"Serious! Memang I tak ingat. Boleh bagitau nama tak?" "Nampaknya, kita berjodoh kot. Sebab tu yang tak ingat. But it's okay. Biar I introduce myself balik. First, nama aku Elvis Hendrix."
"Oh, baru ingat! You yang langgar I kan dulu." "Hei, cerita lama jangan diungkit lagi! I dah minta maaf kan?" "Yeke? Takpalah, I pun dah taknak kisah pasal benda tu."
"OI ELVIS! CEPATLAH PERGI BILIK, BERSIAP! KAU YANG LAMBAT NANTI!" Jerit James memanggil Elvis.
"Ha ok. Sorry, I have to go, Al.ver.ra."
"What? But how? Dia boleh tau nama aku?!"
Sementara di Jepun,
"ARGHHHHH!" "Tuan, tolong bersabar ye. Kejap lagi kita sampai." "Encik, tolong tunggu sini." "Eh kejap. Saya nak bagitau sebenarnya tuan tu ada buat appointment dengan Doktor Hakashi. Tolong panggil dia untuk buat rawatan untuk Tuan Xavier."
"Baik, encik."
"Aduuh, macam mana ni? Tuan Xavier suruh aku rahsiakan perkara ni. Tapi nanti aku kena pecat. Tak boleh, aku kena juga bagitau tuan muda."
"Waris Xavier Henson." "Ye saya." "Minta encik ke bilik Doktor Hakashi sekarang." "Baik."
"Masuk." "Doktor, saya pembantu Tuan Xavier." "Boleh saya berjumpa dengan warisnya?" "Warisnya berada di Malaysia sekarang." "Penyakit Tuan Xavier ni semakin parah. Saya harap saya boleh berjumpa dengan warisnya."
"Baik, kejap lagi saya call cucunya."
Setelah tamat upacara perkahwinan mereka berdua,
"Congratulations Sonia! You dah jadi isteri orang. Lepas ni, give I anak buah, ok?" "Ish, apa you ni? I'm not ready ok."
"Congratulations bro." "Thanks, El. Lepas ni, aku tunggu majlis kau pula." "Zach, bagi aku anak buah banyak-banyak tau! Aku nak main dengan anak-anak buah aku nanti." "Aku yang kahwin, kau yang kalut pahal?" "Hehehe."
"El, ada call dari datuk kau." "Hello datuk." "Hello tuan muda. Tuan Xavier sedang berada di hospital sekarang. Minta tuan muda datang ke sini segera. Kejap lagi dalam pukul 2.00 di Malaysia, jet akan sampai ambil tuan muda."
"Ada apa dengan grandpa?" "Nanti dah sampai, saya cerita."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧