Oturduğum yerden kalkıp elimi yüzümü yıkayıp karşımdaki aynaya baktım yüzümde özlem vardı ailemi özleme duygusu vardı eski neşe ve mutluluk dolu o günleri özleme duygusu vardı .Tekrar yüzüme su çarpıp odaya döndüm Rezan yatakta uyuyordu bende koltukta hazırladığım yere uzanıp gözlerimi kapattım.Aradan kaç saat geçmesine rağmen halla uyuyamamıştım cünkü koltuk hem serti hemde rahatsız ediyordu en son dayanamıyıp yavaşca koltuktan kalkıp yatağa doğru sesiz adımlarla yürüdüm karşımda uyuyan Rezana baktm acaba bişy dermiydiki aman ne diyecek burda yatmak benim hakkım yavaşca yorganı kaldırıp içine girdim yüzümü rezana ceveirmiştim cünkü arkası bana dönüktü Gözlerim istemsizce geniş sırtını ve omuzlarına kaydığında hemen geri cektim bakışmalarımı daha fazla bunları düşünmemek için gözlerimi kapatığımda yüzümde hissetiğim hafif esintiyle gözlerimi actım bana uykulu gözlerle bakan rezana bakmaya başladım bende .
-Ne işin var bu yatakta ?
-Ş şey ben aslında koltuk uyutmadı ben- birden dudaklarımın üzerinde hissetiğim yumuşak dudaklarla gözlerim sonuna kadar acılmıştı ne yapacağımı bilmez halde duruyordum Rezan ise dudaklarımı büyük bir aclıkla öpmeye devam ediyordu buna izin vermem lazıldı ama ben ise halla duruyordum ellerimle onun sert göğüsünden itmeye calıştım ama o koca elleriyle ellerimi tutarak beni durdurmuştu yavaşca dudaklarımdan ayrıldığında nefesisz kalmıştım .
- Sen naptığını sanıyorsun ya sakın! bir daha deneme bunu.
-Karımı öpmek benim en doğal hakkım o yüzden kapa ceneni!
Tekrara öpmeye başladığında gözlerim dolmaya başlamıştı onu itmeye itiyordum ama milim kıpırdamıyordu dudakları yavaş bir şekilde boynuma yöneldiğinde artık yaşlarım benden bağımsız bir şekilde akıyordu.
-R rezan yapma nolur.
beni duymuyordu hızlı bir şekilde üzerime cıkmasıyla üzerimdeki ağırlığını hissetmiştim Allahım yardım et bana ben onunla olmak istemiyorken o yine bana zorla sahip oluyordu .
- bırak beni !
-Sus lan
Arkadaşlar 20. bölümden sonra artık vote ve yorum sınırlaması koycam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/~KELEPÇE ~
General FictionKİTAP İSMİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR!! Zorla evlendirilen iki genç. Zilan 'ın kaderi neydi? Abisinin hatasının bedelini ödemek mı ? Yoksa her şeye rağmen dim dik durup o yaşadığı hayatı güzel kılmak mi? Rezan Ağa ; Hırsı, korkusuzluğuyla cesaret timsali o...