Tiba-tiba Elvis menolak Alvera ke pintu.
"Er, apa awak buat ni Elvis?" "Alvera, you know apa tugas kau sebagai seorang isteri?" "Layan suami?" "Yeah, that's right. Jadi kau kena ikut cakap aku mulai sekarang."
*Lalu Elvis mendekatkan mulutnya ke mulut Alvera*
"Let's do it, girl." "What you mean?" "Wait."
*Elvis mengangkat Alvera ke katil*
"Alvera do you love me?" "Mestilah I cintakan you. You crush pertama I." "Then, ikut semua apa yang aku nak."
Setelah 2 jam kemudian,
"Thanks my wife." "You're welcome." "Sorry kalau kau macam terpaksa lakukan apa yang aku nak." "Saya faham perasaan awak sebagai seorang suami. Memang tak boleh nak control diri."
"Actually, I lakukan ni atas perasaan cinta, Alvera. Bukan sebab nafsu. I love you, Alvera. You crush pertama I sejak kita berjumpa pada sekian lama."
"Wait, crush pertama? You tak tipu kan Elvis?" "Tak, I tak tipu. I serious. I crush dekat you sejak kita jumpa di Langkawi. Masa I tolong you."
"Wow, lama betul. Tak sangka eh, betul la kata orang, jangan benci sangat nanti jadi jodoh. Tengok apa jadi dengan kita?"
"Kan? Tak sangka kita berjodoh rupanya." "So, disebabkan kita dah bersama, saling mencintai, apa kata kita beri gelaran masing-masing, boleh?" "Ok deal. Awak nak gelaran apa?" Tanya Elvis kepada Alvera.
"I nak you panggil 'caro'." "Caro, apa tu?" "Caro tu perkataan dari bahasa Itali iaitu bermaksud sayang." "Oh, so sweet. Jadi I pula you kena panggil yeobo."
"Ooo saya tau maksud tu. Ok, kita dah ada gelaran masing-masing so lepasni tak boleh guna perkataan aku dan kau. Araso?" "Ye,caro."
"Yeobo, caro nak tanya." "Tanyalah, banyak pun boleh." "Yeobo nak anak berapa orang?"
"Setakat mana yang caro mampu lahirkan, yeobo ikut aje." "Tapi, macam mana kalau caro tak boleh pregnant? Yeobo akan tinggalkan caro ke?"
"Aish, jangan cakap macamtu. Yeobo hanya ego saja, tak kejam sangat. Kalau caro tak boleh pregnant, kita just enjoy je kehidupan seperti biasa."
"Hm, ok kalau macamtu."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧