ELVIS HENDRIX [7]

255 7 0
                                    

*telefon Elvis berdering*

"Hello Zach? Kenapa? Aku dah nak sampai kat korang ni." "Kitaorang dah naik kereta tau! Kereta ada kat tepi jalan ni ha. Bukan merah oii, maroon." "Ha ok ok. "

"Bang, nak tanya kalau sewa kereta ni berapa eh?" "Tanya si Alan kepada pemandu kereta mereka. "Err, sebenarnya ni bukan kereta sewa. Ni memang kereta keluarga Tuan Elvis punya.

" FULAMAKKK! SAMPAI HATI EL TAK BAGI TAHU KITA YANG DIA ADA KERETA KAT SINI." "Ada makna kalau dia rahsiakan daripada kita." "Ha, tu El dah sampai."

"El, kau duduk belakang, kau kan bos." "Tak nak, aku suka pening kalau duduk belakang, aku nak duduk depan, lagi selesa." "Oh, ok."

"Bang Yan sihat ke?" "Tanya si Elvis kepada pemandu kereta mereka. " Sihat aje, cuma baru baik demam." "Ooo, kiranya dah kebah la demam tu?" "Ya. Ni Tuan Elvis nak ke hotel mana? Nanti saya terlupa pula." "Hotel D'baron Resort." "Baik."

"Wei beb, aku lapar lah. Sebelum pergi jalan-jalan tu, jomlah kita makan dulu." "Itulah, aku pun lapar juga ni. Jom."

"Wah beb, mewah betul kereta Alphard tu kan, warna maroon  lagi. Mesti orang have have kan? Maybe lah kot. Dah dah, jom aku lapar ni.

Semasa Alvera dan Sonia menjamu selera di restoran hotel tersebut, Alvera ternampak lelaki yang telah langgarnya pada minggu yang lepas.

"Eh, tu macam mamat yang langgar aku haritu je? Takkan lah dia ikut sampai sini. Stalker ke acane?" Tanya Alvera dalam hatinya.

Kemudian Alvera bangun dan sengaja dekat-dekat dengan lelaki tersebut.

"Ehem ehem, haihh jumpa lagi kan kita kat sini?" Tanya Alvera kepada lelaki itu. "Eh, kau bukan perempuan yang langgar aku haritu ke? Kau buat apa di sini?!" "Yes, I am. But bukan aku yang langgar kau tau, kau yang terlanggar aku.

" Bro, siapa ni? Kau kenal ke?" "Erm, sorrylah cik ye, saya busy kalau nak bergaduh kat sini. Kalau nak bergaduh, esok jela kot."

"HEI, SIAPA JUGA YANG NAK BERGADUH DENGAN  KAU?! TAK HINGIN AKU HMPH! JOMLAH SONIA, KITA PERGI JALAN-JALAN. SEMAK AKU DENGAN  JANTAN NI."

ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now