Uzun bir bölüm oldu yazım yanlışları olduysa af ola oy ve yorumlarınızı esirgemeyin 😄❤
Gözlerimi actığımda odada tek başıma olduğumu gördüm . hatırladığım tek şey rezan'ın dün akşam bana sarılması ve o cümlesi beni bu kadar kırması paramparca etmesi . ayağa kalkıp banyoya girip rutin işlerimi halledip dolabımdan uzun düz kırmızı elbisemi giyip mutfağa indim herkes koşturuyordu anlamaz bakışlarla onlara bakarken aklıma gelen şeyle hem üzüldüm hemde sevindim bu gün Rojin ve Fırat abimin kına gecesi vardı nasıl unutmuştum ben bunları diye kendime kızdım .Hemen yokarıya cıktım Rojinin odasının önüne geldim kapıyı calıp iceri girdim .yatağının üzerüne oturmuş ağlıyordu neden ama bu gün mutlu bir gündü en azından onın için yanına gidip oturdum.
-Rojin noldu neden ağlıyorsun?
Bana doğru dönerek masmavi deniz gibi gözleriyle bana baktı o deniz mavisi gözleri ağlamktan kıpkırmızı olmuştu.
-Yenge ben özür dilerim sen ve abim bizim yüzümüzden bu mutsuz hayatı yaşıyorsunuz .
-Ağlma hem sizin sucunuz yok ki kaderde varmış sen üzülme biz abinle birbirimize alışcaz .hem hadi elini yüzünü yıka bir azdan kuaför gelir.
-ama yeng-
-aması falan yok hadi bende aşağıya iniyim hem.
Odadan cıktığımda Gülüstan xanımla karşılaştım merdivenlerde ona gecmesi için yol verdim o ise hala duruyordu .
-Buyrun gecin.
-Bana bak buke(gelin)gecen gün ki yaptığın saygısızlığı hala unutamaışım bilesin .
-Kusura bakmayın ama o gün ben annem haklıydık bir daha olsa bidaha yaparım.
-Senin dilin cok uzun buke ama velakin bir gün kesilir o dile!.
-Sözlerinize dikkat edin Gülüstan xanım .
Bu evde bir tek bu kadını sevmiyordum gözleri yılan gibi bakıyor .odama girdiğmde rezanda bonyodan cıkmıştı ve üzerinde ise sadece havlu vardı gözlerim isteksizce karın kaslarına kaydığında kendime lanetler okudum ve hemen elimle yüzümü kapadım sonra ayak sesleriyle baa doğru yaklaştığını hissetim şu an dibimdeydi birden elimin üzerindeki elleriyle titredim yavaşca ellerimi indirdi ve o sinirli bakışlarıyla bana bakmaya başladı .
-Akşama kına var ve eyer senin bir hatanı görürsem bunu ödersin hemde cok ağır bir şekilde.
Bu adam delimi ne be ben neden hata yapıyım ki .-Neden diyorsun sen ya !
Birden beni kapıya doğru ittiğinde sırtımın sert bir şekilde kapya carbasıyla ağzımdan bir inilti cıktı gözlerim yanmaya başladığında ona baktım .
-Sana kac defa diyce o ses yükselmiycek diye .!
Gözümden düşen bir dama yaşı Hemen elimin tersiyle silip yerimden kalkıp odadan cıktım merdivenleri ikişer işikişer cıkarak dama cıktım esen rüzgara karşı ağlamaya başladım ayağımın altındakı mardine baktım beni neden bu adama bağladılar neden? Beni sevmese bile saygılı merhametli davransa bile razıydım ama bunların baş harfleri bile yoktu gözyaşlarım akmaya devam edreken yere oturdum başımıda duvara yaslıyarak ağlaya devam ettim .
-Zilan zilan?
Duyduğum sesle Hemen oturduğum yerden kalkıp gözyaşlarımı silerek aşağıya indim Evin ablaydı
-Zilancım sen daha hazırlanmamışsın ki ama olmaz böyle bir azdan gittcez hadi hazırlan bekiliyorum seni burda .
Bende başıml onaylıp odama doğru gittim umarım odada yoktur .girdiğimde kimse yoktu bende Hemen dobımdan uzun yeşil şık bir elbise alıp giydim sacalırımıda hafif dalgalı birakark yaptım hafif bir makyaj yaparak hazırlandım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/~KELEPÇE ~
Ficción GeneralKİTAP İSMİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR!! Zorla evlendirilen iki genç. Zilan 'ın kaderi neydi? Abisinin hatasının bedelini ödemek mı ? Yoksa her şeye rağmen dim dik durup o yaşadığı hayatı güzel kılmak mi? Rezan Ağa ; Hırsı, korkusuzluğuyla cesaret timsali o...