ELVIS HENDRIX [10]

228 4 0
                                    

"HOI YANG DISANA TU! DAH KENAPA MACAM DALAM CERITA DONGENG PULA, HAH?" Jerit Zach kepada Elvis.

"Iiiishhh, apa pegang-pegang orang ni?! Suka hati je!" Marah si Alvera kepada Elvis.

"Eh eh, kau yang nak terjatuh tadi. So, aku tolonglah, salah ke?!"

Lalu Alvera berlari ke arah Sonia yang sedang rancak berborak dengan kawan-kawan Elvis.

"Beb,jomlah balik hotel." "Eh, Alvera. Eh jap jap, kenapa pipi kau merah-merah ni? Kau alergik ke?" "Eee bukanlah! Jomlah balik." "Kau pergi balik dulu, aku tak puas lagi kena angin tepi pantai ni."

"AKU TINGGAL KAU DEKAT SINI, BIAR KAU BALIK SORANG-SORANG! PADAN MUKA HMPH!"

EH, EH JANGANLAH MACAM NI ALVERA. ALVERA! ALVERA TUNGGU AKU!" Jerit Sonia kepada Alvera yang sedang berlari meninggalkan pantai.

"Sorry, kawan I dah merajuk. Next time, kita jumpa lagi ok? Bye!" "Bye!"

"Weh El, kau ok ke ni? Aku tengok telinga kau merah-merah pahal? " Yelah, kau asal nyah? Kau sakit ke El?" Tanya James kepada Elvis.

"EEEE KORANG NI BISING LAH! BOLEH DIAM TAK?! SERABUT KEPALA OTAK AKU." Tengking si Elvis kepada Zach dan James.

"Eh, eh, rilex la bro. Janganlah cepat emosi. Kita datang nak enjoy." "Aku tanya je pun, sorrylah El."

"Aku, penat lah, aku nak balik dulu." "Kau nak balik? Ha elok sangatlah tu. Si Alan tu pun dah tingtong tu ha." "Oi Alan, bangun pergi balik dengan Elvis." Kata Ricky kepada Alan.

"Abe El nak balik bilik ke? Kalau centu Alan nak ikut la. Alan penat." "Jom." Kata Elvis kepada Alan.

"Sonia, aku nak keluar jap." "Kau nak pergi mana? Dah malam ni." "Aku tak keluar dari kawasan hotel pun, aku just nak jalan-jalan." "Ha ok, hati-hati tau? " Iye."

ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now