"Eh, Abe El. Abe El buat gapo disini?" Tanya si Alan kepada Elvis dengan acah-acah loghat Kelantan. "Aku nak beli coklat. Kau jangan perasan yang aku ikut kau eh?" "Eh, mana ada." Balas Alan dengan nada yang perlahan.
"Erm, Alan. Aku nak minta maaf tau pasal tadi sebab tengking-tengking or marah-marah kau." "Ala takpelah. Alan juga yang salah tadi sebab lambat. Alan faham Abe El kan ego sikit. Alan dah biasa dengan perangai Abe El."
"EL, ALAN, CEPAT DAH RAMAI BERATUR NAK MASUK DALAM FLIGHT!" Jerit si James kepada Alan dan
Elvis.Alan, James dan Ricky duduk dia kerusi bersama sementara Elvis dan Zach duduk bersama dengan orang asing.
Setelah 2 jam dalam flight, mereka telah pun tiba di Airport Langkawi.
"Yesss, finally, kita sampai juga Langkawi!" "Fuhh, kebas bontot aku matttt." "Ok, sekarang kita tunggu kereta kita sampai." "Kau order grab ke, El?" "Eh taklah. Of course lah kita sewa kereta Kat sini. Senang la kalau nak pergi mana mana. Korang nampak kereta Alphard warna merah, astu Try tanya ni kereta tempahan encik Elvis ke, kalau betul korang susun la dulu barang dalam bonet, aku nak gi toilet jap."
"EH, TUNGGU! AKU NAK PERGI JUGA!" Jerit si Ricky kepada Elvis.
"Ha, tu ada kereta Alphard warna merah." Kata Alan kepada kawan-kawannya. "Alan, tu bukan warna merah, tu maroon, Alan." "Ala kita try la tanya mana tahu betul, kan?"
"Hm, betul juga. Jap aku pergi tanya."
"Tumpang tanya bang, ni kereta tempahan encik Elvis ke?" "Ya, betul betul. Er, encik ni siapa ya?" "Oh, saya kawan dia. Elvis dia pergi tandas jap so dia minta kami susun-susun beg dalam bonet."
"Ok, boleh boleh."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧