Rosalia Laveea
„Si v poriadku?“ spýtal sa ma Seilan.
„Áno, samozrejme, že som. Prečo by som nebola?“ povedala som podľa mňa celkom presvedčivo, ale on nevyzeral, že by som ho oklamala.
„Videl som, aká si bola pred zámkom nahnevaná a tvoj tieň sa doslova stiahol do teba. Neviem, ako tvoja moc teraz funguje, ale to nevyzeralo normálne,“ bolo mu v hlase počuť obavy. Vôbec som netušila, že by sa také niečo stalo. Lizina moc si čím ďalej tým viac robí, čo sa jej zachce. Dúfam, že si to nikto iný nevšimol.
„Oni si nič nevšimli, ale si si istá, že si v poriadku? Viem, že to pre teba nemôže byť ľahké, ja nemám žiadnych súrodencov a už vôbec neviem, aké je to mať dvojča.... a stratiť ho. Chápem, prečo si sa ešte viac uzavrela do seba, ale aj keď sa tak možno necítiš, mne to môžeš povedať, poznáme sa takmer celý náš život. Určite je pre teba ťažké, že je stále nažive, ale trpí za to. Smrť by pre neho bola vykúpenie,“ pozrel sa mi priamo do očí, zbytok našej skupinky stále kráčal za nami, no netušila som, či si túto intenzívnu výmenu medzi nami všimli. Do očí sa mi hrnuli slzy, no na jazyku som cítila chuť plnú znechutenia. Môj život nebol krásny a plný šťastia ani pred tým, ale teraz išlo všetko dolu kopcom. Netušila som, čo mu mám na to povedať. Nevedela som sformulovať do viet to, ako veľmi som v tú noc trpela, ako veľmi som chcela pomstu, ako veľmi som si za to brala vinu. Namiesto toho som sa dotkla jeho ruky a preplietla som si s ním jeden prst.
Lilian Laveea
Mala som toľko otázok a dúfala som, že po ceste do sídla mi ich všetky zodpovedajú, pretože moja hlava z tohto už začínala naozaj bolieť. Ten človek, Jordan, je princ? Syn toho ohavného netvora? A Lydia bola rada, že ho vidí? Napadlo by ma asi ešte veľa otázok, ale bol čas sa ich skutočne začať pýtať, keďže sme sa pohli. Držali sme sa ďalej od Rosalii a Seilana, aby nás nemohli počuť, no aj tak som tomu trochu pomáhala s menšou pomocou vetra.
„Dobre, poviem to za nás všetkých. Čo sa to tu sakra práve stalo? Myslím, že si zaslúžime vysvetlenie,“ pustila som sa do výsluchu. Jordan sa pozrel na Lydiu, pravdepodobne nevedel, čo môže povedať, netušil predsa, čo nám povedala.
„V ten deň keď som chcela utiecť zo zámku som stretla princa Jordana. Predtým som ho stretla len málokrát, celkovo sa kráľovská rodina veľmi neukazovala verejnosti, ani tým, čo bývali v ich zámku. Videl v akom stave som bola a dostal zo mňa, čo sa mi stalo. Potom mi pomohol utiecť, bez neho by som to pravdepodobne nikdy nezvládla. No aj tak som nemala kam ísť, a tak som skončila v lese, kde ste ma našli vy,“ otočila sa naňho s vďakou v očiach. „Ako ste sa sem, ale dostali vy?“ spýtala sa ho.
„Nemusíš mi vykať, ani hovoriť pred mojím menom princ. Keď som vedel, že si sa bezpečne dostala zo zámku, začal som rozmýšľať, ako ja sám odídem zo zámku. Môj otec sa mi hnusil už aj pred tým, ale teraz som sa naňho už ani nedokázal pozrieť. Som však princ a nemohol som si len tak niekam zmiznúť, otec by ma našiel. Dostali sme pozvánku na bál a ja som sa rozhodol, že pôjdem. Otec chvíľu namietal, no potom ma nechal ísť. Netušil som, ako dlho tu budem, ale vedel som, že sa niečo určite pokazí,“ hovoril pomerne pokojne.
Dlho sme sa všetci rozprávali a Lydia vysvetlila Jordanovi všetko, čo sa stalo odkedy odišla zo zámku. Nemohla som uveriť, že keď sa jej dieťa narodí, bude to Jordanov brat a to je pritom Lydia mladšia ako on. Bolo mi z toho tak strašne zle. Nechápala som, ako sa niekto, kto má vládnuť celej ríši, mohol dopustiť niečoho takého. Silno som potriasla hlavou, akoby som z nej mohla vytriasť všetky negatívne myšlienky. Až tak to nepomohlo, ale Aréz už začal novú, omnoho krajšiu, konverzáciu, do ktorej som sa veľmi rada pripojila. Trochu som poľavila so silou vetra, ktorú som používala na to, aby nás Rosalia nemohla počuť. Nechcela som, aby jej prišlo priveľmi podozrivé, že nedokáže zachytiť ani jedno naše slovko, aj keď od nej nie sme až tak ďaleko.
Prepáčte, že mi trvalo tak dlho vydať ďalšiu kapitolu a že je taká krátka, ale bola som preč a som chorá, no ďalšia už bude určite dlhšia!
YOU ARE READING
Elementi: Princezná ohňa a tmy
FantasyRosalia, princezná ohňa, najstaršie dieťa kráľa Elementov. Len pred pár mesiacmi prišla o svoje dvojča, v podstate jediného človeka, ktorého mala rada a verila mu. Teraz sa musí vysporiadať s jej smrťou zatiaľ, čo sa naučí používať svoje nové schopn...