Rosalia Laveea
„Čo to bolo?“ vystrašene, ale odhodlane sa ma spýtal.
„Ešte neviem, práve to idem skontrolovať,“ odpovedala som mu. „Lydia by mala zostať vo vnútri,“ kývla som na ňu hlavou. „Zatvor sa do izby a nevychádzaj dokiaľ po teba nepríde niekto z nás, neboj, všetko je určite v poriadku,“ položila som jej ruku na plece a už sa ponáhľala dole smerom k záhrade. Dole sa k nám pridali Seilan s Lilian. Nič nehovorili, ani sa nič nepýtali.
Ako prvá som išla ja a hneď po mojej pravici bol Seilan, otvorila som dvere na záhradu, pripravená na boj. Záhadná trojička? Emerald? Takmer som na ňu zabudla! Prečo sa toho stále deje tak veľa?
„Mysleli ste, že sa mi schováte v tomto obrovskom dome?“ hlasno zaznel jej hlas. Čierne šaty, ktoré jej zakrývali celé nohy, sa zavlnili, ako spravila krok bližšie k nám. Boli v prestrašnom stave, celé potrhané a na niektorých miestach aj špinavé od niečoho, čo vyzeralo ako blato. Ich sukňa však mala toľko vrstiev, že by som sa ich neodvážila všetky spočítať, takže chladný vietor v spojení s početnými dierami nebol priveľký problém. Samozrejme, až na hrozivý efekt, ktorý to pridávalo jej už tak desivej tvári.
„Čo po nás chceš?“ skríkla som na ňu.
„Váš život, rovnováhu,“ ani to nedopovedala a už na nás útočila. Šikovne využila svoju moc blesku a jeden za druhým na nás so strašidelnou presnosťou mierila. Našťastie, ešte stále boli všetci okrem Seilana za mnou, a tak som nás rýchlo ochránila ohnivým štítom. Bolo to zložitejšie ako naposledy. Cítila som, ako v nej nadobudla energia, ktorú nám ukradla. Moja ohnivá obrana začala zlyhávať. Rýchlo som sa obrátila na Seilana a očami mu naznačila, že je čas protiútoku. Otočil sa na ostatných, zakiaľ som sa snažila udržať môj oheň zapálený a povedal im, že ju musíme spolu zastaviť.
Hneď nato spravil kotúľ popod môj štít a svojou mocou roztriasol zem v snahe zhodiť ju na kolená. Nepodarilo sa mu to, ale spôsobil tým, že sa zamerala naňho, a tak som na ňu plnou silou vpálila oheň. Keďže práve hodila na Seilana ďalší blesk, ktorému sa šikovne vyhol, včas si nevšimla môj útok. Spálil jej veľkú časť šiat, no ani zďaleka nemal také následky, ako by som čakala. Uvedomila som si, že budem musieť použiť niečo silnejšie. Spojiť moje moci. Ešte som to netrénovala, vždy som robila buď jednu alebo druhú, ale musím nás ochrániť.
Zrazu som zacítila silnú bolesť v mojej chrbtici. Nikdy ma netrafil prírodný blesk, a tak som nevedela či je to rovnaký pocit. Ako prvé som zacítila skľučujúce pálenie, ktoré myslím trochu paralyzovalo moje nasledujúce utrpenie. Z chrbta sa ako zemetrasenie z epicentra rozširovalo do celého môjho tela.
Trpko som si uvedomovala, že som práve necítila žiadnu bolesť a pritom som si mohla pamätať každú dlhú sekundu a cítiť každý sval a každú kosť, ktorou mi prešiel magický prúd. Padala som. Padala som na kolená. Prekvapená útokom zozadu, na ktorý sa musela premiestniť jednou z jej schopností. Už ma nemohla prekvapiť. Silne som dopadla na kolená, pri tom si ich aj oškrela, ale to bol môj najmenší problém.
Rýchlo som zaostrila zrak, aby som skontrolovala, čo sa okolo mňa deje. Seilan už bežal smerom ku mne, no ja som mu rýchlo dala vedieť, že som v poriadku a má sa sústrediť na Záhadnú trojičku. Všimla som si tiež Jordana, ktorého som predtým nevidela, ako uteká s vrecom mečov a hádže ich každému, kto ich chcel. Neuniklo mi, že si jeden nechal aj pre seba. Ixy, naša liečiteľka, bola prikrčená za štítom, ktorý si vyrobila. Chúďa, pravdepodobne vôbec nevedela bojovať. Lilian a Aréz, ktorý si tiež zobrali meč, už smerovali k Záhadnej trojičke.
Kým som sa postavila späť na nohy, bola už opäť niekde inde. Nedovolila nám sa k nej ani len trochu priblížiť, zakaždým zmizla a objavila sa na pre nás najhoršom mieste. Bolo to, ako snažiť sa chytiť mušku až na to, že muška po vás zväčša nestrieľa veľmi bolestivé blesky. Arézovi sa to podarilo najlepšie, dostal sa k nej svojou rýchlosťou a mečom jej spravil hlboký rez do ruky.
Zakričala, ale o ani nie sekundu sa vrátila k svojmu bojovému postoju a Aréza odhodila dole. Pribehla k nemu Ixy a v priebehu pár sekúnd mu vyliečila všetky rany na jeho tele.
Lilian sa podarilo ju nachvíľu znehybniť v menšom tornáde vzduchu, ktoré vytvorila okolo nej. Jordan, ktorý s nami prekvapivo bojoval, využil túto chvíľu a hodil sa na chrbát na zem. Jeho meč sa snažil vpichnúť do Záhadnej trojičky, no silný vír mu ho vytrhol z rúk. To, ale nebolo na škodu, keďže sa krútil na všetky strany a niekoľkokrát sa mu podarilo porezať ju. Avšak nakoniec sa spamätala z prvotného šoku a vycucala energiu tornáda, čo ju len zosilnilo. Veľmi ju to však nepotešilo, povedala by som, že to bolo práve kvôli nespočetným ranám na jej koži a ešte zničenejším šatám. Jej hlava sa vykrútila k oblakom strašidelným spôsobom, až bolo zaujímavé, že si pri tom nezlomila väzy. Rozhodila ruky do strán, pričom z nej vyletelo snáď milióny bleskov, ktorým sa nedalo vyhnúť.
Mnohých zranili, vrátane ustrašenej Ixy, ktorú si trojička ani nevšímala. Asi som jej mala povedať nech sa radšej ide schovať dovnútra. Bola by nám užitočnejšia na ošetrenie po bitke. Teraz už bolo neskoro. Blesk ju nešťastne zasiahol priamo do spánku. Pozerala som sa, ako jej maličké telíčko padalo na tvrdú trávnatú zem.
Nemohla som sa nechať rozptýliť. Ostatní boli našťastie v poriadku a stihli sa ochrániť. Jej sila bola nabitá tak, že by som čakala, že vybuchne. Mala v sebe nehorázne veľa energie a stále nadobúdala novú. Priblížila sa ku Lilian, jej oči sa zafixovali priamo na ňu. Využila som tento moment, kedy sa na nič iné nesústredila. Začala som zhlboka dýchať. Privrela som svoje viečka.
Ako prvý som povolala oheň, vedela som ho dobre stabilizovať. Nerobila som nič náročné, len som si zapálila ruky a udržiavala plamene v rovnováhe. Kúsok po kúsku som začala povolávať tmu, aby sa mi nevymkla spod kontroly.
Fungovalo to! Mohla som cítiť, ako sa na seba napájajú a získavajú energiu. Navzájom sa posilňovali ako kedysi Liz a ja. S novo nabranou istotou som otvorila oči. Videla som, ako svetlo, ktoré vyžarovalo z plameňa tancovalo s tmou v dokonalej harmónii. Trojička sa stále sústredila na Lilian, ktorej už prišiel na pomoc Seilan. Zem sa otriasala, našu moc bolo cítiť v povetrí spolu so spaľujúcimi iskrami bleskov. Sústredene som namierila svoju moc priamo na ňu. Oheň poháňaný tmou a naopak.
Videla som presnú sekundu, kedy som vedela, že to fungovalo. Jej zlovestný úškrn padol. V očiach zrazu nebolo vidieť ani štipku emócie. Obočie jej v zmätení vystrelilo hore. Tma ju úplne oslepila. Aby som sa uistila, že to tak ostane vyslala som za ňou aj tieňových hadov, ktorý jej tancovali okolo očí. Oheň sa tiež nenechal zahanbiť a vytvoril okolo nej ohnivú klietku stráženú a posilňovanú tmou. Pokiaľ som to urobila správne, mala by ju držať vo vnútri spolu s jej schopnosťami.
Udržať to všetko pohromade bolo však zložitejšie než som si myslela. Ťahalo to zo mňa neskutočne veľa sily. Vykríkla som, nemohla som to vydržať, nie dlho. Potrebovala som ušetriť, čo najviac energie, aby som ju mohla použiť na udržanie klietky, a tak som koordinovane padla na kolená. Každý kúsok mi pomohol.
Zhrozene som sa pozrela hore.
ĎAKUJEM ZA PREČÍTANIE
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elementi: Princezná ohňa a tmy
FantasiaRosalia, princezná ohňa, najstaršie dieťa kráľa Elementov. Len pred pár mesiacmi prišla o svoje dvojča, v podstate jediného človeka, ktorého mala rada a verila mu. Teraz sa musí vysporiadať s jej smrťou zatiaľ, čo sa naučí používať svoje nové schopn...