"Penyondol? Maksud caro?" "Budak kelas kita tulah. Tak percaya yang kita ni dah kahwin. Caro tipu diaorang, cakap dah nak ada anak pun stay tak percaya."
"Ooo. Takpe, nanti caro cari orang tu." "Eh, takpe. Nanti diaorang cakap caro ni manja, suka ngadu."
"Biarlah, caro kan isteri kesayangan yeobo. Nak manja ke miang ke terpulang." "Hmm, kalau itu yeobo cakap, ok."
Setelah masuk dalam kelas,
"WOI!" Jerit Elvis didalam kelas dengan keadaan marah.
"What wrong with Elvis?" I don't know. Someone must be messing up his life." "Erm, maybe."
"WHO BULLIED MY ALVERA EARLIER?!"
"WHO BULLIED MY ALVERA EARLIER IN THE TOILET?!"
"Quickly confess before I destroy your life again."
"Me." Jawab seorang pelajar di salah sebuah meja.
"What wrong with her, Elvis?" "Hey, don't bully her anymore because she is my wife. I remind you once again, she is my wife, understand?!"
"What? So is it true what Alvera said earlier?" "Yes, I told you Elvis is mine. You don't trust to me, right? Now, you bear the consequences yourself."
"This is first and last warning. If anyone dares to disturb my wife, I will give severe punishment until any time."
"Heh, bye bye pusher!" Kata Alvera kepada pelajar itu.
Thanks yeobo. Puas hati caro." "My pleasure. Kalau ada apa-apa, bagitau yeobo cepat-cepat."
"Yeobo, caro laparlah. Teringin nak makan western food." "Jom kita pergi cari makan. Malam nanti kita boleh buat benda lain."
"Caro nak makan apa?" "Nak lambchop lah." "Ok, kejap. Yeobo pergi order kat sana."
"Elvis?" Panggil seseorang menyebut nama Elvis.
"Macam ku kenal suara tu? Tu suara...."
*Elvis menoleh ke belakang*
"Aura? Dia buat apa kat sini?" "Betul la, Elvis. Long time no see yah." "Oh, erm hai."
"What are you doing here?" "I sambung belajar dekat sini." "Ooo. Kalau I datang tenangkan fikiran."
"Tenangkan fikiran? Kenapa? You stres ke?" "Tak, sebenarnya I baru lepas cerai dengan suami I so nak tenangkan fikiran la."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧