6. Kapitola

41 11 0
                                    

Lilian Laveea

Čo sa práve stalo? Išla som šialenou rýchlosťou a Aréz ma pevne držal. Za pár sekúnd, keď sme boli ďaleko od sídla v lese, zastavil. Stále som sa snažila polapiť dych. Bola som úplne vyčerpaná zo snahy, čo najviac posilniť štít. Videla som, že moje dvojča bolo tiež. Obaja sme si sadli na zem a chvíľu len dýchali. Potom som si však uvedomila, kde sme.

,,Blázniš? Prečo si nás zobral do lesa?“ spýtala som sa Aréza, stále zadýchaná.

,,Pretože bol blízko a dá sa v ňom skvele schovať.“

,,Ale čo ľudia? Tieto lesy stále napádajú!“

,,Neboj Lilian, pred ľuďmi sa ochrániť dokážeme. Problém je tá žena, čo nás napadla.“ Znovu som si spomenula na tú prestrašnú ženskú. Sršala z nej silná mágia, ktorá ju úplne ovládala. Nebolo to, ako moji súrodenci či matka s otcom. Jej mágia bola šialená. Naskočili mi z toho zimomriavky.
,,Je ti zima?“

,,Nie len som si ju predstavila. Kto myslíš, že to bol? A prečo sa zamerala na nás?“

,,Netuším. Pravdepodobne niekto komu sa nepáči, ako náš otec vládne. Prišla sa pokúsiť zabiť kráľovskú rodinu a my sme najmladší. Naša rodina ju už určite roztrhala na malé kúsky.“

,,To ale nevysvetľuje jej silu, vzbúrencov sme už mali, ona bola iná- nebezpečnejšia.“

,,Sústredil som sa na štít, ani som poriadne nevidel, ako bojovali.“

,,Premiestnila sa k nám, to je jedna schopnosť. Na začiatku, ale rozhadzovala fialové blesky. Musí byť tiež z dvojičiek!“

,,Hmm, áno, ale aj pokiaľ má silu jej dvojčaťa, bola by taká silná?“

,,Možno je už veľmi stará,“ skonštatovala som. Náhle som skríkla, keď som začula kroky a šum lístia. Aréz ma chytil za ruku, pripravený ma odtiaľ odniesť v prípade nebezpečenstva. Ja som sa však postavila na nohy pripravená sa brániť. Obaja sme zacítili ten pach. Bol to človek. Zvolala som vzduch a toho dotyčného som prikvačila o strom priamo pred nami. Lepšie som si ho prezrela a uvidela som, že je to žena.

Bola veľmi špinavá a jej vlasy boli zamotané. Všetci traja sme zostali ticho, nevedeli sme, čo máme robiť. V tom tichu som sa započúvala do tlkotu jej srdca. Ale... boli tam dva! Táto žena bola tehotná a pobehovala po lesoch nepriateľského územia! Do očí sa jej nahrnuli slzy. Ja som ju pomaly položila na zem a žena začala plakať.

,,Prosím nezabíjajte ma!“

,,Je... je tehotná,“ potichu povedal Aréz. Boli sme v úplnom šoku, len sme tam stáli a pozerali sa na ženu, ktorá pri našich nohách prosila o milosť.

,,Čo robíš sama v lese?“ spýtala som sa jej.

,,Žijem pri hranici, utiekla som z domu a nemala som kam ísť. Našiel by ma,“ hovorila pomedzi vzlyky. Posadila som sa k nej z ľavej strany a Aréz sa mi dotkol ramena.

,,Vieš, že tu často prebieha bitka medzi nami a ľuďmi, že?“

,,Samozrejme, že viem, prosím zmilujte sa nado mnou. Nič som vášmu druhu nikdy nespravila.“

,,Nezabijeme ťa, si predsa tehotná!“ povedal Aréz. Ženu to trochu ukľudnilo. Stále však plakala.

,,Ako sa voláš?“ pomaly som sa jej spýtala.
,,Lydia Sinteu.“
,,Ako dlho si nič nejedla a napila?“ vyzerala hladno aj unavene.

,,Neviem koľko som nejedla, v tomto lese je stále tma, asi dva dni. Vodu som si zo sebou zobrala, ale pred niekoľkými hodinami mi došla.“

,,Poď niekam ťa zoberieme,“ zdvihla som sa zo zeme a podala jej ruku.

,,Ale kam?“ pošepky, tak aby to Lydia nepočula, mi pošepkal brat. Povzdychla som si.

Rosalia Laveea

Po dvoch hodinách som sa rozhodla ho ísť navštíviť. Otec sa staral o všetky problémy, ktoré vznikli a ja som mala voľno. Nebola som si istá do akej izby ho uložili, tak som sa radšej išla spýtať nejakého zamestnanca. Dlho mi netrvalo nejakého nájsť, keďže tu a tam sa nejaký hemžili stále.

,,Do akej izby ste dali toho človeka? Jordana?“ spýtala som sa okoloidúceho sluhu.

,,Korunná princezná Rosalia, dobrý deň, pán Lock je v južnom krídle. Izba pre hostí.“

,,Južné krídlo? Je to kráľovský hosť, okamžite ho presuňte do severného krídla.“ Južné krídlo bolo pre personál a návštevy personálu. Bolo odo mňa najvzdialenejšie a ja som ho potrebovala mať na očiach, keď sa Záhadná trojička vráti, zničím ju. Navyše keby som si teraz len tak napochodovala do južného krídla, ani nechcem vedieť, čo by si všetci mysleli. Nebola som tam už desiatky rokov a klebety sa po hrade roznášajú rýchlo. Rodičia aj súrodenci by chceli vedieť, čo som tam robila.

,,Samozrejme korunná princezná, ešte niečo?“ zatváril sa prekvapene, keďže severné krídlo bolo pre kráľovskú rodinu.

,,Áno, hneď ako bude pán Lock vo svojej novej izbe, mi príď dať vedieť.“

,,Hneď vykonám korunná princezná.“


Šiesta kapitola je tu! Dúfam, že sa vám zatiaľ príbeh páči. Kto je Lydia a čo sa jej stalo? To sa dozviete v ďalších kapitolách😉

Elementi: Princezná ohňa a tmyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant