar Rezan'a baktım aklıma gelen şeyle barmaklarımla nabzına baktım.
Allahım şükürler olsun sana nabzı var.gözyaşlarımı sildiğimde gözüme yastığın üzerğiindeki kan carpmıştı hemen Rezan'ın kafasını kaldırıp elimle dokunduğumda elimin hepsi kan olmuştu.ellerimin arasındaki sanki artık bu dünyada değilmiş gibi yatan Rezan'a bakmaya başladım göz yaşlarımdan bir damla onun gözünün üsüne düştüğünde hızlı bir şekilde yermden kalkıp odada dönmeye başladım .Bişy yapmam lazımdı onu hastaheneye götürmeliydim.Ama  nasıl masanın üzeründeki Rezan'nın telefonunu alıp onun şöfürü Hamza abiyi aradım

/~KELEPÇE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin