"Ha, kamu pergi mana Elvis Hendrix? Tengah malam baru tahu nak balik rumah." " halahhh, ingatkan dah tidur dah datuk aku ni." balas Elvis dalam hatinya.
"My grandpa, kenapa tak tidur lagi, hm? Grandpa tu dah berumur. Orang yang berumur tak boleh tidur lewat-lewat." "Datuk mana yang tak risau kalau cucu balik lewat malam? Ni kamu tak jawab lagi soalan datuk. Kamu pergi mana?"
"Pergi healing datuk." "Ape heal?" "Healing. H.E.A.L.I.N.G healing." "Apa bondo tu? Tak pernah dengar pun sebelum ni." "Ni perkataan barulah, datuk. Maksud dia lebih kurang macam tenangkan fikiran ha."
"Ha dah dah dah, healing ke holong ke helang ke, yang penting kamu pergi naik atas,mandi astu tidur. Jangan keluar dah malam ni. Nak keluar, esok pagi, faham?
" Hm, faham grandpa."
"Good morning, papa." "Good morning my dear. Jom sarapan dulu before go to College. Eh jap jap? Kenapa Al bawa bagasi ni?" "Oh, kalau kelas cancel, Al nak terus pergi jalan-jalan dengan Sonia. Sorry papa, I tell you late." "Its Okay dear."
"Take care, dear!" "Ok papa!"
*bunyi notifikasi telefon Alvera* *Bip bip *
"WHAT?! KELAS CANCEL?! YEAYYY!! Nak call Sonia lah."
"Hello Sonia. Kau tau tak, kelas kita cancel. So, jomlah kita pergi awal, kau packing dulu bagasi kau, aku tunggu dekat bus stop depan rumah kau, ok?"
"Hai beb, sorry lambat." "Takpe slow-slow, jangan tergesa-gesa. Kita slow-slow je." "By the way, kau dah booking hotel ke?" "Belum dhooo. Aku busy sangat sampai lupa nak book dlu hotel." "Takpelah, kita sampai awal nanti, sempat lah kita cari hotel.
" Ok, Let's go to our destination!" "LET'S GO!"
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧