Rosalia Laveea
Ešte pred tým, ako pôjdem za Jordanom, musím otcovi oznámiť, že bude zase v severnom krídle. Otec bude určite nahnevaný kvôli Barbarosiho zrade, matka mu už určite všetko povedala. Teraz bude mať na starosti vyriešiť celý problém s listom, ktorý sme poslali kráľovi Reginaldovi. Ešteže zatiaľ nie som kráľovná, toto by sa mi riešiť naozaj nechcelo, ale aj tak určite budem prítomná pri rozhodovaní ďalšieho postupu, takže to zase taká výhra nie je.
Zaklopala som na dvere otcovej kancelárie, ale neozval sa odtiaľ žiadny zvuk. Skúsila som otvoriť dvere, ale ako som si myslela, nikto tam nebol. Hľadala som ho snáď všade, keď som ho konečne uvidela za stolom v jedálni, v tej som ho nevidela už hádam roky.
,,Otec? Som si istá, že už vieš o Lordovi, a tak som ti prišla oznámiť, že Jordan bol presunutý naspäť do severného krídla. Je tam pod mojím dohľadom a na moju zodpovednosť," ani sa na mňa nepozrel.
,,Rose dúfam, že vieš, čo robíš, pretože si začínam myslieť, že máš ohľadne toho človeka aj iné postranné úmysly," povedal bez toho, aby sa otočil.
,,Aké postranné úmysly?" zmätene som sa spýtala. Nevedela som, prečo sa na mňa ani len nepozrel, ani čo mal na mysli, no zaujímalo ma len to druhé.
,,Nezačínaš mať k nemu určité city? Romantické?" povedal bez kúsku citu v hlase. Tak toto mal ma mysli. Jasné, ešte to by mi chýbalo.
,,Samozrejme, že nie," odpovedala som ľadovo ako socha či kus ľadu. Na päte som sa otočila, pretože som už povedala všetko, čo som chcela. Ešte som takmer ani nevyšla z jedálne a už pri mne stál nejaký strážca.
,,Korunná princezná Rosalia, vaša sestra, princezná Lilian, si vás vyžiadala v kráľovskom sídle. Vraj je to dôležité a okamžite vás mám priniesť," zadychčane hovoril.
,,Prečo? Stalo sa niečo?" nechápavo som sa spýtala, keďže Lilian mi nikdy takúto správu neposlala. Muselo to byť naozaj niečo dôležité.
XXX
Strážca mi ukázal, kde je Lilian, ale povedal mi, že on tam vstúpiť nesmie. Nevedela som, čo si mám o tomto všetkom myslieť a ani som na to nemala čas. Musela som sa za ňou dostať. Zbehla som teda dole po schodoch, no rozmýšľala som, čo by tu vôbec Lilian robila. Pokiaľ to bola nejaká pasť, tak niekoľko Elementov dnes príde o viac než len prácu.
Lilian som však hneď zacítila. Bola vystrašená a jej srdce bilo až priveľmi rýchlo. A.... nebolo jediné. Jedno bolo veľmi slabé a druhé... malé, jemné? Na odpovede som nemusela čakať dlho, pretože som uvidela Lilian, ktorá sedela na zemi. Počula a cítila som to skôr, ako som to videla. Pri jej nohách ležala ľudská žena, ktorá bola tehotná! Čo sa tu stalo? Neznáma ľudská žena bola v bezvedomí.
,,Rosalia, prosím nezabíjaj ju! Ja viem, že je človek, ale potrebuje pomoc, liečiteľku!" prosebne kričala. Zostala som úplne zarazene stáť. Zabiť ju? Tak ma moja malá sestra vníma? Ako niekoho, kto by dokázal zabiť bezbrannú ženu, ktorá pod srdcom nesie dieťa? Ako monštrum?
,,Lilian! Kde ťa také niečo napadlo? Samozrejme, že ju nezabijem!" frustrovane som povedala. Brali ma takto všetci? Chcela som, aby sa ma báli, ale toto? To už bolo priveľa, ani ja by som toho nebola schopná.
Ďakujem za prečítanie!
ESTÁS LEYENDO
Elementi: Princezná ohňa a tmy
FantasíaRosalia, princezná ohňa, najstaršie dieťa kráľa Elementov. Len pred pár mesiacmi prišla o svoje dvojča, v podstate jediného človeka, ktorého mala rada a verila mu. Teraz sa musí vysporiadať s jej smrťou zatiaľ, čo sa naučí používať svoje nové schopn...