"Caro?" "Yes yeobo." "Caro ok ke duduk UK? Kalau tak ok cakaplah." "Eh, apa pula tak ok. Lagipun UK ni impian caro tau."
"Ooo takpelah kalau macamtu. Nak daftar bila tu?" "Bila yeobo start masuk?" "Kalau boleh esoklah." "Kalau macamtu, esoklah caro masuk. Nanti yeobo boleh la intro kan pasal universiti tu."
"Ok, nanti ambil bahagian apa tu?" "Yeobo ambil apa?" "Yeobo ambil akauntan." "Wah, sama lah macam caro."
"Senang la nanti kalau duduk sama-sama." "Macam mana nanti ada orang jeles?" "Biarlah diaorang nak jeles pun. Yeobo kan dah ada caro, caro bukan orang luar pun."
"Hm, oklah kalau macamtu."
"Jomlah kita pergi breakfast. Kejap lagi yeobo nak jumpa Farrel jap. Ada hal. Kalau nak ikut boleh aje."
"Eh, naklah. Bukan senang nak berjalan-jalan. Dah la duduk macam dalam pendalaman je."
"HAHAHAHAHAHAHA! KESIANN."
"Kalau caro nak ikut, pergi siap cepat. Kang yeobo tinggal nanti." "Ok ok!"
Setelah sampai di rumah Farrel,
"Farrel, ooo Farrel. Elvis datang ni." "Mana rumah yeobo yang dulu?" "Ni rumah yeobo. Rumah yeobo berhadapan dengan rumah Farrel je."
"Ooo."
Tiba-tiba pintu terbuka,
"Eh, Elvis. Bila kau sampai, aku tak dengar pun." "Baru je. Kau buat apa kat dalam." "T t tak buat apa pun."
"Ooo. Aku ganggu kau ke? Sorrylah." "Eh, taklah. Tak ganggu pun. Jomlah masuk Elvis, Alvera."
"Wah, cantiknya rumah awak, Farrel!" Kata Alvera sambil memuji reka bentuk rumah Farrel.
"Hihihi, terima kasih sebab puji rumah saya. Saya suka rumah yang berkonsepkan Jepun. Cantik."
"Kalau caro nak, nanti yeobo ubahsuai sikit rumah kita tu." "Eh, takpelah. Caro ok je."
"Ni apahal kau suruh aku datang ni?" "Macam ni, family aku nak datang lusa depan so, diaorang datang ramai. Aku ingat, kalau bilik rumah aku penuh, aku nak bagi diaorang tinggal kat rumah kau, boleh?"
"Ooo. Yang tu aku kena tanya Ady sebab dia yang pegang kunci rumah tu." "Kalau tak boleh, kau bagitau tau." "Ha ok."
YOU ARE READING
ELVIS HENDRIX (COMPLETE✔️)
RomanceSeorang lelaki badboy yang benci akan cinta disebabkan kisah silamnya dahulu. Tetapi, hadir seorang perempuan yang berjaya mengubah dirinya menyebabkan dia telah jatuh cinta kepadanya. 𝐄𝐥𝐯𝐢𝐬𝐇𝐞𝐧𝐝𝐫𝐢𝐱𝐗𝐀𝐥𝐯𝐞𝐫𝐚𝐀𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧