ELVIS HENDRIX [8]

234 7 0
                                    

"Beb, sapa lelaki tadi tu? Hensem dhooo." "Itulah lelaki yang terlanggar aq haritu. Memang hensem tapi perangai mungkin buruk kot." "Ish kau ni. Kau benci sangat kat dia ni asal? Tah-tah nanti lelaki jadi jodoh kau." "Ish, mulut kau tu jaga sikit eh! Dah la mulut kau tu masin." "Hihihi, mana la tahu kan?

" El, kau tak cerita kat kitaorang pun yang kau kenal awek tadi tu. Cantik dhoo kau jumpa dekat mana?" "Eh, aku tak kenal langsung dia tu cuma kami terlanggar masa kat bawah jambatan haritu." "Ooooo. Boleh percaya ke kau ni El?" "Lantak kau lah nak percaya ke tidak. Ada aku kesah?"

"Korang pergilah dulu kat tepi pantai, aku nak ke toilet jap." "Ha ok. " Jawab Zach.

"Beb, aku rasa perut aku ni tak selesa lah. Aku nak ke toilet, kau teman aku, boleh? Kau tunggu kat luar tu. Pleaseee?" "Hm, ok. Jangan  lama-lama, dah la malam, aku takut." "Ha ok. "

"Aduhhh, lama pula si Sonia ni. Dah la sunyi sepi je kat sini. Seramm. Eh, tu ada lelaki tu nak datang ke sini ke? Takutnya tengok dia tu, macam nak culik aku je."

"Macam kenal perempuan yang kat luar toilet tu. Dia buat apa sorang-sorang kat sini. Dah la sunyi."

"Cik, cik kenapa duduk sini sorang-sorang, bahaya lah."

*Alvera mendongak kepalanya ke atas*

"LAH, KAU LAGI?!" Kata mereka dengan serentak.

"Eeee kau ni, takde tempat lain ke nak pergi." "Dah aku nak datang toilet, suka hati aku lah. Yang kau duduk sini sorang-sorang pahal? Tanya si Elvis kepada Alvera.

" Member aku masuk toilet, aku temankan dia je."

ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now