"YUHUUUUU! HELLO EVERBODYYY! ALAN'S HERE!" Muncul si Alan dengan berpakaian seperti mahu pergi ke pantai.
"PUFFFTTT HAHAHA HAHAHA! WOI ALAN, KAU NI DAH KENAPA HAH?" Gelak si Zach, Ricky dan James kepada Alan.
"WOI ALAN, YANG KAU PAKAI BAJU BERBUNGA-BUNGA TU PAHAL?! KITA NAK PERGI PANTAI LAMBAT LAGILAH BONGOKKK!!" Jerit si Elvis kepada Alan sebab sudah melambatkan masa mereka semua.
"Eeeee, dah la. Lantaklah kat dia tu, El. Jangan tak berbaju sudah, tidak malu kita nanti bawa member macam tu." "Macam maknyah pun ada aku tengok si Alan tu. Dengan topi mat salehnya, dengan spek matanya, ish ish ish." "Jawab si Zach."
"CEPATLAH NAIK KERETA ALAN. TERHEGEH-HEGEH." "Sabar El, nanti dia ngadu kat mak dia kang, tak pasal-pasal kita yang kena. Kau pun tahu kan Alan memang macamtu." "Masalahnya, kita dah lambat ni. Kang terlepas flight."
"Ok siap! Let's go guys!"
"Wei, flight kita lagi 1 jam la." "Haah, betul la James, kenapa kau kalut sangat El? Kan lambat lagi tu." "Lambat kau kata?! Sementara nak hadap jalan jem, astu nak kena cari parking lagi, ingat senang?! Lagipun bukan kau yang bawa kereta. Aku juga." "Hehehehe, janganlah marah El. Kau ni, garunk syangatlah." Balas Ricky dengan suara yang halus.
"Jomlah kita duduk kat sana." "Aku nak pergi kedai jap, sapa nak ikut?" Tanya Alan kepada kawan-kawannya. "Takde sapa nak ikut Alan ke, hm? Takpelah, Alan pergi sorang-sorang hm."
"Err, aku nak pergi ikut Alan. Risau pula aku tengok dia jalan sorang-sorang. Kang sesat pula. Korang tengokkan beg aku tau!" "Alright bos." Balas si Zach.
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧