Setelah tamat majlis perkahwinan,
"Boy, tolong hantar datuk saya ke hospital ye. Saya takut jadi apa-apa nanti." "Oh, baiklah tuan muda."
"Datuk, datuk rehat baik-baik ya! Nanti Elvis bawa isteri Elvis lawat datuk, ok?" "Janji dengan datuk. Jaga dia elok-elok? Faham?"
"Ye Elvis faham datuk."
"Tahniah bro. Tak sangka kan, lepas aku kau pula kahwin." Kata Zach kepada Elvis.
"Nak buat macam mana, dah takdir aku macam ni. Lepas ni korang nak pergi mana?"
"Kitaorang nak baliklah pengantin baru oiii. Takkan nak stay sini pula?" "Eh, boleh je, aku bayar kot tempat ni sekali pakej tempat tidur."
"Kau jelah yang tidur kat sini. Esok kau nak gerak terus." Kata James kepada Elvis.
"Eh, aku taulah korang meluat nak hadap muka aku ni." "Akak ipar, tolong jagakan abang Elvis ye. Dia ni nakal you know?"
"Oh ye ke? Kalau dia nakal I cubit dia sampai berdarah, ok?" "Uish, psiko siaa akak ipar kita ni!" "Hoi Alan, kau jaga sikit mulut kau tu."
"Er, oklah El. Kitaorang balik dulu tau! Jangan lupa rehat. Jangan bekerja keras sangat malam ni!"
"OI, NAK KENA TERAJANG DENGAN AKU KE HAH?!" "Eh, kau yang overthinking. Kitaorang tak cakap apa pun. Lariiiii."
"WOI! BONGOKLAH!"
"Elvis, apa James cakap tadi? Awak nak gerak ke mana?" "Lah, awak tak tau ke?" "Tak. Tau apa?"
"Esok, kita nak ke Jepun. Lawat datuk. Papa awak cakap awak nak pergi UK kan? Nanti awak ikut saya."
"Hm, ok." "Saya tak sempat nak ucap selamat tinggal dekat datuk tadi." "Oh yeke? Baguslah esok kita nak pergi lawat dia. Awak boleh teman dia kejap."
"Malam ni nak tidur asing atau sekali? Aku ikut je apa kau nak asalkan kau selesa."
"Saya nak tidur asing-asing. Orang cakap badan lelaki ni bau busuk so saya tak nak bau tu melekat dekat badan saya."
"Eh, memandai je cakap. Benda tipu macam tu kau percaya? Heh, memang senang kalau nak tipu kau."
"Eh, tak semudah itu Encik Elvis. Awak belum kenal siapa sebenarnya Alvera Anderson."
"Hm, yelah. Awak pergilah bersihkan diri dulu. Saya nak tengok adik-adik saya kejap kat luar." "Oo ok."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧