"Thanks sebab selamatkan I." "My pleasure. Jomlah I hantarkan awak sampai ke bilik. Berapa nombor bilik awak?" "3204." Ok jom."
"Ok dah sampai, awak hati-hati ye takut kena serang dengan mamat samseng tu." "Ok, see you later."
Pada keesokan paginya.
"Beb, kau dah kemas baju ke? Kita nak check out dah ni. Pastikan takda apa-apa yang tertinggal, ok?" "Ok, semua dah siap. Jom."
"Eh, tu Sonia dengan kawan dia. Jom." Kata Zach kepada kawan-kawannya.
"Hai Sonia, korang dah nak balik ke?" "Hai, haah sebab esok dah masuk universiti dah. So kitaorang nak kena gerak balik dah la." "Ooo, eh sebelum balik sarapan la dulu. Jom saya belanja."
"Eh, tak susahkan awak ke?" "Tak, lagipun bila lagi kita nak jumpa, kan?" "Jom Al, aku pun dah lapar ni. Pleaseee?" "Ok, jom."
"Eh, hai Elvis." Ucap Alvera kepada Elvis. "Hai Alvera. Kenapa macam bersiap cantik sangat. Korang dah nak balik ke?" "Haah, esok dah start masuk kelas dah. Harini last cuti." "Ooo." "Saya tak lalu nak makan sebenarnya, tapi dah Zach nak belanja, saya kena ambil juga lah makanan."
"Saya pergi ke meja dulu ya Alvera." "Zach, give me your number." "Ok nah." "Thanks, kalau nak jumpa, call je, ok? Kalau ada free time lah." "Boleh je."
"Miss, saya nak bayar makanan kat dua meja hujung sana. Yang ada 2 perempuan tu." "Baik Encik, total semuanya RM200.50 ."
"Kalau macam tu kitaorang balik dulu ya. " Ok hati-hati memandu. Kalau penat berhenti dulu." "BYE SEMUA!" Ucap Alvera dan Sonia kepada semua kawan Elvis.
"Weh beb, hensemkan Zach tu. Kalau aku jumpa dia kat sana nanti, mungkin aku ada jodoh dengan dia." "Kau doa-doa jelah ye Sonia."
"Cik,saya nak bayar makanan yang kat 2 meja hujung sana. Yang ada 2 perempuan tadi." "Maaf encik, meja hujung sana dah ada orang bayarkan." "Hah? Sapa yang tolong bayarkan?" "Saya kurang pasti sebab dia tak bagitahu nama pun. Yang saya tahu dia berbadan sado."
"Hm, sah sah ni Elvis la. Sapa lagi yang berbadan sado kat sini, dia seorang aje. Selamat duit aku, hihihi."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧