"Hmm, kalau ada rezeki tu ada la, kan yeobo?" "Iyelah." "Yeobo, kalau lah caro mengandung, yeobo berharap nak baby twin or single?" Tanya Alvera kepada Elvis.
"Tak kisah. Tapi kalau twin, comel juga." "Kalau caro nak twin gegirl, boboy, atau girl boy. Tapi kalau dapat single pun tak pa dah."
"Ok, jomlah sleep. Ke nak buat lagi harini?" "Eh, no no no. Caro tak kuat ok." "Ok, kalau macamtu, lusa boleh?"
"Boleh. Apa pula tak boleh. Caro kena patuh cakap suami, suami caro kan miang sikit." "Eh eh dia ni, gigit kang baru tau."
"Aaaaaaa lariiiiiii."
"Heh, tau takut."
Selepas 3 hari berlalu,
"Yeobo!" "Hah? Apa apa? Kenapa? Ada apa?" "Kenapa takda simptom apa-apa pun? Ke memang betul yang caro tak boleh pregnant? Huwaaaaaa."
"Eh, janganlah nangis. Nanti ada lah tu isi. Bukan nak ada baru-baru ni." "Hm, oklah. Caro fikir positif jelah." "Ha kan bagus."
"Minggu depan ada hari karnival kan dekat universiti? Kalau caro nak masuk acara boleh tak?"
"Boleh apa pula tak bolehnya. Boleh je, masuklah." "Ok, thanks yeobo." "My pleasure caro."
Pada hari yang ditunggu-tunggu, ramai orang berkumpul di karnival tersebut.
"Yeobo, caro nak main kat sana tau dengan Sophia." "Ok, apa-apa call tau!" "Ok!"
Setelah beberapa jam berlalu, tiba-tiba,
"ELVIS! ELVIS!"
"Eh Elvis. Kenapa si Sophia jerit nama kau tu?" "Haah la, kejap aku pergi tanya."
"What wrong Sophia?" Tanya Elvis kepada Sophia.
"Alvera... Alvera has passed out!" "WHAT? PASSED OUT? OH NO CARO!"
"CARO! CARO! BANGUN CARO! BANGUNNNNN!"
"Farrel, telefon ambulan. Cepat!" "Ha ok ok."
Setelah Alvera di periksa oleh doktor,
"Congratulations Mr. You are going to be a father. Your wife is pregnant for a week."
"WHAT? ARE YOU SERIOUS DOCTOR?!"
"YES I AM SERIOUS MR.! CONGRATULATIONS TO YOU!"
"Caro, caro bakal jadi seorang ibu dan yeobo bakal jadi seorang ayah. Huwaaaaaa!"
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧