Setelah beberapa bulan kemudian,
"Tahniah yeobo." "Thanks caro. Caro pun tahniah juga sebab dah habis belajar." "Seperti yang kita janjikan, lepas habis belajar kita akan pindah ke Malaysia balik, kan?"
"Ya betul tu. Caro dah sedia ke?" "Dah, lagipun baby kita dah nak masuk 8 bulan ni, mesti dia tak sabar kan nak balik jumpa tokwan dia."
"Hehehe, betul tu."
"Hei Farrel! Tahniah tau!" "Thanks Elvis. Lepas ni kau pindah Malaysia kan?" "Ye, kau pula macam mana?" "Aku stay kot sebab aku dapat kerja dekat company produk apa tah."
"Wah, tahniah tahniah." "Hihihi, terima kasih Alvera. Korang jaga diri elok-elok dekat sana nanti. Jangan lupakan aku. Nanti kalau nak datang sini bagitau ler."
"Ye ok, fine." "Jom yeobo kita balik sambung kemas barang-barang." "Kitaorang balik dulu. Bye!"
Setelah sampai rumah,
"Eh, semua dah siap kemas?" "Haah la, sapa yang kemas ni?"
"Saya yang kemas Tuan Muda Elvis." Jawab pembantu Elvis dari dapur.
"Kenapa kau kemas?" "Jangan risau. Saya dah labelkan barang-barang tuan muda dan isteri. Barang-barang yang dalam bilik saya tak sentuh lagi sebab tuan masih kau pakai."
"Ya. Terima kasih boy." "Sama-sama tuan. Saya nak angkat kotak kotak ni masuk ke jet."
"Caro, awak pergilah rehat. Saya nak tolong boy angkat kotak kotak ni semua." "Ok."
Pada keesokan harinya,
"Caro dah siap?" "Dah, semua dah kemas." "Ok, jom kita bertolak."
"Tuan, jet dah bersedia." "Bagus, mari kita bertolak sekarang."
Selepas 3 jam, akhirnya selamat sampai di Malaysia.
"Akhirnya, dah sampai tanah air kita, kan caro. Eh caro, kenapa ni?" "P p p perut saya sakitttt. Erghh!" "Eh, macam nak keluar je baby kita tu. Kejap kejap, jangan keluar lagi!"
"ARGHHHHH, YEOBOOOOOO BABY NAK KELUARRRRR DAHHHHH, ARGHHHHHHH!"
"SABAR JAP! BOY, CEPAT BAWA BINI AKU KE HOSPITAL SEKARANG!" "BAIKLAH TUAN!"
"AAAAAAAAAAAAA YEOBOOOOOO! SAKITTTTTTTTT!"
"WOI CEPAT LA SIKIT! BINI AKU NAK BERANAK NIII!" "SABAR TUAN, KITA KENA BERHATI-HATI."
"KEPALA OTAK KAU NAK BERHATI-HATI BAGAI! ORANG NAK BERANAK, BUKAN DEMAM BIASA! CEPATTTTT!"
Lalu Boy memecutkan kereta dengan laju.
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧