"Beb, kau tunggu sini, aku nak pergi beli air jap." "Ha ok."
Tiba-tiba Alvera terdengar suara tangisan seorang budak.
"Huhuhuhuhuhu. Huhuhuhuhuhu." "Err adik, adik kenapa menangis ni?" Saya tersesat kak." "Adik datang dengan sapa?" "Dengan kakak saya kak." "Ada nombor kakak tak? Biar kakak call adik kakak, ok?" "Kat gelang ni ada nombor kak."
"Apa nama adik?" "Elyaa Herisa." "Hello, ini waris Elyaa Herisa ke? Saya Alvera terjumpa Elyaa kat depan Cafe Starbucks. Boleh datang sini sekarang? Saya tunggu."
"Kejap lagi kakak adik sampai ok. Adik jangan nangis, ok?" "Ok kak."
"RISAAAAA!" Jerit Elvania nama adik perempuannya itu.
"KAKAKKKK! KAKAKKK!"
"Terima kasih cik sebab call saya. Saya tak tahu macam mana adik saya boleh hilang. Terima kasih banyak-banyak."
"Sama-sama. Mujur saya terjumpa adik awak ni, sini ramai orang, kalau kena culik macam mana? Lain kali hati-hati ye!" "Baik cik. Jom adik kita balik." "BYE KAKAK CANTIK!"
"Alvera, kenapa dengan budak tu?" "Dia sesat, so aku tolonglah. Nasib baik ada nombor kakak dia kat gelang dia. Senang sikit."
"Ibu bapa zaman sekarang kena letak gelang yang ada nombor telefon or gelang anti anak hilang. Baru tak hilang."
"Betul, eh jomlah kita teruskan perjalanan kita. Nanti lambat pula kita sampai.""Zach." "Yow, kenapa bro? You have any problem again?" "Yes. Sekarang, datuk suruh aku balik ke KL." "For what?" "Entahlah. Aku pun tak tahu. So, kita kena balik harini juga."
"Oh yeke? Kalau macam tu, aku suruh diaorang berkumpul kat bilik jap." "Alright, petang nanti kita gerak ke airport, faham?" "Faham El."
"Hei Zach, tiba-tiba kau suruh berkumpul kat bilik. Pahal?" "Elvis nak balik malam ni juga ke KL sebab datuk dia ada benda yang perlu dibincangkan."
"Lah, emergency sangat ke sampai nak balik harini juga? Esok kan boleh." "Kata Alan kepada Zach.
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧