İNAN KARİCİM

8.1K 240 17
                                    

Gelecek olan misafirler için bu tün gün uğraşan Zilan yorgunluk tan bitap düşmüş halde  merdevinleri  tırmandı. 3. Kattan aşağıya bakan Dilber xanimin göz hizasına giren gelini Zilan la yüzündeki ve bedenindeki yorgunluk kırıntılarıyla merdivenleri çıktığını görüp adımlarını gelinine doğru yönlendirip yol aldı.

Bu gün kocasıyla hic konuşmamış ti acaba nerde?ne yapiyor ? Diye merak dolu sorular icinde çıktığı merdivenin son basamağında çarptığı bedenle kendine gelen Zilan  karşında kayınvalidesi ni görünce hemen kendine çeki düzen verdi.

-Kusura bakmıyasın anne göremedim seni iyisi dim?.

Hafifçe tebessüm eden Dilber xanim  elini gelinin kolana koyarak konuştu.

-Asıl sen iyi misin? güzel kızım. Ben iyyim bisy olmaz eski toprağım nede olsa.

-İyyim anne Allah'a şükür ,odama çıkıyordum .

-Sevindim kızım çok yoruldun zaten hadi git biraz dinlen.

Başıyla onaylayan Zilan yaninda geçip giden Dilber xanimla odasına girip kendini hemen banyoya atıp.

Ilık suyun altında kalan bedinin  havluyla sarıp odasına gecip kıyafet yerini giydi. Yüzüne de yaptığı hafif makyajla tam olmuş tu yine her zaman ki gibi güzelğine güzel lık katmış ti  aşağıya inip son hazırlık lari kontrol etmenin iyi olacağını düşünüp odasından çıktı.

Konağın büyük kapısının sesiyle kapıyı açan ev yardımcısı olan Fatma hanim karşısinda gördüğü Cemil Ağa'ya baş selamı verip geri çekildi.

-Hoşgeldiniz Ağam.

Cemil ağayla hemen misafirler tek tek içeri geçtikleri vakit Dilber xanim  ve gelinleri karşılamak için avluda bekliyor lardi. Cemil Ağa hazır bi şekilde gördüğü ailesiyle tam memnun kalmış ken eksik olan oğullarıyla yarim kalan duygusuyla önemsemeyi bırakıp misafirlerine dönüp ilginemeye başladı.

Zilan hala eve gelmiyen kocasın düşünürken Gül ve Evin 'de aynı düşünceler içindeydi nerdelerdi Allah bilir  mutfakta olan 3 gelin aynı ayında konuşmaları yala gülen yüzler yer edindi .

-Nerde bunlar?

Güldükleri  soru karşında ayni anda aynı şeyi düşünme leri  garip gelirken  merak ettikleride ortadaydı...

3 geçen kızda ellerindeki telefonlardan kocalarini bulup tuşladi.

Çalıyor..... Çalıyor....

Açılmayan telefonlar lar bıkınca nefeslerini dışarıya salarken  bu gecenin bir an önce bitmesini dilediler üc genç kızda..

******""""*****************

-Abi ! sakin olmalısın .

Karşısında duran kardeşinin kurduğu cümleyle dahada sinirlenen Rezan ağa deli gibi dönüp durduğu boş arazide  aklında olan tek şey bunu o adama ödetmek ti.

- Evet Berat haklı bir az sakın ol.

-Olamam ! bunu o şerefsiz e ödetecem

İki kardeş te birbirlerine bakarak hic bi şekilde sakin olmıyacak olan abilerinie bakarak önlerine döndüler.

Hahif esen esintiyle yüzünde ki o sinir li yüz hatlarıyla sanki birbirine uyum sağlıyın gerginlik mardin üzerinde ki yerini almış ti bile. Göz hizasında ki manzaraya bakan Rezan ağa aklında olan tek şey on adamın bir an önce bulunup bu hayatı ona zehir etmek. Nasıl olurda karısına namusuna göz diker bunu ödeyecekti o adam!.

Çalan telefon sesiyle odak noktasına giren telefon la  Rezan ağa cebinde ki telefonu kulağa ına aldığı gibi ona keyif veren haperle yüzündeki sırtıma yerini alırken ,biran önce düşündüklerini uygulamayı hayal ederek hareket etti.

/~KELEPÇE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin