ELVIS HENDRIX [11]

208 6 0
                                    

"Ye cik, nak minum apa?" "Give me lime soda blue." "Ok please wait." "Ye encik, nak order apa?" "Bagi aku berry soda pudina." "Ok please wait."

"Nice juga eh taste kau. Berry soda pudina." "That's my favourite drink. How about you?" " I want to try That's flavours." "But that's drink will give you a sick." "Yes I know. I want it, I'm have a badmood."

"Oh, really? Me too." "This is your drink mr. and mrs." "Thank you." "Eh, you lagi?!" "Yes I am. But I am thirsty, ok? I'm not follow you."

"Boleh kita berkenalan lagi sekali? Kalini tak ada gaduh-gaduh lagi." "Yes, sure. Why not?" Kata Alvera kepada Elvis.

"My name Elvis Hendrix. You can call me El or Elvis." "Ok, my name is Alvera Anderson. Call me Alvera or Al." "Sorry, sebelum ni aku selalu emosi, aku memang tak boleh control emosi aku sendiri."

"Samalah, I pun suka ego tapi Sonia memang dah faham I so dia tak kesah sangat."

"By the way, awak kerja ke?" "Nope, I masih student dan masih belajar di universiti. How about you?" "Aku malas tapi aku kena paksa so yah, aku masuk kolej." "Ok, faham. So, awak duduk kat area mana?" "Area KL."

"Awak ok ke or nak saya hantar ke bilik awak?" "No, I'm Okay. You can go now." "Err,ok."

"Hai syantik. Kenapa jalan sorang-sorang ni? Awak nak balik ke bilik ke? Jom abang hantarkan, nak?" "Urghh, don't touch me!"

"Ala, garang sangatlah adik ni. Abang nak temankan je. Jomlah." Let me go or I jerit kat sini." "Jeritlah, takde sapa nak dengar pun."

"WOI! KORANG PAHAL KACAU DIA, HAH?!" Tiba-tiba muncul Elvis.

"Kau sapa? Jangan kacau urusan kitaorang." "AKU KAWAN DIA SO KAU JANGAN GANGGU DIA TANPA BERSEBAB. KAU BELAH SEKARANG SEBELUM AKU YANG BELAH KAU NANTI!!"

ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now