*DUYDUKLARIM*

14.1K 398 37
                                    

(Rezandan)

Zilanın merdivenlerden düşüşü halla gözümün önünde onu öyle görünce kan beynime sıcramıştı onu sevmiyordum ama o benim karımdı gercekleri öğrendiğimde pişman olmuştum ama ona olan öfkem ve sinirim daha ağır basıyordu onun sucu yokto ama o benim gözümde sucluydu. Yoğunbakımın kapısı acılınca ora döndüm

-Doktur durumu nasıl?

-Şu an iyi durumu beyfendi.

-Ne zaman cıkabiliriz hastenden.?

-Hastamız şu an uyuduğu için uyandığında taburcu olabilir?

-Tama doktor hanım.

1 saat gecmişti ama halla uyuyordu  daha fazla dayanamadım ve odaya girdim .yatakta halla uyoyordu sanki o oykudan kalkmak istemiyormuş  gibiydi yanındaki koştuğa oturdum ve onu incelemeye başladım aslında cok güzel bir karım var ama ben o güzeliğide onuda görmek istemiyordum.

(Zilndan)

Gözlerimi actığımda hastenede olduğumu anladım yanı baktığımda Rezanı gözrdüm ona baktığmda koltukta uyuduğunu gördüm masum bir cocuk gibi görünüyordu ama sadece uykusunda bana cektirdiği eziyetler hiç bitmiyecekti biliyordum beni ismiyordu bende onu ama biz evliydik annem hep derdi eyer evliğünde aşk sevgi yoksa en azında saygı bağı olsun ama bizde onlar yerine nefret,öfke ve intikam işte biz bunlarla bağlıyız birbirimize yanağımın ıslanmasıyla ağladığımı anladım artık ağlamak istemiyordum beni yakıp kavuran bu evlilik için .rezanın kıbırdanmasıyla bakışlarımı kapıya cevirdim.

-Zilan iyimisin?

Ona doğru başımı cevirip yaşlı Gözlerimle ona bakıp konuşutum.

-Ben ölüyüm yaşıyan bir ölü nasıl iyi olabilirim ki ? Senin yüzünden bu haldeyim .

-Öylemi Zilan hanım lan sen bana yanlış yaptın yanlış dua et seni buraya getirdim.

-Ne yanlış ben sana asla yanlış yapmadım !

-Zilan !

-Ne var !

-Sen o adam nasıl sarılırsın  haa ya başkası görseydi o zaman seni kendi ellerimle öldürürdüm.!

Ona sırtımı döndüm ne diye bilirdim ki beni anlmayan dinlemiyen bir adama ne kadar laf anlatacaktım
Onun gözünde ben sucluyum bu canımı yakıyor hemde cok .

-Hadi hazırlan gidelim.

-tamam

Arabaya bindiğimizde ikimizde konuşmamıştık.kafamı cama dayayıp gözlerimi kaptım.

-zilan hadi kalk geldik.

-ben uyucam ya .

-kızım delimisin arabadasın hadi kalk .

-Of bana ne ya sen git arabayıda kilitle ben uyucam.

(Rezandan)

Şu anda zilanı uyandırm cabasındaydım ama o inatla arabada uyumak istediğini  söylüyordu kücük bir cocuk gibi tatlı gözüküyordu bu haline gülesim geliyordu ama kendimi tutmuştum. Zilana baktığımda halla uyuyordu bende onu kocağıma alıp odaya taşıdım onu yata yatırdıktan sonra banyoya girip duş alıp eşorfmanlarımı giyip zilanın yanına uzandım .

(Zilandan)

Sabah gözlerime vuran ışıkla yeni ve sıkıcı bir güne başladım rezan halla uyuyordu yataktan kalkıp bonyada elimi yüzümğ yıkadıktan sonra aşşağıya indim .saat daha altı olduğu için herkes uyuyordu bende mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlamaya başladım

-Hanımı ağam ben yapardım siz niye zahmet ediyorsunuz.

- Hanife abla ne zahmeti ben bu evin gelini olduğuma göre bu benim görevim sayılır .

Hanife abla başını salayıp oda bana yardım etmeye başladı .sonra Fatma abla ve kızı Berfinde bize yardımıyla hazırlamıştık.Dilber anne yanıma geldi.

-Rojbaş kecıkamın (günaydın kızım)

-rojbaş daye(anne)

Merdivenlerden gelen sesle o tara baktım Havin ve bartın gülerek iniyorlardı.

-Günaydın yenge.

-sizede

-abim yok mu ?

-Yukarda bir azdan iner.

Her kes kahvaltıya inmişti.bir tek rezan yoktu oda bu gün istanbuldan misafirlerinğn gelceğini söylemişti bu yüzden konakta hazırlık yapılacaktı

-Buke kalkta hazırlılara başla.

-Peki Gülüstan xanım

Yerimden kalktım ve odama cıktım banyo yaptıktak sonra kalan işlere yardım etmeye başladım .akşam olmasına az kalmıştı bende odama cıktım dolabımdan mor uzun elbisemi giyip hafif bir makyaj yaptım.

akşam olmasına az kalmıştı bende odama cıktım dolabımdan mor uzun elbisemi giyip hafif bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Zilanın elbisesi)

aşşağıya indiğimde misafirler gelmişti dört  kişiydi üç erkek bir kızdı onlara yaklaşmaya başladığımda  bütün gözler beni bulmuştu utanmıştım.

-Ee rezan ağa bu güzel bayan kim.

Sarışın olan adam bana doğru bakarak konuştuğunda rahatsız olmuştum .

-Karım Zilan .

Kız olan bana baktı ama bakışarı değişikti.

-Bende nazlı

-Memnun oldum .dedim ona bakarak

- ne içresinizn?

-zilan sen sade kahve yap getir.

-Tamam . mutfa indiğimde hanife abla kahveliri yapmıştı bemde ona teşekür edip dama cıktım kahveleri dağıtıktan sonra oturdum .Şu an sıkılmaktan batlıycaktam sade iş konuşuyorlardı bende onları dinlemeyi bıraktım ve manzaraya bakmaya başladım sonra bu yaşadığım hayatı rezanı bu evlılıği düşünmeye başladım ben evliydim ama halla kabullenmekte zorlanıyordum .

Onlara baktığımda halla iş konuşuyorlardı . uykumda gelmişti bende daha fazla dayanamadım ve ayağa kalkıp rezana dönerek ona baktım oda bana bakınca ona başımla oldamı işaret edince oda evet anlmında başımk salladı.odama girip yatağıma uzandım ve uykuya daldım.

Gözlerimi actığımda saat 1 di yanıma baktığımda rezan yoktu bende cok susamıştım  masaya baktığımda su sürahisi boştu bende ayağa kalkıp mutfağa gittim suyu alıp tam odama cıkacekken duyduğum cümleler beni olduğum yere mühürlemişti.

-seni seviyorum rezan.

Bölüm sonu

















/~KELEPÇE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin