"Farrel, nanti aku nak balik Malaysia. Kau nak ikut tak?" "Kenapa kau nak balik Malaysia? Kau kan baru sampai sini." "Sebab member aku nak kahwin, aku kena la balik."
"Ooo, yang call kau tadi tu ke?" Tanya Farrel kepada Elvis.
"Haah, dia la yang nak kahwin tu. Aku nak tanya sikit, boleh Farrel?" "Banyak pun boleh. Kau nak tanya apa Elvis?"
"Kau ada awek? Tak kisah la kat sini or Malaysia." "Aku ada ex, tapi dia dah pergi dari hidup aku." "Ooo." "Kalau kau, ade?" "Aku tak ada sebab aku ni badboy. Always ada perasaan yang melibatkan emosi."
"Hmmm faham faham. Tapi aku yakin, suatu hari nanti kau akan jumpa jodoh kau, Elvis. Sama ada jodoh jauh ataupun dekat dengan kita."
"Hm, betul la tu. Eh, dah lewat ni. Jom Farrel." "Eh, haah la. Kang tak pasal-pasal kita kena denda sebab masuk kelas lewat."
"Setelah habis kelas,
" Elvis, aku nak pergi tandas kejap tau. Kalau kau nak balik dulu, baliklah, takut aku lambat." "Tak pa, aku tunggu kau kat sini. Lagipun aku tak buat apa-apa harini."
Tiba-tiba datang dua orang wanita mendekati Elvis.
"Erm, hello. Can we sit here?" "No, you can't." "May I know you? My name is Victoria and this is my friend, Kenny." "Hello, I am Kenny." Lalu wanita itu menghulurkan tangannya kepada Elvis.
"Sorry, I'm not interested in either of you. I already have a lover." Kata Elvis kepada dua orang wanita tersebut.
"Who is your lover?" Tiba-tiba Farrel muncul. "He is my lover." Kata Elvis kepada dua orang wanita itu sambil menunjukkan ke arah Farrel.
"eww, you two are g*y?! Come on Kenny, let's stay away from him. He is g*y." Kata salah seorang wanita itu sambil menarik tangan rakannya.
"PFFTT, HAHAHAHHAHA!" "Weh, kau dah kenapa ketawa tiba-tiba Elvis? Kau ok tak?" "Tak, tadi ada dua orang wanita datang kat aku kononnya nak mengorat aku la. Astu aku cakaplah aku dah ada kekasih."
"Ooo, lepastu kau cakap apa kat diaorang?" "Aku nampak kau keluar dari tandas, aku tunjuklah kau. Aku cakap, dia ialah kekasih saya. Diaorang ingat aku g*y, so diaorang terus blah."
"APA? KAU MENGAKU KAU G*Y?! NOH ROKIAHH!!"
"HAHAHAHAHAHAHA"
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧