ELVIS HENDRIX [14]

160 4 0
                                    

"Alan, kalau kau nak balik esok, tiket yang aku tempah aku cancel. Kau balik guna duit sendiri." "Eh eh, aku ikut aku ikut."

"Ok, petang ni kita gerak ke airport. Pastikan korang tunggu kat lobi sebelum pukul 5.00 petang, faham?" "Ok, faham Zach."

"Ok, dah sampai rumah Cik Sonia." "Thanks beb sebab bawa aku pergi jalan-jalan." "No problem lah. Thanks juga kat kau sebab sudi teman aku pergi healing." "Alright, esok jumpa kat tempat biasa. Ok?" "Ok bye Sonia."

"Ok, semua dah ada?" "Dah El." "Ok, letak semua beg dalam bonet. And then masuk dalam kereta."

"Nah, tiket sorang satu. Jangan hilangkan." "Baik bro." Kata James kepada Elvis.

"Hello Pak Alex, kami dah sampai airport KL. Dalam 10 minit kami sampai."

"Korang, cepat masuk dalam kereta. Faster faster faster!"

Dan kereta yang mereka naiki meluncur laju dan memotong kereta yang menghalang laluan mereka di atas jalan raya.

"Grandpa, Elvis dah sampai ni." "Elvis, datuk minta maaf sebab dah ganggu percutian kamu semua." "Its Okay Grandpa. Apa yang dah jadi ni sampai grandpa suruh balik cepat."

"Saya harap, kamu semua boleh keluar dari bilik ni. Biar saya bercakap dengan cucu saya sahaja." "Baik Tuan Xavier."

"Datuk akan membiarkan kamu bebas tanpa mengahwini sesiapa pun, tetapi kamu harus mengikut syarat yang datuk tetapkan." "Apa syarat tu datuk?"

"Pertama, Elvis kena belajar di luar negara. Kedua, selepas tamat pengajian kamu, kamu harus mengambil alih company datuk. Ketiga, kamu harus membeli rumah sendiri selepas kamu mengambil alih company datuk. Faham?" "Kalau Elvis tak ikut semua syarat tu?"

"Kamu tetap akan dikahwinkan dengan wanita pilihan datuk sendiri." "Baiklah datuk. Benarkan Elvis berfikir selama 3 hari." "Tak boleh, hanya dibenarkan sehari sahaja untuk kamu berfikir."

"Kenapa El, datuk suruh kau buat apa?" "Tanya Ricky kepada Elvis.

" Dia suruh aku belajar di luar negara and then ambil alih company dia last sekali beli rumah sendiri." "Kalau tak ikut syarat tu?" "Aku kena kahwin paksa."

ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now